Specialized p1 van 2010

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
CrankF1rst
Specialized p1 van 2010

Bericht door CrankF1rst » wo nov 25, 2009 4:25 pm

hi, ff vraagje heeft iemand de nieuwe p1 of kent iemand er iets van
hoe ie rijd, en /of de vering good is enzo?
ik ga hem misschien kopen

_EdsE_

Bericht door _EdsE_ » wo nov 25, 2009 6:04 pm

Ik heb hem al even getest. Ziet er goed uit, zadel niet echt maar voor de rest. De marzocchi die erin zit is niet echt super. Kan ook zijn omdat de vork in de fiets waar ik mee reed niet echt zo goed meer was. Op de vork en zadel na is deze fiets zeker deftig. Kijk anders ook eens naar young talent industries

CrankF1rst

Bericht door CrankF1rst » zo nov 29, 2009 12:13 pm

[quote="_EdsE_"]Ik heb hem al even getest. Ziet er goed uit, zadel niet echt maar voor de rest. De marzocchi die erin zit is niet echt super. Kan ook zijn omdat de vork in de fiets waar ik mee reed niet echt zo goed meer was. Op de vork en zadel na is deze fiets zeker deftig. Kijk anders ook eens naar young talent industries[/quote]

merci, iemand zij al dat de vering niet zo goed was en gij ook al dus die moet na nen tijd vervangen worde ;d

Whouz

Bericht door Whouz » zo nov 29, 2009 12:28 pm

De vork die hierin zit, is een Dirtjumper 3 van Marzocchi. Dit is zoals algemeen bekend is niet het beste van het beste. Maar wanneer dit je eerste fiets is, zal je niet veel merken. Het enige wat ik minder vond eraan was het gewicht. Ik zou als je voor die bike gaat, gewoon lekker met dat vorkje rond gaan rijden. Totdat je echt zoiets hebt van, ik moet iets beters hebben, of totdat die kapot gaat :)

just my opinion

redoutterider

Bericht door redoutterider » zo nov 29, 2009 1:13 pm

dit is wel de vork met de minste problemen qua productiefouten enzo
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/

thenigelman

Bericht door thenigelman » zo nov 29, 2009 9:05 pm

alleen die velgen zijn zo verdomd slap

CrankF1rst

Bericht door CrankF1rst » ma nov 30, 2009 9:57 am

[quote="Whouz"]De vork die hierin zit, is een Dirtjumper 3 van Marzocchi. Dit is zoals algemeen bekend is niet het beste van het beste. Maar wanneer dit je eerste fiets is, zal je niet veel merken. Het enige wat ik minder vond eraan was het gewicht. Ik zou als je voor die bike gaat, gewoon lekker met dat vorkje rond gaan rijden. Totdat je echt zoiets hebt van, ik [b]moet[/b] iets beters hebben, of totdat die kapot gaat :)

just my opinion[/quote]

dit is zou mijn 2de bike zijn die ik koop

CrankF1rst

Bericht door CrankF1rst » ma nov 30, 2009 9:58 am

[quote="thenigelman"]alleen die velgen zijn zo verdomd slap[/quote]
zijn die egt zo slap? ik dacht ik koop iets beter dan die ik nu heb, ik heb nu een commencal absolut al2 van 2009 maar die velgen strekke ook opni veel ;s
welke bike raad je me aan met 'n budget van 750euro?

CrankF1rst

Bericht door CrankF1rst » ma nov 30, 2009 10:00 am

[quote="Whouz"]De vork die hierin zit, is een Dirtjumper 3 van Marzocchi. Dit is zoals algemeen bekend is niet het beste van het beste. Maar wanneer dit je eerste fiets is, zal je niet veel merken. Het enige wat ik minder vond eraan was het gewicht. Ik zou als je voor die bike gaat, gewoon lekker met dat vorkje rond gaan rijden. Totdat je echt zoiets hebt van, ik [b]moet[/b] iets beters hebben, of totdat die kapot gaat :)

just my opinion[/quote]

Welke bike raad je me aan met 'n budget van 750? ik wil is wat beter dan de commencal absolut al2 van 09 die ik nu heb.. alvast mercie vor wat uitleg te geve (y)

Plaats reactie