Specialized p1 van 2010
Moderator:Beheerders
-
hi, ff vraagje heeft iemand de nieuwe p1 of kent iemand er iets van
hoe ie rijd, en /of de vering good is enzo?
ik ga hem misschien kopen
hoe ie rijd, en /of de vering good is enzo?
ik ga hem misschien kopen
Ik heb hem al even getest. Ziet er goed uit, zadel niet echt maar voor de rest. De marzocchi die erin zit is niet echt super. Kan ook zijn omdat de vork in de fiets waar ik mee reed niet echt zo goed meer was. Op de vork en zadel na is deze fiets zeker deftig. Kijk anders ook eens naar young talent industries
-
[quote="_EdsE_"]Ik heb hem al even getest. Ziet er goed uit, zadel niet echt maar voor de rest. De marzocchi die erin zit is niet echt super. Kan ook zijn omdat de vork in de fiets waar ik mee reed niet echt zo goed meer was. Op de vork en zadel na is deze fiets zeker deftig. Kijk anders ook eens naar young talent industries[/quote]
merci, iemand zij al dat de vering niet zo goed was en gij ook al dus die moet na nen tijd vervangen worde ;d
merci, iemand zij al dat de vering niet zo goed was en gij ook al dus die moet na nen tijd vervangen worde ;d
De vork die hierin zit, is een Dirtjumper 3 van Marzocchi. Dit is zoals algemeen bekend is niet het beste van het beste. Maar wanneer dit je eerste fiets is, zal je niet veel merken. Het enige wat ik minder vond eraan was het gewicht. Ik zou als je voor die bike gaat, gewoon lekker met dat vorkje rond gaan rijden. Totdat je echt zoiets hebt van, ik moet iets beters hebben, of totdat die kapot gaat
just my opinion

just my opinion
- redoutterider
dit is wel de vork met de minste problemen qua productiefouten enzo
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
- thenigelman
-
[quote="Whouz"]De vork die hierin zit, is een Dirtjumper 3 van Marzocchi. Dit is zoals algemeen bekend is niet het beste van het beste. Maar wanneer dit je eerste fiets is, zal je niet veel merken. Het enige wat ik minder vond eraan was het gewicht. Ik zou als je voor die bike gaat, gewoon lekker met dat vorkje rond gaan rijden. Totdat je echt zoiets hebt van, ik [b]moet[/b] iets beters hebben, of totdat die kapot gaat :)
just my opinion[/quote]
dit is zou mijn 2de bike zijn die ik koop
just my opinion[/quote]
dit is zou mijn 2de bike zijn die ik koop
-
-
[quote="Whouz"]De vork die hierin zit, is een Dirtjumper 3 van Marzocchi. Dit is zoals algemeen bekend is niet het beste van het beste. Maar wanneer dit je eerste fiets is, zal je niet veel merken. Het enige wat ik minder vond eraan was het gewicht. Ik zou als je voor die bike gaat, gewoon lekker met dat vorkje rond gaan rijden. Totdat je echt zoiets hebt van, ik [b]moet[/b] iets beters hebben, of totdat die kapot gaat :)
just my opinion[/quote]
Welke bike raad je me aan met 'n budget van 750? ik wil is wat beter dan de commencal absolut al2 van 09 die ik nu heb.. alvast mercie vor wat uitleg te geve (y)
just my opinion[/quote]
Welke bike raad je me aan met 'n budget van 750? ik wil is wat beter dan de commencal absolut al2 van 09 die ik nu heb.. alvast mercie vor wat uitleg te geve (y)