Roxy.M schreef:wwet jij soms een goede bike ik ken niks van dirtezn ma kwilt wel doen mn prijs is 1600 euro en er moet zeker een vering en versnellingen op zitten ma jah ik weeg maar 34 kilo en ben maaar 1.45 m groot dus jah ist best 24 inch zeker alee alvast bedankt eh.Reprox schreef:Om onze starters een beetje te helpen...
Prijzen: 30-05-07
Kwaliteits fietsen oplopend in prijs:
----------------------------------------------------------------------------------------
Alle fietsen die in dit topic staan zijn dus van toepassing voor jou, zoek dus gewoon een fiets uit die je wel wat zegt, niet te duur nemen voor je eerste fiets. Keuze zat. Kijk nog eens naar de links in de posts van anderen, daar staan ook nog een paar degelijke beginnersfietsen tussen. En je hebt nu de keuze of je 26" gaat rijden MET versnellingen of 24" ZONDER versnellingen, want ik denk niet dat er veel 24" fietsen worden verkocht met versnellingen. Nu is de keuze aan jou en zoals ik al eerder gezegd heb en al vele anderen, heb een beetje meer respect en doe zelf een beetje meer opzoekwerk( en ja we weten dat je niets kent van dirten maar we hebben al genoeg bikes laten zien en ook dit topic staat vol dus ga nu zelf ff op zoek wat je een mooie vindt en waarvan je denkt dat het wel iets is en kom dan vragen in dit topic of het een goede bike is, als wij dan zeggen dat die wel inorde is , dan kan je hem meteen bestellen en dan heb je je dirtbike en dan kan je je heel de vakantie rot amuzeren)
Ga dus nu maar opzoek en kom dan nog eens terug met wat je hebt gevonden. Duidelijk genoeg?
Jasper---------------------------------------------------------------------------
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee..
Groeten,
Daan
Groetzzz Jens
Nieuw Hier? Welkom! Klik hier voor de 2010 complete's
Moderator:Beheerders
- redoutterider
Roxy.M schreef:is een cube flying circus goed want die heeft een vering en versnellingen!!en is licht denkek

het is niet omdat een fiets versnellingen en een vering heeft dat die goed is!
als jij nu altijd terug gaat beginnen over die cube, koop hem dan gewoon
er is speciaal voor beginnelingen zoals JIJ een hele pagina vol bikes gemaakt ,mensen hebben daar tjd ingestoken en jij blijft maar delfde dingen vragen en zeggen wat je wil..

Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43654
hier licht vering en versnellingen... en tis een goede fietss heb ik vernomen.. voor rem moet je er zelf nog even op zetten maar even knutselen is goed voor je
hier licht vering en versnellingen... en tis een goede fietss heb ik vernomen.. voor rem moet je er zelf nog even op zetten maar even knutselen is goed voor je
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Viper sick boy
Na perongeluk verkeerd een topic te hebben geplaatst
doe ik het nu hier maar.
Ik ga beginnen met dirten, ben van plan om een viper sick boy te kopen, iemand ervaring met deze bike. Is volgens mij het model van vorig jaar..
Hoop het nu goed te hebben gedaan

Ik ga beginnen met dirten, ben van plan om een viper sick boy te kopen, iemand ervaring met deze bike. Is volgens mij het model van vorig jaar..
Hoop het nu goed te hebben gedaan

Plan ahead..it wasn't raining when noah build the ark
hier komt m'n eerste post 
Ik heb thuis al een MTB staan, maar ik zoek nog iets extra om in de stad wat de aap uit te hangen, dus niks speciaals qua tricks, eerder wat bunnyhops, trappen, hier en daar ergens een jumpje... get it?
Als ik hier eens rondlees heb ik toch al een mooi idee wat ik kan kopen binnen mijn budget als beginner, maar ik vroeg me wel af welke maat van frame ik nodig heb... Het viel me op dat de frames van een street toch een stuk kleiner zijn dan die van een gewone MTB, maar ik heb eigenlijk een frame nodig waarmee ik nog redelijke comfortabel van punt A naar B raak (mits ik mijn zadel natuurlijk hoger zet
), want ik veronderstel dat als ik een zo groot mogelijk frame neem, dat dat ten nadele zal gaan van het bunnyhoppen en dergelijke?
dus eigenlijk veel te veel tekst voor deze vraag: met welk frame kan een doorsnee persoon (1m80) nog redelijk comfortabel een redelijke afstand fietsen?
btw: mijn excuses, ik fiets supergraag, ik kan mijn plan wel trekken qua mechanics, maar van maten en soorten fietsen heb ik geen kaas gegeten.

Ik heb thuis al een MTB staan, maar ik zoek nog iets extra om in de stad wat de aap uit te hangen, dus niks speciaals qua tricks, eerder wat bunnyhops, trappen, hier en daar ergens een jumpje... get it?
Als ik hier eens rondlees heb ik toch al een mooi idee wat ik kan kopen binnen mijn budget als beginner, maar ik vroeg me wel af welke maat van frame ik nodig heb... Het viel me op dat de frames van een street toch een stuk kleiner zijn dan die van een gewone MTB, maar ik heb eigenlijk een frame nodig waarmee ik nog redelijke comfortabel van punt A naar B raak (mits ik mijn zadel natuurlijk hoger zet

dus eigenlijk veel te veel tekst voor deze vraag: met welk frame kan een doorsnee persoon (1m80) nog redelijk comfortabel een redelijke afstand fietsen?
btw: mijn excuses, ik fiets supergraag, ik kan mijn plan wel trekken qua mechanics, maar van maten en soorten fietsen heb ik geen kaas gegeten.
vergeet niet dat de maten per merk verschillen een L specialized of een L kona is een groot verschil, en ik hoor nu net dat de 2010 specialized p1 een stuk korter is hmmbosvos schreef:Ok, dus L, onthouden voor de maat :p met welke maat in inch komt dat overeen eigenlijk?
En ik ga zeker die specialized eens checken, over het algemeen content van, heb er al zo eentje "versleten"
Dat maakt het al een stuk moeilijker om online eentje te kopen (hebben thuis geen auto en de fietsboeren in de buurt hebben blijkbaar nog nooit gehoord van disciplines buiten het gewone wielrennen en het gewone MTB'en)_EdsE_ schreef:vergeet niet dat de maten per merk verschillen een L specialized of een L kona is een groot verschil, en ik hoor nu net dat de 2010 specialized p1 een stuk korter is hmmbosvos schreef:Ok, dus L, onthouden voor de maat :p met welke maat in inch komt dat overeen eigenlijk?
En ik ga zeker die specialized eens checken, over het algemeen content van, heb er al zo eentje "versleten"
Zit zelf met dat probleem voor mn nieuw frame. Is idd kut maar je kan altijd even vragen aan mensen die ermee rijdenbosvos schreef:Dat maakt het al een stuk moeilijker om online eentje te kopen (hebben thuis geen auto en de fietsboeren in de buurt hebben blijkbaar nog nooit gehoord van disciplines buiten het gewone wielrennen en het gewone MTB'en)_EdsE_ schreef:vergeet niet dat de maten per merk verschillen een L specialized of een L kona is een groot verschil, en ik hoor nu net dat de 2010 specialized p1 een stuk korter is hmmbosvos schreef:Ok, dus L, onthouden voor de maat :p met welke maat in inch komt dat overeen eigenlijk?
ha vandaar dat ik niets vind_EdsE_ schreef:geen webshop die specialized verkoopt, mag niet volgns specialized

dan maar deze aanvullende vraag: UMF, KHE bikes, atomlab, zijn dat kwalitatieve merken? (ik ken namelijk enkel de bekendste merken die ook actief zijn in het gehele MTB-wereldje)