welke bmx
Moderator:Beheerders
hallo
ik ben henri en ben 14 jaar en ben ongeveer 1.65
ik heb momenteel een haro tr 2.1. nu wil ik een nieuwe fiets
ik rijd dirt.
welke is het beste voor mij?
- eastern traildigger
- wtp nova
- eastern dirtdigger 18''
alvast bedankt
ik ben henri en ben 14 jaar en ben ongeveer 1.65
ik heb momenteel een haro tr 2.1. nu wil ik een nieuwe fiets
ik rijd dirt.
welke is het beste voor mij?
- eastern traildigger
- wtp nova
- eastern dirtdigger 18''
alvast bedankt
- Jean-Pierre
Hoi Henri,
Een 20''/20.5'' (inch) bmx is voor jou lengte prima.
Aangezien ik een paar jaar heb gebmx't en het laatste jaar op een WTP Addict heb gereden raad ik je die aan inplaats van een NOVA. Waarom? Omdat die specifiek voor dirt is, betere afwerking, sterk en best licht. De afwerking van de NOVA is namelijk niet zo heel netjes. Ik kreeg het namelijk altijd voor elkaar om het heel snel te slopen en dat viel bij de addict best mee. Reed voor de Addict met een Darkness en die is vergelijkbaar met de Nova.
Eastern ben ik niet zo bekend mee, maar de Dirtdigger is te klein. Die is echt voor kleine kinderen. Verder zal die Traildigger niet zo verkeerd zijn, alleen qua afwerking niet super.
Als ik in jou schoenen stond had ik de WTP Addict gekocht. Stel je koopt die niet ivm geld redenen etc. Dan kun je natuurlijk ook voor de NOVA gaan, ook prima alleen de afwerking is iets minder. Kun je later natuurlijk altijd upgraden
!
Hopelijk heb je hier wat aan.
Gr.
Jp
Een 20''/20.5'' (inch) bmx is voor jou lengte prima.
Aangezien ik een paar jaar heb gebmx't en het laatste jaar op een WTP Addict heb gereden raad ik je die aan inplaats van een NOVA. Waarom? Omdat die specifiek voor dirt is, betere afwerking, sterk en best licht. De afwerking van de NOVA is namelijk niet zo heel netjes. Ik kreeg het namelijk altijd voor elkaar om het heel snel te slopen en dat viel bij de addict best mee. Reed voor de Addict met een Darkness en die is vergelijkbaar met de Nova.
Eastern ben ik niet zo bekend mee, maar de Dirtdigger is te klein. Die is echt voor kleine kinderen. Verder zal die Traildigger niet zo verkeerd zijn, alleen qua afwerking niet super.
Als ik in jou schoenen stond had ik de WTP Addict gekocht. Stel je koopt die niet ivm geld redenen etc. Dan kun je natuurlijk ook voor de NOVA gaan, ook prima alleen de afwerking is iets minder. Kun je later natuurlijk altijd upgraden

Hopelijk heb je hier wat aan.
Gr.
Jp
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
ik zou de nieuwe fit aitkin sig neme
http://www.parano-garage.de/item.php4?ItemID=10216
meer voor dirt gemaakt
meer voor dirt gemaakt
- de G U R U
- Contacteer:
en rijdt beter dan wtp en die eastern meuk.ezrabmx schreef:ik zou de nieuwe fit aitkin sig neme
meer voor dirt gemaakt
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- de G U R U
- Contacteer:
valt mee, blk mrkt en fit horen allebei bij S&MBiKeRbOi schreef:ik had minstens van je verwacht dat je had gezegd dat hij een blkmrkt riot met starre vork moet kopen en daar 20" wielen in moet doenb-dirt schreef:paulsboutiqe heefd volgens mij fiten anders in duitenland
![]()
checkjevanaaf
en paulsboutique verkoopt naar mijn weten geen fit completes meer sinds 2005 ofzo dus dat wordt idd G&S of misschien hangloose.
- de G U R U
- Contacteer:
klopt, heb er laatst nog fit handvatten gekocht maar hij bestelt het zelf weer bij paulsboutique en soulcycle en pb heeft die completes iig. niet op voorraad en soul doet geen fit..groen schreef:http://www.pauls.nu/ verkoopt volgens mij Fit