Moderator:Beheerders
hieruit versta ik ( wat btw niet gemakkelijk is) dat hij met een bmx rijdt, maar een mtb wilt om te knallen(?) en dat hij ook de voordelen wilt horen van mtb tegen bmx.bmxrick schreef:jonge ik kan het gewoon lezen hooren ik rij geen mtb ik doe met een bmx knallen wil gewoon een beetje de voor delen horen en naar bmxigans ga ik niet is gewoon puur bmx daar ga ik het bericht niet zetten
zoiets zal het zijn ja:)Levi-Punk schreef:hieruit versta ik ( wat btw niet gemakkelijk is) dat hij met een bmx rijdt, maar een mtb wilt om te knallen(?) en dat hij ook de voordelen wilt horen van mtb tegen bmx.bmxrick schreef:jonge ik kan het gewoon lezen hooren ik rij geen mtb ik doe met een bmx knallen wil gewoon een beetje de voor delen horen en naar bmxigans ga ik niet is gewoon puur bmx daar ga ik het bericht niet zetten
Tuurlijk kan jij 't lezen, je hebt 't toch zelf geschreven?!?! Dat betekent niet dat de rest het kan lezen.bmxrick schreef:jonge ik kan het gewoon lezen hooren ik rij geen mtb ik doe met een bmx knallen wil gewoon een beetje de voor delen horen en naar bmxigans ga ik niet is gewoon puur bmx daar ga ik het bericht niet zetten