EEY je zit toch niet in Rdam zuid op schoolb-dirt schreef: aight me boi

Moderator:Beheerders
hij ziet er echt heel nice uit, daar niet van, maar ik ben zelf niet echt fan van de geometrie van de P seriesStillridingbmx schreef:Ey martin, boks hier maar tegen opBiKeRbOi schreef:nee, hij moet een suburban kopen, fuck p series_EdsE_ schreef:Wat een zonde vanvdat mooie p-frame...![]()
GoldLabels zijn wel nice....![]()
geile bike vinalleen het frame nog en hij is perfect
![]()
http://p1.pinkbike.com/photo/2624/pbpic2624751.jpg
Vind je deze ook fuck ?
-veels te lage bb voor street, mijn bb staat letterlijk 5cm hoger, wat voor meer wendbaarheid zorgtfs180 schreef:wat is het verschil?BiKeRbOi schreef:het is gemaakt voor dirt/4x, en een streeter als ik houdt meer van een streetgeoStillridingbmx schreef: Vind je deze ook fuck ?
Helemaal mee eens! Het is zelfs zo erg gesteld met die BB dat ik geen 24'' moet gaan rijden want dan heb ik problemen in bochten. Ketst de crankarm tegen de grond.BiKeRbOi schreef:-veels te lage bb voor street, mijn bb staat letterlijk 5cm hoger, wat voor meer wendbaarheid zorgtfs180 schreef:wat is het verschil?BiKeRbOi schreef: het is gemaakt voor dirt/4x, en een streeter als ik houdt meer van een streetgeo
-chainstays hadden net iets korter gekund rond de 390 - 400
-stuurhoek is niet steil genoeg vind ik
maar dit zijn vooral persoonlijke voorkeuren, dus het verschilt per rijstijl, partskeuze, lichaamsbouw, etc. en dat verschilt bij iedereen