Dankje Mark! we doen het nog eens dunnetjes over! en die 10.5mm, masterlijk stukje glas!MarkMeisner schreef:Fokking dope shit man, ik moet echt die 10.5 hebben![]()
Die vanaf boven in de kombocht is echt nice met die 2 flitsers

Moderator:Beheerders
haha ja hou maar op, ik heb al mijn hobby's opgegeven, ik koop nauwelijk nog kleren of andere leuke dingen (ik krijg elk jaar een bult kleren die weggedaan zijn door de ooms van me vriendin) Ik ga nooit uit....en ik verdien er ook nog niets mee :P maarja, prioriteiten stellen en gaan.#4 schreef:ja gruwelijk ding. .. jammer dat alles zo duur is en ik nog een shitload hobbies heb
Get your self a decent camera you prick! you got talentsherlock schreef:Ja ja!!! Video is online!!!
damn nice gastsherlock schreef:Ja ja!!! Video is online!!!
he dat is ehhh dinges van de rwpMarkMeisner schreef:Ziet er goed uit. Beetje lange intro, maar de footage is leuk.
Ik heb hier nog een cameraklem liggen, volgende keer je cam met deze klem op een fiets zetten en dan die gap pakken :P Dan krijg je ook leuke beelden
Altijd leuk om mee te werken![]()
Inderdaad, Ik was er gister ook nog. En de grote gaps zeg maar liggen er niet echt goed bij nee... Ook is die langs het water gaan verzakken helemaal. Misschien ene idee om een keer met een groep weer alles weer mooi strak te gaan maken?Twisah schreef:de dirt's zien er nu echt rampzalg uit man
alles is geschuert en overal leggen takken en focking veel bladeren echt niet luek !!