the one helmet
Moderator:Beheerders
ik vindt de the one f18 helmet heel nice ma zijn zo duur en dnvind je hem goed koop op een site kn je hem niet meer bestelle weet iemand waar je in de buuurt vn limburg een the one helmet kunt krijg of een dergelijke helm of meschien iemand een mooie 2 dehands helm heeft lige laat ma wat horen
gr ricardo

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Re: the one helmet
Fixed...witte 11 schreef:Ik vind de the one f18 helmet heel mooi. Maar deze zijn zo duur. Als je hem al goedkoop op een website kan vinden, kan je hem niet meer bestellen. Weet iemand waar je in de buurt van Limburg een the one helmet of een gelijkaardige helm kan kopen? Of heeft misschien iemand een mooie tweedehands helm liggen, laat dan maar wat horen.![]()
gr ricardo
Ik denk niet dat ik zoveel schrijffouten in zo'n klein tekstje zou kunnen proppen al zou ik echt hard m'n best doen.
heb het al
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Die gast komt uit Limburg en vraagt toch om een plek in de buurt ????????Mrtnrider schreef:Wie gaat er nu naar Vaals?
Ik stuur hem liever naar Rob dan naar bijvoorbeeld Heerlen,en ik zal verder geen namen noemen.
Zeg dan nix,of maak een topic waar je lekker over Vaals gaat liggen klagen.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
OwnedDrooze @ DirtE19 schreef:Fixed...witte 11 schreef:Ik vind de the one f18 helmet heel mooi. Maar deze zijn zo duur. Als je hem al goedkoop op een website kan vinden, kan je hem niet meer bestellen. Weet iemand waar je in de buurt van Limburg een the one helmet of een gelijkaardige helm kan kopen? Of heeft misschien iemand een mooie tweedehands helm liggen, laat dan maar wat horen.![]()
gr ricardo
Ik denk niet dat ik zoveel schrijffouten in zo'n klein tekstje zou kunnen proppen al zou ik echt hard m'n best doen.