Blk Mrkt
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
nog wat, oa Steelheadrider heeft een Suburban en B-dirt heeft een 22" Riot...als ik jou was zou ik even kijken of je hun fietsen kan proberen; feit dat een aantal mensen iets lekker vinden rijden zegt een hoop maar niet alles; iedereen heeft persoonlijke voorkeuren ( anders zou iedereen de zelfde fiets hebben).
Snap trouwens niet dat mensen die tapered chainstays lelijk kunnen vinden of een Suburban mooier dan een Riot .
Snap trouwens niet dat mensen die tapered chainstays lelijk kunnen vinden of een Suburban mooier dan een Riot .
Laatst gewijzigd door de G U R U op ma jan 07, 2008 1:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
Hmm mischien dat we iets kunnen regelen of dat er binnekort een upcomming event is waarbij de betreffende riders aanwezig zijn..
Ik vindt persoonlijk die Suburban indd erg clean, en zoals op de Ns site staat echt goed geschikt voor wat ik zoek, maar de Riot ziet er ook gruwlijk uit, of de chainstay nou lelijk is of niet hij heeft een gedeelde 1e plaats met de Ns bij mij
Ik vindt persoonlijk die Suburban indd erg clean, en zoals op de Ns site staat echt goed geschikt voor wat ik zoek, maar de Riot ziet er ook gruwlijk uit, of de chainstay nou lelijk is of niet hij heeft een gedeelde 1e plaats met de Ns bij mij

- de G U R U
- Contacteer:
nog wat, als je met een lange vork gaat rijden zou ik eerder voor een Riot gaan [ heb laatst een Suburban met een hoge (100mm)vork geprobeerd en die voelde redelijk chopperachtig aan; Riot met bijv. een Rebate heeft volgens mij een te lage bb].
Suburban trek je iets makkelijker op dus die zou fijner kunnen zijn voor street, voor een allround/4x hardtail zou ik eerder een Riot nemen, die is wat rustiger.
Suburban heeft dikkere buiswanden dus als je gaat grinden of lomp fietsen zou ik die nemen.
Suburban trek je iets makkelijker op dus die zou fijner kunnen zijn voor street, voor een allround/4x hardtail zou ik eerder een Riot nemen, die is wat rustiger.
Suburban heeft dikkere buiswanden dus als je gaat grinden of lomp fietsen zou ik die nemen.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,