welke zouden jullie nemen??

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

redbullgsxr

Bericht door redbullgsxr » wo okt 24, 2007 7:11 pm

dirty harry schreef:
redbullgsxr schreef:vrouwtje thuis van werk ff snel happie en ik denk knal ff naar de kardinge berg om fietsie uit te poberen! halve wege is een basketbal pleintje met stoep eromheen denk kan ik gelijk ff mijn bunnyhop skillz uittesten! klapte ik net nog met mijn achterband op de hoek van de stoep, met als gevolg lekke band!! :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear:
dus je kan al zo hoog bunny hoppen _

het frustrerende is dat ik niet voluit ging, dus had er eigenlijk met gemak over kunnen komen!

:frusty:

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do okt 25, 2007 1:00 pm

bunnyhop op een stoeprand dat kan mijn buurjongetje van 5 :ban:
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

joddi

Bericht door joddi » do okt 25, 2007 1:33 pm

Pffffffffffffff, je moet ergens beginnen, en volgens mij sprongen de meeste hun 1e keer gewoon een stoeprand op en niet veel hoger.

laat gewoon iedereen in hun waarde, ipv zo lekker wijs te doen ;)

dirty harry

Bericht door dirty harry » do okt 25, 2007 2:35 pm

redbullgsxr schreef:
dirty harry schreef:
redbullgsxr schreef:vrouwtje thuis van werk ff snel happie en ik denk knal ff naar de kardinge berg om fietsie uit te poberen! halve wege is een basketbal pleintje met stoep eromheen denk kan ik gelijk ff mijn bunnyhop skillz uittesten! klapte ik net nog met mijn achterband op de hoek van de stoep, met als gevolg lekke band!! :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear:
dus je kan al zo hoog bunny hoppen _

het frustrerende is dat ik niet voluit ging, dus had er eigenlijk met gemak over kunnen komen!

:frusty:
ik maakte ook maar een grapje 8)
dus....... :ban:

redbullgsxr

Bericht door redbullgsxr » do okt 25, 2007 2:45 pm

duhhhhh alsof dat ik dat niet door had!!! baalde gwoon van lekke band door eigen schuld snappie

redbullgsxr

Bericht door redbullgsxr » do okt 25, 2007 2:52 pm

joddi schreef:Pffffffffffffff, je moet ergens beginnen, en volgens mij sprongen de meeste hun 1e keer gewoon een stoeprand op en niet veel hoger.

thx snap zulke gasten niet!! lees eerst ff voordat je reactie geeft!! mischien kan je buurjongen van 5 jou dat ff leren!! zoals ik zei ik ging er niet vol voor en was gewoon pech en daarom mag ik toch wel ff balen! ach ja maar aan je reactie te zien ga je in ieder geval vaak met dat knulletje om!! net zo kinderachtig

dirty harry

Bericht door dirty harry » do okt 25, 2007 2:56 pm

redbullgsxr schreef:
joddi schreef:Pffffffffffffff, je moet ergens beginnen, en volgens mij sprongen de meeste hun 1e keer gewoon een stoeprand op en niet veel hoger.

thx snap zulke gasten niet!! lees eerst ff voordat je reactie geeft!! mischien kan je buurjongen van 5 jou dat ff leren!! zoals ik zei ik ging er niet vol voor en was gewoon pech en daarom mag ik toch wel ff balen! ach ja maar aan je reactie te zien ga je in ieder geval vaak met dat knulletje om!! net zo kinderachtig
ik of die ander :?
maar uhh....... sorry :oops:
wel en mooie bike 8)

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do okt 25, 2007 3:12 pm

LOL ! helemaal opgefokt door een grap :lol: sjesus jongens who cares ? er zijn toch wel ergere dingen dan een grap... een geklapte band ofzo. En kinderachtig valt wel mee, ik vind het kinderachtig dat jij zo moeilijk doet over iets wat totaal onbelangrijk is. Maarja veel plezier met druk maken over dingen die niet belangrijk zijn.

Later ;)
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

redbullgsxr

Bericht door redbullgsxr » do okt 25, 2007 3:26 pm

Stillridingbmx schreef:LOL ! helemaal opgefokt door een grap :lol: sjesus jongens who cares ? er zijn toch wel ergere dingen dan een grap... een geklapte band ofzo. En kinderachtig valt wel mee, ik vind het kinderachtig dat jij zo moeilijk doet over iets wat totaal onbelangrijk is. Maarja veel plezier met druk maken over dingen die niet belangrijk zijn.

Later ;)
dus als ik zeg dat ik je reactie kinderachtig vind ben ik gelijk opgefokt??? dan zou ik wel een heel erg verhit mannetje zijn! gelukkig is dat niet zo!!

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do okt 25, 2007 3:31 pm

Nou mooi zo :D

Later ;)
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

redbullgsxr

Bericht door redbullgsxr » do okt 25, 2007 3:41 pm

in ieder geval heb ik nu een fietsie dus wat mij betreft mag er een slotje op!!!

joddi

Bericht door joddi » do okt 25, 2007 4:36 pm

@ Stillridingbmx: Oké jij kan het een grap vinden anderen kunnen er misschien wel om lachen, maar ik vind dat zulke grapen wel tenkoste gaan van anderen, je maakt iemand zo wel een beetje belachelijk.

Oké het kan een grap zijn maar grapen tenkoste van anderen vind ik op een forum niet echt gepast.

Vriendelijke groeten, Jordi

Sven

Bericht door Sven » do okt 25, 2007 5:20 pm

Ja Wahoo...
Slotje. Beetje kinderachtig zo.

Andere rijtechnieken zet je maar in het (je raad het) rijtechnieken-forum.

Gesloten