marzocchi dirt jumper 2 2008
Moderator:Beheerders
hej
binnekort heb ik deze op men fiets staan en ik wou vragen wat jullie mening was over de DJ 2 (met de 20MM as) ik rijd nog maar pas en doe nog geen maffe tricks, maar heb toch graag goei stevig materiaal
alvast bedankt,
-sid-
binnekort heb ik deze op men fiets staan en ik wou vragen wat jullie mening was over de DJ 2 (met de 20MM as) ik rijd nog maar pas en doe nog geen maffe tricks, maar heb toch graag goei stevig materiaal
alvast bedankt,
-sid-
I'll imbrace Y'all with napalm...
vaste as inclusief boutjes kost 7 euro bij je lbs, ga je daarom een kompleet nieuwe vork en voorwiel halen?sid schreef:ik hoop dattik em een van de dagen krijg en dan laat ik weten hoe hij is
ps: men vorige was en Dirt jam comp. de as was krom en de dingetjes om je vork met je wiel aan te draaien waren ook kapot
-sid-

ja kijk het is niet alleen men as die kapot is
vanonder aan de vorkpoten zijn twee uitstulpingen waar je as in moet ( weet ook niet hoe die dingen heten) dus kon men wiel er niet meer in.
en om de vorkpoten te vervangen, voor een kleine meerprijs heb ik nu een nieuwe vork. en de 20mm as heb ik gekozen omdat ik dan ineens een goede stevige heb.
-sid-
vanonder aan de vorkpoten zijn twee uitstulpingen waar je as in moet ( weet ook niet hoe die dingen heten) dus kon men wiel er niet meer in.
en om de vorkpoten te vervangen, voor een kleine meerprijs heb ik nu een nieuwe vork. en de 20mm as heb ik gekozen omdat ik dan ineens een goede stevige heb.
-sid-
Vork
top vork hoor,maarja als je net begint heb je hem niet persee nodig maar als ik het geld had, had ik hem ook gekocht hoor

grtz

grtz
ik heb em er nu al een paar daagjes opstaan, en het is egt een topvork! vangt alles mooi op en is makkelijk in te stellen met een pompje. ook de 20mm as is doet zen werk zeer goed. de vork is mss wat te goed voor mij, maar ik heb wel graag goed materiaal
bedankt voor de reacties
-sid-

bedankt voor de reacties
-sid-
- Jean-Pierre
Vork
Klopt 1 is de beste en 3 het minst goed dus geen 3 kopen als je behoorlijk goed bent misschien spring je hem krom gebeurt wel vaker!!
grtz
grtz
- Jean-Pierre
- Jean-Pierre
Vork
Stillridingbmx schreef:Trouwens hoe duur is die vork ongeveer ?
Dj1=399
Dj2=met steekas 20 mm:299, zonder steekas=259
Dj3=199
Grtz,
David