A4 Trails
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
hahahagroen schreef:haha geweldig een dubbelgangersampers schreef:ziet er super uit! de dirts zijn wel hoog![]()
@Roy, jij hebt echt wel dezelfde muzieksmaak als ik
Misfits op t-shirt en hatebreed als avatar
gewoon geweldig! En dan nog te denken dat ik zelf ook verzot ben op de kleur groentoevallig ook een hannekam

maar heb er wel een overheerlijke gehad

en tegen volgende zomer moet die terug langer zijn, en zou hem ook dolgraag groen! doen

btw, en ik rij ook op 24

btw: sorry voor offtopic

dead straight to live wrong
-
sampers schreef:hahahagroen schreef:haha geweldig een dubbelgangersampers schreef:ziet er super uit! de dirts zijn wel hoog![]()
@Roy, jij hebt echt wel dezelfde muzieksmaak als ik
Misfits op t-shirt en hatebreed als avatar
gewoon geweldig! En dan nog te denken dat ik zelf ook verzot ben op de kleur groentoevallig ook een hannekam
je noemt het zo gek niet op, maar JA hoor! (nu momenteel niet)
maar heb er wel een overheerlijke gehad![]()
![]()
http://users.telenet.be/Sampers/site1/Site3/ikke2!.jpg
en tegen volgende zomer moet die terug langer zijn, en zou hem ook dolgraag groen! doen
btw, en ik rij ook op 24enkel mijn skills enzo zijn nog niet op jouw niveau
btw: sorry voor offtopic

ey hoe krijgt gij uw hannekam zo hoog en recht?want ik wil ook soms zo'n kam voor op feesjes maar die blijft nooit lang staan
srr voor offtopic
- dirty harry
kleine lein
heey
kan en beginer de kleine lijn spring
kan al x up one handers klein beetje table top
dus zouw ik de kleine lijn kunnen springen
kan en beginer de kleine lijn spring
kan al x up one handers klein beetje table top

dus zouw ik de kleine lijn kunnen springen

- dirty harry
op
thanks gideon
ik ga er en keer heen met deanster
moet nog fies wachten hijs waas gevallen in polen sleutel been afgebroken
dus he word pas na 1 oktober
mar de exacte datum moet nog ffies wachten
ik ga er en keer heen met deanster
moet nog fies wachten hijs waas gevallen in polen sleutel been afgebroken

dus he word pas na 1 oktober
mar de exacte datum moet nog ffies wachten

-
- Contacteer:
-
Daan... Who the Fuck is Daan
der is in ieder geval geen Daan die heeft meegeholpen
voor de duidelijkheid dit hebben we basiclly met 5 man gedaan
waaronder Sjors, Roy, Dave, Stephen, en Ik. Gideon is zo nu en dan is komen helpen
en nog iets A4 is echt een zomer trail in de winter word het knap lastig om te rijden het moet echt minimaal een week niet regenen wil je in de winter kunnen rijden dat je het effe weet zodat je niet voor niets komt afreizen
greetz Bou
waaronder Sjors, Roy, Dave, Stephen, en Ik. Gideon is zo nu en dan is komen helpen
en nog iets A4 is echt een zomer trail in de winter word het knap lastig om te rijden het moet echt minimaal een week niet regenen wil je in de winter kunnen rijden dat je het effe weet zodat je niet voor niets komt afreizen
greetz Bou
Haha Harold,Boudie schreef:Daan... Who the Fuck is Daan
greetz Bou
Nee ik heb niet geholpen nee, dat gaat niet zo gemakkelijk op zo'n afstand! Ik wou duidelijk maken dat Sjors en zijn crew/maatjes zeer goed bezig zijn met deze trails en het graven&onderhoud ervan

Duss..
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
- Steel Farmer
- Contacteer:
He gasten,
Beetje grote topic kick maar ik kwam zowaar bij een rondje xcen er vandaag achter dat de a4 trails helemaal niet zo ver bij mij vandaan zijn (den hoorn). Ik weet niet of er nog veel gereden wordt? Ik vind het iig wel een goede reden om mijn dirtbak deze kant op te halen. Ik fiets namelijk al 1,5 jaar extreem weinig omdat ik altijd dacht dat er in delft e.o. niets te beleven was. Ik heb zelf dan niet al te veel tijd ivm studie en alles er omheen maar ik wil opzich best wel meehelpen met bouwen etc. Weer een beetje het fietsen oppakken. Ik ben dan wel niet zo'n dirt koning maar het is een stuk beter dan helemaal niets. Laat me anders ff weten hoe en wat jullie er nog rijden.
grtz Casper
Beetje grote topic kick maar ik kwam zowaar bij een rondje xcen er vandaag achter dat de a4 trails helemaal niet zo ver bij mij vandaan zijn (den hoorn). Ik weet niet of er nog veel gereden wordt? Ik vind het iig wel een goede reden om mijn dirtbak deze kant op te halen. Ik fiets namelijk al 1,5 jaar extreem weinig omdat ik altijd dacht dat er in delft e.o. niets te beleven was. Ik heb zelf dan niet al te veel tijd ivm studie en alles er omheen maar ik wil opzich best wel meehelpen met bouwen etc. Weer een beetje het fietsen oppakken. Ik ben dan wel niet zo'n dirt koning maar het is een stuk beter dan helemaal niets. Laat me anders ff weten hoe en wat jullie er nog rijden.
grtz Casper
He Steel farmer. Er wordt nog steeds gereden op de a4, maar niet al te vaak, het is niet helemaal het seizoen. Maar ook met sneeuw is er gereden pas check http://www.sdgbikesports.nl/forum.php
maar je kunt gewoon rijden, misschien tot binnenkort een keer daar. hou de droge weekendjes een beetje in de gaten..
later
maar je kunt gewoon rijden, misschien tot binnenkort een keer daar. hou de droge weekendjes een beetje in de gaten..
later
hey.
kan iemand mij ook uitleggen waar het precies ligt (routebeschrijving/google maps)
alvast bedankt
@ groen ty
kan iemand mij ook uitleggen waar het precies ligt (routebeschrijving/google maps)
alvast bedankt
@ groen ty

Laatst gewijzigd door khardak op vr feb 22, 2008 1:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.