jumps zijn afgebroken door de chiro

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

jumper Jerre
jumps zijn afgebroken door de chiro

Bericht door jumper Jerre » za jun 16, 2007 1:05 pm

Onze jumps in waarloos zijn kapot gemaakt door de chiro :( . dit zijn ni alle fotos.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door jumper Jerre op zo jun 24, 2007 6:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.

umf fucker
Contacteer:

Bericht door umf fucker » za jun 16, 2007 1:20 pm

ja man ik heb het ok al meegemaakt...wij ware wel gaan bouwe in een bos dat eigenlek doemein was van de scouts maareh :hypocrite:
ride & smile bitches....ride & smile
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html

KristofU

Bericht door KristofU » za jun 16, 2007 1:29 pm

Wow.
In mijnen tijd ( heeeeeeeel vroeger ) deed de Chiro zo geen stoute dingen.
Het probleem is dat de Chiro een vereniging is met een politieke lobby, relatief veel geld en stukken grond in eigen beheer.
Jullie ( wij, ik, iedereen hier ), de dirtbikers, zijn een zootje ongeregeld dat niks heeft.
Dat is op zich niet erg, maar je bent van niks zeker.
Meer bikers zouden het voorbeeld moeten volgend van onder andere de Filthy Crew en zich verenigen en soliede afspraken maken met gemeente en landeigenaars.

jumper Jerre

Bericht door jumper Jerre » za jun 16, 2007 2:02 pm

we hadden toestemming van de gemeente. we mochten blijven voortdoen alleen niks meer bijbouwen.

KristofU

Bericht door KristofU » za jun 16, 2007 2:08 pm

jumper Jerre schreef:we hadden toestemming van de gemeente. we mochten blijven voortdoen alleen niks meer bijbouwen.
Dat verandert de zaak natuurlijk.
En waarom niet eens gaan praten met de chiro zelf?
Je kan ook altijd melden aan de gemeente dat de chiro die jumps heeft afgebroken. Schepen van jeugd contacteren.

Het blijft natuurlijk vreselijk balen dat die gasten dat gedaan hebben.

Trouwens, als jij zegt dat de chiro het gedaan heeft, dan ben je daar toch wel zeker van he?

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » za jun 16, 2007 3:31 pm

heb ook al ervaring gehad met de chiro. Een jeugdbweging noemen ze dat.... Ik noem het een groepering vandalen.... Van mij mogen ze ....
maar soit. wat kan je er aan doen???
Opnieuw opbouwen! (en de volgende chiro-kinders (mits ouder dan 16) is goed aanpakken (sensbiliseren noem ik dat maar niet met de zachte hand)

KristofU

Bericht door KristofU » za jun 16, 2007 3:41 pm

crazyfuck schreef:Opnieuw opbouwen! (en de volgende chiro-kinders (mits ouder dan 16) is goed aanpakken (sensbiliseren noem ik dat maar niet met de zachte hand)
Dat lost niks op. Diegene die geweld gebruikt zal altijd de pineut zijn. De gemeente gaat hun dan gewoon verbieden daar nog iets te doen.

Op een gemeenteraad komt dat dan aan bod in de aard van :"Er waren weer problemen daar en daar, met kleine vechtpartijen etc..., en de chiro meld ons dat de plaatselijke dirtbikers hen met geweld verjaagd hebben etc..." En dan wordt er gewoon beslist om alle DJ activiteiten te verbieden en te verbaliseren.

dyson
Contacteer:

Bericht door dyson » za jun 16, 2007 3:44 pm

jha jerre echt heb gisteren eindelijk die foto's gezien en jha kweet ni goe hoe of wa we er kunne aan doen...in ieder geval ik had ni verwacht dat het zo erg ging zijn...pffff... :(

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » za jun 16, 2007 4:53 pm

man een knokpartij met de giro bedoel ik nu ook niet. Dat zijn kinderen... Een bitchslap per kleine met de vlakke hand gewoon :lol:

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za jun 16, 2007 5:00 pm

Sorry, ma wat zijn Chiro's? :oops: :oops: :oops:

jumper Jerre

Bericht door jumper Jerre » za jun 16, 2007 5:06 pm

een jeugdbeweging

Bericht door #4 » za jun 16, 2007 5:21 pm

wat zijn de drijfveren van die jeugdbeweging?.. wat voor voordeel haal je uit eht slopen van een dirtbaan?
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » za jun 16, 2007 6:00 pm

de chiro over het algemeen: kinderen die door hun ouders elke zondag namiddag afgescheept (zijn ze er even vanaf) worden bij een bende "leiders" die meer drinken dan met die kinderen bezig zijn....
Deze leiders dumpen ze dan in een of ander bos met als voorwendsel een "bosspel" te spelen maar ze hebben er vaak niet aan gedacht om een bosspel te maken dus wordt het bosspel; he we kloten die jongens met hun fietsjes door hun springbergen (waar ze veel moeite in stoppen) kapot te maken.
geloof me, ik heb er ook genoeg last van (de jeugd van tegenwoordig; vanaf dat ze 6 jaar zijn hebben ze een franke mond). Gelukkig is het zomer en dan hebben ze toch even pauze niet? ik dacht dat ze alleen in de herfst-winter-lente samenkwamen.
grtz

KristofU

Bericht door KristofU » za jun 16, 2007 6:11 pm

crazyfuck schreef:de chiro over het algemeen: kinderen ...
Bwa, niet echt in het algemeen. Het hangt af afdeling tot afdeling.
Ik zou zeggen in het algemeen gaat het wel. Soms loopt er hier en daar iets mis, maar dat lijkt me onvermijdelijk. Het grote nadeel aan jeugdbewegingen is dat ze een wij tegen zij mentaliteit zouden kunnen kweken jegens niet leden. Dat het gaat van "positief samen iets doen", naar "negatief tegen anderen iets doen". Dat is hier blijkbaar gebeurd.

KristofU

Bericht door KristofU » za jun 16, 2007 6:14 pm

Mrtnrider schreef:Sorry, ma wat zijn Chiro's? :oops: :oops: :oops:
Ja dat lijkt hier wel precies alsof we het over een chapter van een niet nader genoemde motorclub ( :evil: )hebben ;)

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za jun 16, 2007 6:18 pm

haha duidelijk;)

Probailer2

Bericht door Probailer2 » za jun 16, 2007 6:47 pm

Vindt dit echt jammer voor jullie gasten.
Wat een rotkinderen :x

Peter M

umf fucker
Contacteer:

Bericht door umf fucker » zo jun 17, 2007 9:05 am

we zijn hier nu begonnen over "jeugdbewegingen" maareh late we het maar houde bij "die chiro's" want niet alle scouts en chiro...enz...zijn slecht :angelnot:
ride & smile bitches....ride & smile
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » zo jun 17, 2007 9:19 am

Ow man dat suckt :s Lijkt wel of de activiteit was " Breng bijlen en hamers mee want zondag gaan we het parcour trashen van die fietsers ".
Vind de chiro ook maar niks , nen hoop zuipers en smoorders bij elkaar ; lijkt wel of elke chirogroep hier in de buurt zo is :? En een groot 'bakkes' hebben ze ook wel allemaal :ban:
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

jumper Jerre

Bericht door jumper Jerre » zo jun 17, 2007 9:43 am

al die leiders denken da ze alles mogen doen omdat ze van chiro zijn

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » zo jun 17, 2007 10:56 am

het is dat wat ik bedoel. Niet alle chiro en scouts-groeperingen zijn zo. Maar de meeste spijtig genoeg wel.
Seg, trouwens waar liggen die jumps precies? Waarloos is nog zo ver niet van Mechelen. Dan kom ik wel eeens mee springen en graven.
grtz

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » zo jun 17, 2007 10:58 am

jumper Jerre schreef:al die leiders denken da ze alles mogen doen omdat ze van chiro zijn
Idd, zo ken ik er ook. Doen alsof ze heilig zijn , zo van ik zit id chiro en ik ben bezig met kinderen. Dat maakt je Mahatma Gandhi nog niet...

mr-s
Contacteer:

Bericht door mr-s » zo jun 17, 2007 11:55 am

wat een HOMO

jumper Jerre

Bericht door jumper Jerre » zo jun 17, 2007 3:39 pm

@ crazyfucker: de jumps zijn in het hessepoelbos, aan de feestzaal het berkenhof

Cr!p

Bericht door Cr!p » di jun 19, 2007 4:12 pm

Wellicht een oplossingsmogelijkheid:

Je zegt dat die zogenaamde Chyro's, Pyro's of what ever niks te doen hebben op de zondag omdat ze gedropt worden door hun ouders.

Nou zorg er voor dat je in contact komt met die lui op een goede manier, dus niet bitch slappen of in mekaar trappen, hoewel dat we het eerst is waar je zin in hebt als je dit aan treft, maar goed en dan hun warm maken voor het biken bijvoorbeeld door ze is een demo te geven of ze zelf een rondje te laten rijden (wel paspoort in laten leveren ;) ) of ze een NWD film laten zien ofzo.

Ze hebben duidelijk een hobby nodig en MTB dirt spreekt de meeste radicale kids wel aan. Dus laat ze lekker radicaal gaan op de fiets en als ze geinfecteerd zijn met het bike virus dan gaan ze vanzelf nog mee helpen met het bouwen van de trails ook :)

Waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar welllicht de moeite waard om het zo te proberen.

Plaats reactie