vergelijken met agent bike orange
Moderator:Beheerders
-
-
-
Sorry, maar ik begrijp je logica niet helemaal...
Waarom zou je eerst voor € 569,- een Shred kopen en vervolgens al je parts overzetten naar een Orange?
Als je geluk hebt, vind je heeeel misschien rond de 200 euro een (2e hands) Orange frame,
die je dan vervolgens opbouwt met de parts van een instapmodel..?
Ben je alsnog 769,- euro's kwijt aan een fiets met een top frame, en merendeels cheapo parts...
Als je hiervan uitgaat, snap je misschien waarom ik niet verder ga zakken in prijs voor mijn Agent ..
?
Waarom zou je eerst voor € 569,- een Shred kopen en vervolgens al je parts overzetten naar een Orange?
Als je geluk hebt, vind je heeeel misschien rond de 200 euro een (2e hands) Orange frame,
Ben je alsnog 769,- euro's kwijt aan een fiets met een top frame, en merendeels cheapo parts...
Als je hiervan uitgaat, snap je misschien waarom ik niet verder ga zakken in prijs voor mijn Agent ..

Koop dan gewoon 2dehands onderdelenAsphalt Licker schreef:Sorry, maar ik begrijp je logica niet helemaal...
Als je hiervan uitgaat, snap je misschien waarom ik niet verder ga zakken in prijs voor mijn Agent ..?
Mazzol
If you aint dirty you didnt bike like you should do
Wat een fockin bullshit allemaal zeg, ook in dat andere topic van die battieboy tomms. Als ik het goed begrijp hebben jullie nog nooit een dirt of street fiets gehad, koop een zo goedkoop mogelijk ding, kijk of je t leuk vindt, want slopen zal je toch wel niet lukke, of je moet lomp gaan doen.
Is 't wat, upgrade en spaar voor fatsoenlijk spul.
Is 't wat, upgrade en spaar voor fatsoenlijk spul.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=33125
Het is allemaal zo makkelijk als het voor je word gedaan...
Groeten,
Daan
Het is allemaal zo makkelijk als het voor je word gedaan...
Groeten,
Daan