vergelijken met agent bike orange
Moderator:Beheerders
welke bike is de vergelijken met agent bike orange maar dan goedkoper?
Laatst gewijzigd door hallobike op wo jan 24, 2007 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat vind je anders van de Nox Flipper?

€189,- bij www.24inch.nl
Vet frame van Nox voor weinig geld! Dit frame blijft alle concurrenten voor! De 'Flipper' is nieuw voor 2006/2007. Het frame is geschikt voor normale QR-achterassen, maar ook voor 10mm of 14mm singlespeed-naven. De 'Flipper' is geschikt voor 24 en 26 inch wielen. Het frame is leverbaar in het zwart of in het geel, levertijd varieerd maar ligt op ongeveer een week.
Ik vind hem erg clean en netjes!

€189,- bij www.24inch.nl
Vet frame van Nox voor weinig geld! Dit frame blijft alle concurrenten voor! De 'Flipper' is nieuw voor 2006/2007. Het frame is geschikt voor normale QR-achterassen, maar ook voor 10mm of 14mm singlespeed-naven. De 'Flipper' is geschikt voor 24 en 26 inch wielen. Het frame is leverbaar in het zwart of in het geel, levertijd varieerd maar ligt op ongeveer een week.
Ik vind hem erg clean en netjes!

Perfecte beginners fiets, mooie onderdelen die een goede basis bieden om kennis te maken met het freeride, street, dirt en 4 cross. Deze fiets heeft standaard Shimano mechanische schijfemmen, is voorzien van een Suntour Druo D voorvork en Schwalbe Fat Albert banden. Het frame is leverbaar in het geel! (heftig!!!)
€639,-
ff €80,- euro door sparen en je hebt mooi fietsje!
www.24inch.nl verkoopt hem
heb je om te beginnen weleens op een orange gereden . . . ?
Wat jij zoekt is gewoon, een niet te duur, redelijk afgemonteerde beginnersfiets. Die Cube is gewoon goed, niet langer zoeken anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Wil je beter afgemonteerde fiets zul je toch door moeten sparen of 2ehands kopen.
Wat jij zoekt is gewoon, een niet te duur, redelijk afgemonteerde beginnersfiets. Die Cube is gewoon goed, niet langer zoeken anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Wil je beter afgemonteerde fiets zul je toch door moeten sparen of 2ehands kopen.
-
Waar? -> Hier!hallobike schreef:waar zijn 2ehands agent bikes te koop?? (voor dit bedrag)
Behalve mijn bike staan er volgens mij nog zeker 2 andere Agents te koop..
Voor welk bedrag? -> Niet voor 550 euro..
Die Cube vind ik persoonlijk gruwelijk lelijk,
maar ik ben het met Tuup J en Krekker eens, dit is een prima instap model!
Alles zit erop en eraan, en is zeker niet te duur..!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je perse een Agent wilt, zou ik een bijbaantje zoeken!
Ik heb er zelf ook vrijwel een jaar over gedaan en veel dingen moeten laten om genoeg geld en parts te sparen voordat mn bike compleet was!
-
-
Er is nog wel een leuk fietsje namelijk deze:
http://www.goossensraceshops.nl/product.php?prId=1298
Of deze(scheet wel 100 euro maar weet ook niet of het wel/niet een goede fiets is?, iemand ervaring ermee?:
http://www.goossensraceshops.nl/product.php?prId=1297
Of deze(scheet wel 100 euro maar weet ook niet of het wel/niet een goede fiets is?, iemand ervaring ermee?:
-
Gaat als "frame-only", voor € 419,- bij 2xdbikez..
Prijs van een complete bike hangt natuurlijk helemaal af van hoe je'm zelf opbouwt!
Compleet -nogmaals- zul je ze alleen vinden op DP of andere MTB-gerelateerde sites..
Deze info had je voor het merendeel zelf ook kunnen verkrijgen als je gewoon Google had gebruikt...............................................
Prijs van een complete bike hangt natuurlijk helemaal af van hoe je'm zelf opbouwt!
Compleet -nogmaals- zul je ze alleen vinden op DP of andere MTB-gerelateerde sites..
Deze info had je voor het merendeel zelf ook kunnen verkrijgen als je gewoon Google had gebruikt...............................................
vooral kopen als je een kut fiets wil! wat een rommel zeg en die onderdelen al helemaal!Roel@dTb schreef:Er is nog wel een leuk fietsje namelijk deze:
er is er bij ons 1 die heeft er zo 1 nou je mag je bijna schamen op zo'n fiets! hardy 1 en 2 zien er wel ok uit
smash the system
Ach de frames van de hardy's zijn allemaal het zelfde voor ik weet.. hoe duurder hoe beter afgemonteerd..
Ik zou eerlijk gezegt doorsparen voor een 2e handse topper zoals hierboven genoemd (oeh die moon geil
)
Ik zat zelf ook met dit dillema een tijd terug en heb toen een 2e handse toy 4 gekocht en ben er nog steeds erg content mee (ook eingelijk niks stuk aan gedaan)
Ik zou eerlijk gezegt doorsparen voor een 2e handse topper zoals hierboven genoemd (oeh die moon geil

Ik zat zelf ook met dit dillema een tijd terug en heb toen een 2e handse toy 4 gekocht en ben er nog steeds erg content mee (ook eingelijk niks stuk aan gedaan)
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Frame is niks mis mee, ik heb zelf ook een Hardy 4 frame en inmiddels is die beter afgemonteerd als de Hardy 1 team versie, valt dus echt wel iets moois van te maken.nathan schreef:
vooral kopen als je een kut fiets wil! wat een rommel zeg en die onderdelen al helemaal!
er is er bij ons 1 die heeft er zo 1 nou je mag je bijna schamen op zo'n fiets! hardy 1 en 2 zien er wel ok uit
Frames komen overigens gewoon bij specialized vandaan, correctie merida en laat merida nou ook net eigenaar zijn van specialized

Zet je die agent orange nu maar uit je hoofd. Die krijg je alleen als frame, niet als complete bike. En al zou je hem compleet krijgen, echt niet voor €560,-.hallobike schreef:bedankt!! meer beginners fietsen zijn altijd welkom!(hoeveel zou een agent bike orange+/- nieuw kosten??
Het is geen goedkope hobby wat je hebt uitgezocht.