DHL & UPS

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Trekrules
DHL & UPS

Bericht door Trekrules » ma feb 01, 2010 2:26 pm

Hebben hier nog meer mensen erg goede ervaringen met DHL en UPS?,ik begin alvast.

- 2 jaar geleden bij Elkay sports een Leatt Brace besteld,betaald via IDEAL en binnen 24 uur stond DHL netjes aan deur.

- Heb al 4 bestellingen gedaan bij CRC en allemaal werden ze verstuurt via UPS,elke keer netjes binnen 3 werkdagen binnen.

- Vandaag kreeg ik een Titanium veer binnen die ik via K9 Industries had besteld,vrijdag op de post.DHL vandaag aan de deur met het pakketje.

Ik ben zeer tevreden over de snelle leveringen van beide diensten :D .
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Siroj.

Bericht door Siroj. » ma feb 01, 2010 4:24 pm

Nog nooit problemen gehad met UPS! echt een perfecte service

year

Bericht door year » ma feb 01, 2010 4:31 pm

Ik heb bij TNT express gewerkt. Zelfde laken het pak. Echter wil ik je meegeven dat het in de meeste gevallen niet aan een vervoerder ligt wanneer er iets verkeerd gaat. Je moet je bewust zijn van het feit dat het ook kan liggen aan de verzender. Een foutief ingevuld adres, geen of verkeerde papieren bij de zending zoals factuur. En dan nog de vertragingen die een zending op kan lopen door invloed van weersomstandigheden (vliegtuigen of trucks die niet kunnen vliegen of rijden door slecht weer) een douane die het recht heeft om een zending tegen te houden etc... En ja natuurljik kan het ook verkeerd gaan in het systeem van een vervoerder. En dat het snel geleverd wordt ligt puur aan het feit hoe snel de verzender een bestelling verwerkt en mee geeft aan een vervoerder en welke service er gekozen wordt. Hoe sneller, hoe duurder. Daar betaal je dan ook voor...

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma feb 01, 2010 4:50 pm

ik wil niet tnt gaan afkraken ofzo

maar ik ben een paar keer in zo'n sorteercentrum van hun geweest..

en je schrikt je kapot..

80 cm post en dan 4 dozen wijn erop..
bij terug komst lag de wijn op de vloer..niemand die ergens op let..(chef?)

er was ook geen nederlander te vinden langs heel de band.. :|

let wel .. ik heb t over 5 jaar geleden :arms:

year

Bericht door year » ma feb 01, 2010 5:07 pm

Klopt als een bus. Maar dan heb ik nieuws voor je, dat is ook bij de andere vervoerders.... ;)

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » ma feb 01, 2010 7:57 pm

Ik werk zelf in de transport en logistiek en heb veel te maken met Tnt en Ups,via track and trace zijn de pakketten via Internet te volgen en we krijgen na levering een p.o.d( proof of delivery) en inderdaad komt een latere levering niet veel voor bij hun.
Intense Uzzi Vpx

Chmod

Bericht door Chmod » ma feb 01, 2010 8:16 pm

ups niets dan lof. Zowel privé als professioneel.

Metatron

Bericht door Metatron » do aug 19, 2010 2:04 pm

year schreef:Ik heb bij TNT express gewerkt. Zelfde laken het pak. Echter wil ik je meegeven dat het in de meeste gevallen niet aan een vervoerder ligt wanneer er iets verkeerd gaat.
Ik werk bij een verzender en wij heb een vervoerder, ik kan je verklappen dat er bij de vervoerder volledige pallets zoek raken ! Dat is niet één keer gebeurt, maar meerdere malen. Voor ons een reden geweest om het contract te verbreken.

BLRacing

Bericht door BLRacing » do aug 19, 2010 6:13 pm

Vorige maand een pakketje met opgestuurd met TNT. De ontvanger opende het pakketje maar er waren spullen uit ontvreemd. Een hele slechte zaak dit. Ik had het verzekerd opgestuurd en nu begint de ellende denk ik pas echt want ik krijg maar een deel van het aankoopbedrag terug en het gaat heel lang duren voor dat je je geld überhaupt hebt :thumbsdown:

Plaats reactie