Bike2Build
Moderator:Beheerders
Hoe durven ze een Moderator van DP stickers mee te sturen bij een bestelling waarop Mountainbike.nl staat??
En ook nog 2!!
;D
Nee, serieus, perfecte service bij Bike2Build. Zij weten wat ze moeten doen om een tevreden klant te hebben en te houden!
En ook nog 2!!
;D
Nee, serieus, perfecte service bij Bike2Build. Zij weten wat ze moeten doen om een tevreden klant te hebben en te houden!
Re:Bike2Build
Hey die kreeg ik laatst ook
. Toffe gasten daar ook. Een vriend van mij werkt daar ook. Als ik hoor wat een werk ze moeten verzetten. Petje af. ;D

[quote="D"n Helle"]
Hoe durven ze een Moderator van DP stickers mee te sturen bij een bestelling waarop Mountainbike.nl staat??
En ook nog 2!!
;D
[/quote]
Misschien tijd om Dirty-Pages stickers te laten verdistributeren (pfoei... moeilijk woord)
En ook nog 2!!
;D
[/quote]
Misschien tijd om Dirty-Pages stickers te laten verdistributeren (pfoei... moeilijk woord)
-
Kzou er 1 kopen ;D
Heb ook "t een en ander bij B2B gehaald,
( saint cranks + rear der., sram shifters sram casette
enz, en nu Crank Bro"s Mallet M"s in bestelling.
Aardige gasten (Maurice en kornuiten) en tot nu toe snelle service,
kotom niets om over te klagen.
Althans, ik moet m"n Mallet M"s nog krijgen ;D
Later,
DESL
( saint cranks + rear der., sram shifters sram casette
enz, en nu Crank Bro"s Mallet M"s in bestelling.
Aardige gasten (Maurice en kornuiten) en tot nu toe snelle service,
kotom niets om over te klagen.

Althans, ik moet m"n Mallet M"s nog krijgen ;D
Later,
DESL
als we toch bezig zijn ook nog ff een goeie ervaring die ik bij bike2build had.
Lamp gekocht in de aanbieding deze ging na een half jaar kapot. Zonder problemen werdt deze op garantie snel vervangen.
Lamp gekocht in de aanbieding deze ging na een half jaar kapot. Zonder problemen werdt deze op garantie snel vervangen.
nadeel van B2B, € 12,50 verzendkosten voor een stuur vind ik ietwat overdreven............
dusssss©
dusssss©
Ook goede service: ik heb een paar maandjes terug een XT achternaaf (disc) besteld bij ze, en ik kreeg dus een paar dagen later een XT voornaaf (wel disc) thuisgestuurd terwijl wel op de bon stond dat het om een achternaaf ging (en die is toch 10 euri duurder...) dus ik dat leuke formuliertje invullen en de reden erbij gezet waarom ik het terugstuurde. Ik had ook nog ff gebeld en ze zeiden dat ze er nog 5 euro bij zouden doen (want dat waren de kosten die ik had om het terug te sturen) omdat het dus hun fout was. Weer een paar dagen later kreeg ik de goede achternaaf maar zonder die 5 euro. Dus ik weer bellen dat ik dat niet had gekregen en zonder problemen stuurden ze het op in een enveloppe en kwam ook uiteindelijk die 5 euro aan
Dus uiteindelijk alles goed gekomen met wat trammelant erbij maar wel goede service dus!

weekje geleden een GT Ruckus 2.0 daar besteld, ze hadden hem niet in voorraad, maar toch in een mooie tijd geleverd, en in perfecte staat!
(Verzendingskosten 10€)
(Verzendingskosten 10€)
ook altijd goede service van bike2build, maar nu nog dp stickers in plaast van mountainbike.nl
-
- Contacteer:
wat hebben nederlanders met B2B????????
ik ben er vorige week langsgeweest met mn broer en daarna naar mammoet. tussendoor moesten we nog bij iemand om een veering en een voorwiel. die hadden beide ook iets tegen mammoet maar iets voor B2B. ik vond de service daar in B2B niets tegenover mammoet, ja mammoet is wel raar omdat er constant een drukte is, maar daar trek ik me niets van aan, toont ook voor een stuk aan dat die zaak succes heeft. dan zeggen mensen dat mammoet soms nogal ouder gerief liggen heeft. dit is toch het beste aan de winkel, als je zo geen freak bent die niet elk jaar een nieuwe DHer kan kopen en dus niet met die vernieuwde technologie meekan. als je een oudere frame koopt good luck dan maar om sommige stukken te vinden die daar nog in passen.
in B2B moeste we een achterwiel, een shifter en lock jaws hebbe. manmanman die kerel wist er zijn gerief balange ni staan. die shifters stonne net achter hem en hij ging weet ik waar zoeken. die lock jaws was ook een ramp. ik ben zelf al in heel wat fietsenwinkels geweest en dit was zeker niet een van de betere.
wat jullie hier ook op te zeggen hebben intreseert me nie, dit is mijn mening. ik snap gewoon niet hoe je mammoet slecht kunt vinden t.o.v. B2B. ik bestel ook nog regelmatig bij B2B omdat het gemakkelijk is en ik geef wel toe dat het er voor de meeste dingen goedkoop is. maar er nog eens komen zit er niet in denk k. rij k liever NOG wat verder naar mammoet.
ik ben er vorige week langsgeweest met mn broer en daarna naar mammoet. tussendoor moesten we nog bij iemand om een veering en een voorwiel. die hadden beide ook iets tegen mammoet maar iets voor B2B. ik vond de service daar in B2B niets tegenover mammoet, ja mammoet is wel raar omdat er constant een drukte is, maar daar trek ik me niets van aan, toont ook voor een stuk aan dat die zaak succes heeft. dan zeggen mensen dat mammoet soms nogal ouder gerief liggen heeft. dit is toch het beste aan de winkel, als je zo geen freak bent die niet elk jaar een nieuwe DHer kan kopen en dus niet met die vernieuwde technologie meekan. als je een oudere frame koopt good luck dan maar om sommige stukken te vinden die daar nog in passen.
in B2B moeste we een achterwiel, een shifter en lock jaws hebbe. manmanman die kerel wist er zijn gerief balange ni staan. die shifters stonne net achter hem en hij ging weet ik waar zoeken. die lock jaws was ook een ramp. ik ben zelf al in heel wat fietsenwinkels geweest en dit was zeker niet een van de betere.
wat jullie hier ook op te zeggen hebben intreseert me nie, dit is mijn mening. ik snap gewoon niet hoe je mammoet slecht kunt vinden t.o.v. B2B. ik bestel ook nog regelmatig bij B2B omdat het gemakkelijk is en ik geef wel toe dat het er voor de meeste dingen goedkoop is. maar er nog eens komen zit er niet in denk k. rij k liever NOG wat verder naar mammoet.
Zal wel persoonlijk zijn...
Bij B2B hebben ze IMHO voor Nederlandse begrippen heel veel in huis, redelijke prijzen en er werken mensen met echt verstand van zaken (een online shop mét goede fietsenmakers!) met zelf het nodige bikefanatisme.
[
Blijkbaar zie je zelf de voordelen ook nog...
Bij B2B hebben ze IMHO voor Nederlandse begrippen heel veel in huis, redelijke prijzen en er werken mensen met echt verstand van zaken (een online shop mét goede fietsenmakers!) met zelf het nodige bikefanatisme.
[
crazy canuck schreef:
wat hebben nederlanders met B2B????????
ik bestel ook nog regelmatig bij B2B omdat het gemakkelijk is en ik geef wel toe dat het er voor de meeste dingen goedkoop is.
Blijkbaar zie je zelf de voordelen ook nog...
[quote="D"n Helle"]
En ook nog 2!!
[/quote]
Wat een omweg om aan mtb.nl stikkerts te komen zeg, had mij gemaild en je had
er 10 opgestuurd gekregen.
En ook nog 2!!
[/quote]
Wat een omweg om aan mtb.nl stikkerts te komen zeg, had mij gemaild en je had
er 10 opgestuurd gekregen.

;D
10 DP stickerts?
10 DP stickerts?

-
- Contacteer:
als iedereen het dan toch tegen B2B en mammoet heeft, kom dan gewoon de grens even over en kom direct bij een van de beste fietsenwinkels--->>> ABC
hun site is niet alles maar de bediening daar is altijd al goed geweest + je vindt nergens gerief goedkoper
hun site is niet alles maar de bediening daar is altijd al goed geweest + je vindt nergens gerief goedkoper
[quote="D"n Helle"]
[/quote]
Wie zegt hier dat B2b of mammoet een slechte naam heeft?
[/quote]
Wie zegt hier dat B2b of mammoet een slechte naam heeft?
Mmm, m"n Crank bro"s Mallet M"s in back order bij de leveransier :"(
Heb "t in Les Gets moeten doen met m,n old faithful Shimano DX en.
Ik ben reeds terug en wacht nog
Heb "t in Les Gets moeten doen met m,n old faithful Shimano DX en.
Ik ben reeds terug en wacht nog

en nu duidelijk... ::)
Hoezo wat snap je nie dan ::)
Zoals je kan lezen hierboven in m"n reactie van 04-08-"05
heb ik nog wat in bestelling lopen n.l. Crank Brothers Mallet M"s.
Dit zijn pedalen voor als je ze nog niet kent., en die liepen voor die datum al
in bestelling.
M"n laatste reactie is van 29-08-"05, en ze lopen dus nog steeds in bestelling.
Heb Les Gets (bike mecca Frankrijk) dus op"m"n oude Shimano DX pedalen
(platform) moeten doen.
Ben dus terug en nog steeds no peddals
Snappie
Zoals je kan lezen hierboven in m"n reactie van 04-08-"05
heb ik nog wat in bestelling lopen n.l. Crank Brothers Mallet M"s.
Dit zijn pedalen voor als je ze nog niet kent., en die liepen voor die datum al
in bestelling.
M"n laatste reactie is van 29-08-"05, en ze lopen dus nog steeds in bestelling.
(platform) moeten doen.
Ben dus terug en nog steeds no peddals

Snappie

DESL schreef:
ze lopen dus nog steeds in bestelling.
(platform) moeten doen.
Ikke nie snappie.
Zou willen dat ik Les Gets op DX-en mocht rijden.
Toch wel een beter platform!
surfstad schreef:
[DESL schreef:
ze lopen dus nog steeds in bestelling.
(platform) moeten doen.
Ikke nie snappie.
Zou willen dat ik Les Gets op DX-en mocht rijden.
Toch wel een beter platform!
Is persoonlijk, net wat je wil.

- cHoc
[quote="D"n Helle"]
En ook nog 2!!
;D
[/quote]
ze hebben je klacht wel serieus genomen,
want ik kreeg geen stickers.......... :"( :P
En ook nog 2!!
;D
[/quote]
ze hebben je klacht wel serieus genomen,
want ik kreeg geen stickers.......... :"( :P
Ik zoek nog een fiets, en weet nog niet precies wat, vermoedelijk de CUBE LTD 1 of 2. Die staan bij B2B voor hetzelfde bedrag als bij de lokale handelaar. Bij de lokale dealer kan ik ook nog zeuren voor wat gratis accesoires. Ik hoor en lees veel goeds over B2B, maar wat is het (prijs)voordeel dan ?
Chris
Chris
Die prijzen snap ik ook niet helemaal.
Ze geven wel korting op fietsen maar die kan je (bijna)overal krijgen!
Voor onderdelen maakt het verder maar bar weinig tot niets uit.
Ze geven wel korting op fietsen maar die kan je (bijna)overal krijgen!
Voor onderdelen maakt het verder maar bar weinig tot niets uit.
Still in backorder- m"n Crank Brothers Mallet M"s 

DESL

DESL