Re:S-Tec
Moderator:Beheerders
2 maanden geleden bij S-tec een wielset besteld, dit zou ongeveer 2 weken duren.
Na 1 maand nog niets vernomen, dus maar eens gemaild;
"Leider immer noch nicht bei uns eingetroffen."
Na 1,5 maand maar weer eens gemaild;
"Leider noch nichts eingetroffen.
Wir fragen noch einmal nach."
Na 2 maanden weer gemaild wat er nou aan de hand is;
geen reaktie!!!!!
Net gebeld; het komt er op neer dat ze niet weten wanneer ze komen en er werd letterlijk gezegd dat ik niet de enogste klant was en dat ze het druk hadden en dat ik nog maar eens moest bellen..........
Ik denk niet dat ik nog ga bellen.......
dussssss©
Na 1 maand nog niets vernomen, dus maar eens gemaild;
"Leider immer noch nicht bei uns eingetroffen."
Na 1,5 maand maar weer eens gemaild;
"Leider noch nichts eingetroffen.
Wir fragen noch einmal nach."
Na 2 maanden weer gemaild wat er nou aan de hand is;
geen reaktie!!!!!
Net gebeld; het komt er op neer dat ze niet weten wanneer ze komen en er werd letterlijk gezegd dat ik niet de enogste klant was en dat ze het druk hadden en dat ik nog maar eens moest bellen..........
Ik denk niet dat ik nog ga bellen.......
dussssss©
-
Toch vreemd ik kom daar bijna maandelijks en heb daar nog nooit dergelijke problemen gehad met ze. Altijd aardig en goedkoop. Heb je zo"n apart/ afwijkend setje besteld dan?!?
@Luc, ik heb ze gemaild en de situatie even uitgelegd en dat ik dit geen stijl vind.
en heb een set besteld bij http://www.actionsports.de. Kreeg binnen 10 minuten een mail terug en het setje is volgende week dinsdag klaar, geheel naar wens en € 80 goedkoper dan bij S-tec, ook werd gewoon verteld dat de DT XR4.1 ceramic pas weer medio september leverbaar is.
Ik snap niet hoe ze dit doen, als iemand mij dit kan uitleggen graag.
DT 240S
XC717 ceramic
DT comp silber
Snelspanners erbij
en een velglint
€ 389,-
@ jumpinghansje, mwoah niet echt speciaal, bovenstaande set alleen dan met de DT XR4.1 ceramische velg ipv de Mavic.
dusssssss©
en heb een set besteld bij http://www.actionsports.de. Kreeg binnen 10 minuten een mail terug en het setje is volgende week dinsdag klaar, geheel naar wens en € 80 goedkoper dan bij S-tec, ook werd gewoon verteld dat de DT XR4.1 ceramic pas weer medio september leverbaar is.
Ik snap niet hoe ze dit doen, als iemand mij dit kan uitleggen graag.
DT 240S
XC717 ceramic
DT comp silber
Snelspanners erbij
en een velglint
€ 389,-
@ jumpinghansje, mwoah niet echt speciaal, bovenstaande set alleen dan met de DT XR4.1 ceramische velg ipv de Mavic.
dusssssss©
-
strange ik heb onlangs nog setje wielen laten vlachten door lbs met dt swiss ceramische velgen
die waren bij invoerder in belgie op voorraad (wel alleen de 32 gt)
ben er heel tevreden van ,van de velgen : :P
die waren bij invoerder in belgie op voorraad (wel alleen de 32 gt)
ben er heel tevreden van ,van de velgen : :P
Hoe die Duitsers het voor mekaar krijgen, ik snap het ook niet. Ik zou je om en bij de 625,00E voor dergelijk setje moeten rekenen, zonder snelspanners en velglint.
Ik heb het er al enkele keren over gehad met Patman, en we vinden het prijsverschil toch wel een beetje "verdacht" groot.
Ik heb het er al enkele keren over gehad met Patman, en we vinden het prijsverschil toch wel een beetje "verdacht" groot.
Luc schreef:
Hoe die Duitsers het voor mekaar krijgen, ik snap het ook niet. Ik zou je om en bij de 625,00E voor dergelijk setje moeten rekenen, zonder snelspanners en velglint.
verdacht in de zin van????
dussssss©
Ik wil hier vooral niet teveel in de negatieve zin gaan insinueren, maar het kan in elk geval al niet liggen in het verschil aan BTW, want dat is er niet. Maar het enorm grote prijsverschil roept in elk geval toch wel wat vragen op. Sommige dingen zijn bij die Duitse shops goedkoper in particuliere VERKOOPprijs dan dat een Belgische winkel ze kan INkopen ... Hoe dat komt, ik weet het niet. Als iemand het antwoord weet, mag hij het mij altijd zeggen.
is dat vnl. van toepassing op "Duitse" produkten(Magura, DT...), dan zou je kunnen denken aan andere afspraken met de fabriek.
Eigen volk eerst, iets in die geest
anders zou ik het ook echt niet weten
dusssss©
Eigen volk eerst, iets in die geest

dusssss©
Ninko schreef:
OEM? zouden ze het zo doen dan? ::)
lijkt mij toch niet, zelf de meest exclusieve onderdelen (die je niet standaard op een fiets ziet) zijn al een stuk goedkoper.
dussssss©
BOSS schreef:
is dat vnl. van toepassing op "Duitse" produkten(Magura, DT...), dan zou je kunnen denken aan andere afspraken met de fabriek.
Eigen volk eerst, iets in die geest![]()
dusssss©
Neen, dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel de prijsverschillen op allerlei produkten. Ik begrijp 100% dat je je daar als klant absoluut geen vragen over stelt, maar als je effe het bredere geheel ziet, dan kan je het toch wel vreemd vinden.
Luc schreef:
[BOSS schreef:
dusssss©
Neen, dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel de prijsverschillen op allerlei produkten. Ik begrijp 100% dat je je daar als klant absoluut geen vragen over stelt, maar als je effe het bredere geheel ziet, dan kan je het toch wel vreemd vinden.
ja dat bedoel ik ook, dat duitse shops van duitse fabrieken andere prijzen krijgen dan bijv. de Nederlandse importeurs.
Ik zal het eens vragen als ik me setje ga oppikken as dinsdag

dusssss©
wielen opgehaald, errug mooi en goedkoop!!!!!!
Dit zijn ze geworden:
Mavic 717 ceramic
DT 240 S
DT comp silver
DT spanners
Nog even een goed woordje voor:
http://www.actionsports.de/shop/catalog/specials.php
Heel vriendelijk geholpen via de mail, zeer snelle reaktie op mails (binnen het kwartier) zeer snelle levering, binnen 5 dagen kon ik de wielset afhalen(opsturen doen ze ook).
Hele mooie shop met een groot magazijn met allemaal hebbedingetjes.......
En veel goedkoper dan "mijn vrienden" van S-Tec (scheelde € 80 op bovenstaande wielset)
dusssss©
Dit zijn ze geworden:
Mavic 717 ceramic
DT 240 S
DT comp silver
DT spanners
Nog even een goed woordje voor:
http://www.actionsports.de/shop/catalog/specials.php
Heel vriendelijk geholpen via de mail, zeer snelle reaktie op mails (binnen het kwartier) zeer snelle levering, binnen 5 dagen kon ik de wielset afhalen(opsturen doen ze ook).
Hele mooie shop met een groot magazijn met allemaal hebbedingetjes.......
En veel goedkoper dan "mijn vrienden" van S-Tec (scheelde € 80 op bovenstaande wielset)
dusssss©
-
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk geen serieuse klacht over s-tec, totnu toe is alles altijd correct gegaan bij mij, maarrr of ik ze daar nu vriendelijk kan noemen.... MWAHHH niet echt eigenlijk. Ik heb 2x meegemaakt dat ze zimlich slecht gehumeurd waren daar. En wanneer je 200 km extra hebt gereden omdat ze je een verkeerde remhendel in t zakje doen (2x voor recht) dan haalt men de schouders op en geeft je vervolgens de goede, excuses kwam er niet echt, en een gratis setje simpele snelspanners ook niet
:-*

ha luc,
Beste verklaring lijkt me volume; bestel 1 set naven of bestel er direct honderden (of misschien nog wel meer); dat zal al een fors verschil uitmaken. als er ook nog eens gebruik wordt gemaakt van produktieversies (dus zonder mooie doosjes e.d. wordt de prijs weer lager.
daarnaast, denk ik, bestellen de duitse winkels direct bij DT en zit er in NL nog een distributeur tussen
gr
oz
[
Beste verklaring lijkt me volume; bestel 1 set naven of bestel er direct honderden (of misschien nog wel meer); dat zal al een fors verschil uitmaken. als er ook nog eens gebruik wordt gemaakt van produktieversies (dus zonder mooie doosjes e.d. wordt de prijs weer lager.
daarnaast, denk ik, bestellen de duitse winkels direct bij DT en zit er in NL nog een distributeur tussen
gr
oz
[
Luc schreef:
[BOSS schreef:
dusssss©
Bij www.bike-discount.de kun je tegenwoordig ook met creditcard bestellen. Hoewel overmaken tegenwoordig gelukkig gratis is, vind ik het verzekering -en aansprakelijkheids technisch gezien met de creditcard een stuk veiliger. Ben al meermaals bij deze shop in Bonn langsgeweest: Mooie winkel, kundig personeel, grote voorraad, ruim assortiment en scherpe prijzen. Mag daar graag kopen. Actionsports ziet er qua prijzen ook niet verkeerd uit moet ik zeggen.
-
Uitstekende ervaring met zowel Bike-discount als Actionsports. In beide gevallen via internet spullen gekocht.
De vork die Bike-discount leverde vertoonde helaas een productiefout (geen verdikking om het balhoofd op te persen). Men reageerde echter zeer snel en correct op mijn e-mails (gemiddeld binnen een half uur!) en ik kon de vork zonder problemen terugsturen. Binnen een week had ik een nieuwe (ook een compliment voor de DPD!!)!
Honey rider
De vork die Bike-discount leverde vertoonde helaas een productiefout (geen verdikking om het balhoofd op te persen). Men reageerde echter zeer snel en correct op mijn e-mails (gemiddeld binnen een half uur!) en ik kon de vork zonder problemen terugsturen. Binnen een week had ik een nieuwe (ook een compliment voor de DPD!!)!
Honey rider