4 BL & tijdschriften
Moderator:Beheerders
-
het valt mij op hoe vaak er tegenwoordig nog steeds verkeerd geschreven wordt over 4 bar linkages en single pivots. in die nederlandse blaadjes snappen ze er al helemaal geen drol van, noemen ze een kona kikapu een 4 bl, en zit ik net de recensie over de dawg te lezen in de MBA, zeggen ze dat de dawg goed trapt vanwege de 4bl, terwijl kona geen horst link gebruikt.
het is toch vreemd dat er zo over geschreven wordt?
het is toch vreemd dat er zo over geschreven wordt?
Re:4 BL & tijdschriften
Het heet ook niet voor niks Mountainbike Fiction he :-X
En ja de meeste snappen gewoon niet wat en hoe een 4 bar is, spijtig toch wel.
greetz
bettes
En ja de meeste snappen gewoon niet wat en hoe een 4 bar is, spijtig toch wel.
greetz
bettes
Nou ja, "t zijn natuurlijk wel 4 stangen die aan elkaar gelinkt zijn, alleen het wiel zit een beetje op de verkeerde plek. Strikt genomen klopt de naam wel, ze zouden alleen wel ff kunnen noemen dat er geen Horst Link oid gebruikt is.
en dat gebeurd niet enkel in de 2 genoemde bladen.
meer en deel van de info die je op het internet vindt over veersystemen rammelt aan minstens 1 kant.
(gelukkig heb ik een goede onderwijzer)
meer en deel van de info die je op het internet vindt over veersystemen rammelt aan minstens 1 kant.
(gelukkig heb ik een goede onderwijzer)
irretant he, net als wedstrijd verslagen op de tv vroeger had je die nog op eurosport, zit er zo"n presentatoor zichzelf op te geilen tewrijl die alleen maar poep praat
-
precies, terwijl het blijkbaar toch wel verschil uitmaakt of je op een 4bl of een single pivot rijdt.... of dit nu met een propedal of spv demper is of niet!
Ik heb niet de ervaring dat MBA zegt dat daar geen verschil tussenzitÂ…