Re:Frustratie
Moderator:Beheerders
Ik moet hier toch ff m"n frustratie uiten. Ben al weken op zoek naar een fietsbroek waar ik niet compleet voor l*l in sta. In fietszaken zie je overal van die gruwelijk ordinaire glanzende agu-broekjes. Nou heb ik eindelijk m"n ideale fietsbroek gevonden (een zwarte matte Nike) istie verdomme overal uitverkocht en komen ze op veel plaatsen pas in de herfst of zo weer binnen .... @^&%$$#@%&*&^%%$# ..... waar slaat dat nou op >:( >:( >:(
Welke maat? Ik heb een nieuwe Nike broek liggen die ik niet gebruik....
Small, maar het liefst wel die voor vrouwen ........

Hmm, tja, volgens mij ook te gebruiken voor vrouwen maar ehhhh...., small..., zoveel te klein is "ie nou ook weer niet.... Ben zelf niet al te "small". Nehhh, is dan niks voor je.
Ik begrijp trouwens je frustratie. Ik heb 2 Nike broeken die al 5 of 6 jaar oud zijn en die mijn vriendin al 5 x weggegooid heeft (en ik haal ze steeds weer uit de Humana bak) maar ze blijven toch het lekkerst zitten.
Alleen nieuwe zien te vinden, blijft moeilijk. Je kan je dus voorstellen dat de frustratie MEGA is als je uiteindelijk een nieuwe (slechts 1) Nike broek gevonden hebt , EN DIE DAN TE KLEIN BLIJKT TE ZIJN !!!!! :-X :"( >:(
Ik begrijp trouwens je frustratie. Ik heb 2 Nike broeken die al 5 of 6 jaar oud zijn en die mijn vriendin al 5 x weggegooid heeft (en ik haal ze steeds weer uit de Humana bak) maar ze blijven toch het lekkerst zitten.
Alleen nieuwe zien te vinden, blijft moeilijk. Je kan je dus voorstellen dat de frustratie MEGA is als je uiteindelijk een nieuwe (slechts 1) Nike broek gevonden hebt , EN DIE DAN TE KLEIN BLIJKT TE ZIJN !!!!! :-X :"( >:(
Moet het een lycra of spandex ding zijn? Anders zou je natuurlijk ook voor een baggy short kunnen gaan inclusief zeem of een losse onderbroek van craft met zeem erin. Werkt perfect.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Check de nieuwe Duitse Bike met "Mode Special".
(Dames)Shorts van Gore, Sugoi, Cannondale, Oakley en Riff Raff.
OK, sommige in Nederland ook weer lastig te krijgen. Maar Cannondale, Gore en Oakley moet toch te doen zijn..
OK, sommige in Nederland ook weer lastig te krijgen. Maar Cannondale, Gore en Oakley moet toch te doen zijn..
JJ schreef:
Check de nieuwe Duitse Bike met "Mode Special".
Hmmmm, waar ga jij shoppen dan? En vooral ook ..... zijn ze niet belachelijk duur?!
Als je van Ultima het duurste model neemt, dan heb je ook een leuke broek voor niet teveel geld in een matte stof.
Ook de Pezzo lijn van Castelli en ook bij Northwave maken ze hele leuke dames kleding zonder dat het meteen een simpel glanzend fietsbroekie is.
Een beetje grotere fietsenzaak heeft toch wel veel dameskleding op voorraad. De zaak waar ik werk verkoopt in dames kleding vooral, Castelli, Northwave, Ultima, Gore en een beetje Agu.
Later
Ook de Pezzo lijn van Castelli en ook bij Northwave maken ze hele leuke dames kleding zonder dat het meteen een simpel glanzend fietsbroekie is.
Een beetje grotere fietsenzaak heeft toch wel veel dameskleding op voorraad. De zaak waar ik werk verkoopt in dames kleding vooral, Castelli, Northwave, Ultima, Gore en een beetje Agu.
Later
gewoon een glanzend gouden broek kopen, dan gaat Ruben ook weer van rrrrrrrrr...
Steelboy schreef:
gewoon een glanzend gouden broek kopen, dan gaat Ruben ook weer van rrrrrrrrr...
Haha, wacht maar, ik krijg je nog wel ...........
Rob G schreef:
De zaak waar ik werk verkoopt in dames kleding vooral, Castelli, Northwave, Ultima, Gore en een beetje Agu.
Later
Hmmm, waar werk je?
P.S. Een ander antwoord dan "Eindhoven" accepteer ik niet :P
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
miepie schreef:
[Steelboy schreef:
Haha, wacht maar, ik krijg je nog wel ...........
Moet je Steelboy niet pakken maar Ruben... :P
Is zo ver weg Groningen .................. :P
Bikeshop Amersfoort. daar heb ik onlangs ook nog 1 gekocht in XXL...(ook extreme maat
)
Kijk ff op http://www.bikeshop.nl voor tel.nr.
Erikje

Kijk ff op http://www.bikeshop.nl voor tel.nr.
Erikje
@miepie , wie woont er dan toch ook in Deurne.
God verlate plaats in het zuidoosten des Brabants , ik ga daar niet meer heen verhuizen hoor.
Ooit van Monique"s bikeshop in Eindhoven gehoord , hebben wel geen Nike , maar misschien iets in die richting.
Monique"s
God verlate plaats in het zuidoosten des Brabants , ik ga daar niet meer heen verhuizen hoor.
Ooit van Monique"s bikeshop in Eindhoven gehoord , hebben wel geen Nike , maar misschien iets in die richting.
Monique"s
ik ga met katze mee in zijn "baggy trousers"oplossing...
de Zane tip; een broek kopen bij een dump winkel. Ik heb een broek gekocht bij de dumpwinkel nijmegse Jopie, pijpen aan de onderkant iets vermaakt en klaar. De broek is met afritsbare pijpen dus met dit pijpen er af en gaan
check troy lee desings of fox racing team ? niet speciaal voor vrouwen , maar goede shorts

miepie schreef:
waar ik niet compleet voor l*l in sta.
En dat als vrouw zijnde , tenminste volgens het vrouwensymbooltje. ???

WhoCares schreef:
@miepie , wie woont er dan toch ook in Deurne.
Hoe witte gij da nou?!? Wie bende gij?
By the way, heb van het weekend een leuk "pakje" gevonden. Nou ja, leuk, het kan ermee door. Niet glanzend en niet van die extreem korte pijpjes zoals bij veel fietsbroeken voor vrouwen (welke seksist dat nou weer verzonnen heeft?). Duszzzz ....... bij deze eindigt mijn zoektocht naar een goede fietsbroek en is het einde frustratie! Hoezee!
kijk op www.deurne.net in de sectie sport op het forummiepie schreef:
Wie bende gij?
Zane! schreef:
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... ser=miepie
*locatie*
of mis ik nu iets?
zane
Ahum, euh ....., was even vergeten dat ik eerlijk ben geweest bij het invoeren van m"n gegevens ..... ::)
Shit, wist wel dat eerlijkheid niet loont!
miepie schreef:
Ahum, euh ....., was even vergeten dat ik eerlijk ben geweest bij het invoeren van m"n gegevens ..... ::)
Shit, wist wel dat eerlijkheid niet loont!
Ge kant het nog altijd veranderen , maar ik onthoud het wel.
Andere optie is , dit account sluiten en een andere onder een andere naam openen.

Maar heb je al gekeken op de link die ik je gaf , het gelukkige of misschien wel ongelukkige is dat je hier niet via een persoonlijke boodschap kunt communicieren zoals op andere fora.