Re:de priorzegel van de post

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
de priorzegel van de post

Bericht door Gast » do mei 13, 2004 5:39 pm

de priorzegel van de post is misschien heeel leuk , maar het werkt niet , ze zenden me iets op , met prior , en het pakket lag een week bij de post. ik belde de firma en ze hadden het afgegeven bij de post. de post presteert het dan van een pakket dat maximum 4 dagen onderweg mag zijn 9 dagen te laten duren. andere mense ook probleme mee of enkel hier ? het ging deels via de post hoofdkantoor brussel (taxipost)

ELVIS

Bericht door ELVIS » do mei 13, 2004 5:58 pm

en?

Gast

Bericht door Gast » do mei 13, 2004 5:59 pm

ik wil gewoon weten of andere mense er ook last mee hebben

Cubeman

Bericht door Cubeman » do mei 13, 2004 6:28 pm

Nee, nooit problemen mee!
Eigenlijk altijd de volgende dag bezorgt!
Denk dat je maar moet verhuizen naar Nederland als de post daar beter is ;)

WhoCares

Bericht door WhoCares » do mei 13, 2004 7:17 pm

Ligt er natuurlijk aan , wat de post bedoelt met prior!!

Prior in vergelijking met wat !!

Gast

Bericht door Gast » do mei 13, 2004 7:28 pm

prior wil zeggen dat je de post (wat het ook is) op 1 dag hebt , niet prior duurt dan 21tot 3 dagen. maar je betaalt voor prior en krijgt gewoon :)

WhoCares

Bericht door WhoCares » vr mei 14, 2004 1:46 pm

WhoCares schreef:
Ligt er natuurlijk aan , wat de post bedoelt met prior!!

Prior in vergelijking met wat !!

Dit is chynisch bedoeld . ;)

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » vr mei 14, 2004 6:18 pm

Jij hebt het niet makkelijk hè Bansheebeest?
Eerst al die vervelende blonde politiemokkel en nu ook al de postbodes!
En daar boven op worden al die problemen die je als newbie ondervindt ook nog eens niet serieus genomen op DP! Schande!

Gast

Bericht door Gast » vr mei 14, 2004 6:53 pm

mja afterburner , wat ik niet snap is hoe mensen gewoon zo associaal kunnen doen tegen over elkaar , ik doe nochtans niets verkeerd :) en mijn politieprobleem is er nu eenmaal , ik werd net nog eens tegengehouden omdat ik op het voetpad reed , ik reed er omdat ze heel de weg EN het fietspad hebben opengebroken wegens werken. ze redeneren : dan ga je maar een kilometer te voet met je fiets naast je.
wel als jullie dat normaal vinden jullie zaak maar ik vind dat niet. ik reed 10 per uur met men vingers op de rem :s

doe allemaal ff gewoon en sociaal no more shit on dp :)

Luc

Bericht door Luc » za mei 15, 2004 11:58 am

Dat heeft niks met sociaal of asociaal te maken. De regels zijn er nu eenmaal, of je ze nu graag hebt of niet en het is de taak van de politie om ervoor te zorgen dat die regels nageleefd worden. Je mag niet op het voetpad rijden, dus als een politieman jou dat ziet doen, dan moet hij er iets aan doen.

Cubeman

Bericht door Cubeman » za mei 15, 2004 2:00 pm

Zoals Jan Peter Balkenende zou zeggen: Waar zouden we zijn zonder waarden en normen???
De regels zijn er niet om mensen te pesten maar om Nederland leefbaar te houden voor iedereen.

Gast

Bericht door Gast » za mei 15, 2004 6:27 pm

ook goed , ik leef blijkbaar alleen in mijn idee want jullie denken er anders over :) genoeg erover dan :) laten we allemaal gaan rijden en op een normaal tijdstip gaan slapen :)

WhoCares

Bericht door WhoCares » za mei 15, 2004 7:04 pm

bansheebeest schreef:
ik werd net nog eens tegengehouden omdat ik op het voetpad reed , ik reed er omdat ze heel de weg EN het fietspad hebben opengebroken wegens werken. ze redeneren : dan ga je maar een kilometer te voet met je fiets naast je.
wel als jullie dat normaal vinden jullie zaak maar ik vind dat niet. ik reed 10 per uur met men vingers op de rem :s

Lijkt me , dat als er de auto"s niet door kunnen er toch een omleiding zal zijn aangegeven ( ook voor de fietsers ) en dat voetgangers gewoon hun weg kunnen volgen omdat die niet gehinderd worden omdat het trottoir niet aan werkzaamheden onder hevig is.

Ik weet dat het tegenwoordig erop lijkt dat het allemaal een beetje burgertje pesten is.
Maar de mensen hebben ook daar zelf schuld aan , nl. hou je je eigen aan de regels dan wordt je heus niet gepakt en beboet..

Heb genoeg bij de parkeerpolitie ( vrouw van een fietsmaat ) gestaan als mensen zien dat ze een boete krijgen omdat ze niet betaald hebben.
Wat voor uitpraatjes je dan krijgt te horen.( ik denk dan , duur artikel dat je net gekocht hebt , alleen al om 20 eurocent uit te sparen en dat met de meter nog geen 10 meter van hun auto af )

Ik wou dat er af en toe wat meer politie te zien was in dat een wandelstraatje waar ik regelmatig door fietsers en scooters omver gereden wordt omdat ze te lui zijn om 50 meter om te rijden of niet kunnen lezen.( zo wel oud als jong )

Ergo : Hou je aan de regels en anders accepteer de gevolgen zoals Luc schrijft / zegt.

En hoe meer je klaagt tegenover hen , des te meer houden ze je in de gaten.

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » za mei 15, 2004 9:46 pm

prior is in belgie echt geen prior...

de postbezorging is een aanfluiting, je hebt geen enkele zekerheid dat de post er op de juiste tijd aankomt..

enige manier is gebruik maken van fax telefoon en email :-)

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » zo mei 16, 2004 12:46 am

Idd, mijn grootvader is ongeveer een maand geleden overleden en de doodsbrieven werden allemaal de dag erop verzonden met prior zegel, zodat iedereen ging weten wanneer de begrafenis was.

Er was 1 iemand bij die hem 2 weken later gekregen heeft... :?

Gast

Bericht door Gast » zo mei 16, 2004 9:06 am

het is geen 100meter omrijden maar 20 minuten....

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » zo mei 16, 2004 11:15 am

bansheebeest schreef:
het is geen 100meter omrijden maar 20 minuten....

offtopic gaan in je eigen topic? :p

Gast

Bericht door Gast » zo mei 16, 2004 12:14 pm

*laughin out loud*

Plaats reactie