Specialized Europe
Moderator:Beheerders
Zijn er meer mensen die al weken wachten op een onderdeel van Specialized? M"n LBS al vele malen gebeld over wanner er geleverd wordt maar Specialized Europe schijnt momenteel een kl*te zooi te zijn. De LBS krijgt dan dit te horen, dan dat. Nu is er sinds 29maart(s"Heerenberg-Veenendaal is ver) iets onderweg maar wat is onbekend.
Da"s lekker heb je een "nieuwe" fiets kun je vervolgens al weken geen gebruik van maken. (Demper stuk+ lagers) :-[
Da"s lekker heb je een "nieuwe" fiets kun je vervolgens al weken geen gebruik van maken. (Demper stuk+ lagers) :-[
Re:Specialized Europe
ja dat is "normaal". heb zoiets ook meerder malen gehad, waarschijnlijk gaat het om de lagerbusjes in de demper, dat is altijd gezeur, dat kan dan niet direct van de demperleverancier maar moet weer via de VS, altijd gezeur om een onderdeel van niks.
En natuurlijk altijd weer het verhaal dat jij de enige bent waar dat kapot gaat terwijl er bij iedereen speling op die lagerbussen kwam
Onder meer daarom geen spes meer voor mij de volgende keer
En natuurlijk altijd weer het verhaal dat jij de enige bent waar dat kapot gaat terwijl er bij iedereen speling op die lagerbussen kwam
Onder meer daarom geen spes meer voor mij de volgende keer
heb een helm besteld(hij zou op voorraad zijn).
Dus ik gevraagd of ze hem met de eerst volgende zending mee konden sturen.
Nu vier zendingen later heb ik nog steeds niets.
Dus ik gevraagd of ze hem met de eerst volgende zending mee konden sturen.
Nu vier zendingen later heb ik nog steeds niets.
Toen ik mijn specialized kreeg in 2001 heb ik 5 weken extra moeten wachten. Omdat hij niet op voorraad was in europa. Ik heb toen wel de amerikaanse versie gekregen. Maarja daar was de lak slecht van. Nu heb ik een europeese/taiwan 2002 model en alles blift tot dus ver goed. Voor de rest heb ik al een specialized achternaaf, twee tange seike balhoofdjes, een strongarm 2 crank noor de sodemieter gereden. Ik ben dan wel een beest :P. Voor de rest ben ik erg tevreden met specialized. Ik had toen met de lak schade direct een nieuw frame gekregen. Och ja de geometrie is voor mij helemaal top. ooit nog een keer een s-works framekopen en het is voor mij helemaal af.
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Ik heb enkele weken geleden een S-works enduro besteld ... en ik dacht dus dat ie wel een aantal weken onder weg zou zijn . Dat soort fietsen worden nou eenmaal niet zo veel verkocht lijkt mij . Dus logisch dat ze die niet op vooraad hebben.
Wat denk je.... staat ie binnen een week bij mn dealer .....dat vind ik dus weer tamelijk onbegrijpelijk . want als je idd een onderdeel nodig hebt kun je er een lichtjaar op wachten....
Wat denk je.... staat ie binnen een week bij mn dealer .....dat vind ik dus weer tamelijk onbegrijpelijk . want als je idd een onderdeel nodig hebt kun je er een lichtjaar op wachten....
ja eindelijk kwamen de onderdelen aan. en nog de goede ook. niet te geloven.
ik vind juist dat specialized het heel goed doet, alleen moet je weten wie je moet hebben daar. Er zitten namelijk idd mensen bij die het minder doen.
Levering spareparts bijna altijd binnen de week binnen soms met uitloop naar 2 weken.
Greetz B.
Levering spareparts bijna altijd binnen de week binnen soms met uitloop naar 2 weken.
Greetz B.
Hoi,
als je soms onderdelen van het veersysteem FSR o.i.d. nodig hebt kan je deze soms ook bij andere firma"s bestellen, bijvoorbeeld bij BETD.co.uk (Engeland): als je wel eens de MBR leest weet je misschien dat die vrij stevig voorzien in een after-marketprogramma voor Specialized.
Mijn lagerbus van de demper is al versleten na 1 jaar en zij maken een kit waarmee je zelf de lagerbus kan vervangen door een slijtvaster exemplaar. Niet echt goedkoop te noemen, maar je kan het ten minste zelf doen. Levering weet ik niet hoe snel dit gaat, maar ga binnenkort zo"n set bestellen, dus dan weet ik meer.
Peeremeneer
als je soms onderdelen van het veersysteem FSR o.i.d. nodig hebt kan je deze soms ook bij andere firma"s bestellen, bijvoorbeeld bij BETD.co.uk (Engeland): als je wel eens de MBR leest weet je misschien dat die vrij stevig voorzien in een after-marketprogramma voor Specialized.
Mijn lagerbus van de demper is al versleten na 1 jaar en zij maken een kit waarmee je zelf de lagerbus kan vervangen door een slijtvaster exemplaar. Niet echt goedkoop te noemen, maar je kan het ten minste zelf doen. Levering weet ik niet hoe snel dit gaat, maar ga binnenkort zo"n set bestellen, dus dan weet ik meer.
Peeremeneer
Ben 5 jaar Specializeddealer geweest en kan niet zeggen dat t slecht ging, overal gaat wel eens wat mis maar ik ken bedrijven die t VEEEEL slechter doen, ik noem geen namen, GT .........oeps ::)
het goede nieuws is dat de kosten onbekend zijn...
Onbekend betekent in mijn woordenboek gratis

Jurriaan schreef:
het goede nieuws is dat de kosten onbekend zijn...
heb ik ook wel eens gehad met een thomson zadlepen,ook nooit een factuur van gehad ;D
fortress handschoenen besteld , zouden ook op voorraad zijn, en ook niet te zien... dit is de typische werking van specialized.
de p frames kan je ook niet krijgen....
de p frames kan je ook niet krijgen....