EDIT:"Vrouwelijk geslachtsdeel" PEECEES
Moderator:Beheerders
Wat mij gebeurd...
Crasht mijn peecee?
Op zich niet zo erg zou je zeggen... maar... alle documenten van het bikefestival 2003 en de nieuwe plannen van 2004 stonden dus op een harde schijf (weet niet wat dat is, maar het schijnt in je peecee te zitten...)
En weg er mee...
Verder wat leuk beeldmateriaal. Floeps weg!
Voel me net een ouwe lul, maar weg met de peecees en terug naar de typemachines. We flikkeren de telefoons weg en gaan weer op een normale wijze contact met elkaar hebben.
Directe inspuiting schoppen we overboord en we monteren weer caberateurs. De geveerde voorvork doen we in de prullenbak en we gaan allemaal weer star rijden.
Wie zegt dat de nieuwe technologien bijdragen aan het welzijn van de mens?!?!
Bovenstaande was mijn frustatie omdat mijn Peecee gecrashd was. Ondertussen heeft een doktor hem gefixd. Dus ik ben weer blij!
Crasht mijn peecee?
Op zich niet zo erg zou je zeggen... maar... alle documenten van het bikefestival 2003 en de nieuwe plannen van 2004 stonden dus op een harde schijf (weet niet wat dat is, maar het schijnt in je peecee te zitten...)
En weg er mee...
Verder wat leuk beeldmateriaal. Floeps weg!
Voel me net een ouwe lul, maar weg met de peecees en terug naar de typemachines. We flikkeren de telefoons weg en gaan weer op een normale wijze contact met elkaar hebben.
Directe inspuiting schoppen we overboord en we monteren weer caberateurs. De geveerde voorvork doen we in de prullenbak en we gaan allemaal weer star rijden.
Bovenstaande was mijn frustatie omdat mijn Peecee gecrashd was. Ondertussen heeft een doktor hem gefixd. Dus ik ben weer blij!
Re:EDIT:"Vrouwelijk geslachtsdeel" PEECEES
Ik ga ervan uit dat je geen backups hebt gemaakt? Dan ben je mooi de sjaak :"(
En... Baal je daar ook van?
Wil je er over praten?
Wil je er over praten?
surfstad schreef:
...
Heb ik nooit gezegd.
Vroeger was (bijna) alles beter.
Dat spul mag niet lang heel blijven anders verkopen ze niets. Hoe lang ging een tv mee vroeger en hoe vaak mag je nu terug met je $$$-breedbeeld omdattie steeds kapot gaat?
Ik kan nu wel zeggen dat het stom van je is om geen back-ups te maken en al helemaal nu een CD-R"tje zo goedkoop is en een brander geen fuck meer kost, maar daar schiet je niet veel mee op.
Misschien is het handig te weten voor de mensen die nu denken: ja, mijn PC crashed zo vaak: dan crashed je besturingssysteem en niet je HD, want als die crashed ben je meestal nogal de sjaak.
Ik kan nu wel zeggen dat het stom van je is om geen back-ups te maken en al helemaal nu een CD-R"tje zo goedkoop is en een brander geen fuck meer kost, maar daar schiet je niet veel mee op.
Misschien is het handig te weten voor de mensen die nu denken: ja, mijn PC crashed zo vaak: dan crashed je besturingssysteem en niet je HD, want als die crashed ben je meestal nogal de sjaak.
Oja en ik maak tegenwoordig backups...
walter schreef:
[surfstad schreef:
...
Heb ik nooit gezegd.
Vroeger was (bijna) alles beter.
Vroeger schafte je met 1 hand ,kon je met de andere nog keien versjouwen ,vroeger kon je geen cd,s branden ,alleen je kuiten aan de uitlaat van je kreidler of je takken aan de kolenkachel, vroeger waren er geen drempels maar kuilen ,MAAR DAT WAS VROEGER

Beter wordt het morgen beter.