we zijn een nieuwe pack aan het leggen in een bosje, maar op elke vierkante cm vind je wel een verbrokkelde pvc-fles of een roestig blikje, stukjes plastic, en zo gaat het maar door. nu kunnen we dat afval wel gebruiken om de doubles te verstevigen, maar ik wil er ook geen Helltrack van maken...
het merendeel van die troep is niet afkomstig van de locals (hoewel, dr zijn er een paar...

zo kan ik nog uren doorjanken over wat wel en niet zou mogen maar het hangt wel volledig van jezelf af natuurlek; als je vind dat jij wel geprivilegeerd bent om je afval overal (en btw dit gaat over bossen maar evengoed over de stad) te dumpen dan ben je gewoon dom, en ik hoop dat je ooit slimmer wordt. maar dan is het waarschijnlijk al te laat! och ja, het zijn toch maar onze kinders die met de rotzooi zullen zitten....
ik wou dus ff checken, als er iemand tot hier heeft doorgelezen, of er nog mensen zijn die deze mening delen of die er ook zo"n last van hebben, want ik vind dat we als bikers dringend wat meer mogen opkomen voor onze waardevolle aarde. tenzij we over 10 jaar enkel nog op de vuilnisbelt ons ding willen doen...

:-*bob