Afterburner schreef:
Het niveau is hier wel duidelijk.
wat is het niveau dan?
Ten eerste maak mij niet uit voor XC rijder daar wordt ik erg pissed van. Je kent me niet, dus zeg dan ook niet dat ik dat ben.
zei ik dan " afterburner, beste xc vriend"?
Ten tweede ben ik het mee eens dat dergelijke springbulten de fun verhogen. Maar daar gaat het niet om!
amaai nie...
Als mountainbiker heb je een slechte naam in het bos (Voor een groot deel veroorzaakt door roadies die zonodig in de winter het bos in moeten. En daar zonder helm als een idioot nergens rekening mee houdend door het bos biken en het leuk vinden niet over het pad te rijden)
*ik heb geen slechte naam in het bos...
*die mensen ken ik wel ja...
*in je vorige reactie gaf je volgens mij te kennen dat wij dirters de natuur verwoesten door bomen om te kappen ofzow, toen sprak je helaas nie van roadies enzo, en gooide je wel degelijk met je rotte tomaten om onze doelgroepen...
*ik heb niks tegen xc, integendeel, ik doe het zelf ook, wel niet in een xc outfit, maar ik doe het wel....
Als we met zijn allen gebruik willen blijven maken van de natuur in de toekomst dienen we ons wel aan de regels (van de boswachter) te houden.
of misschien moeten we trachten de boswachters eens uit te leggen waar het allemaal om gaat???? je reageert hier erg eenzijdig....
je zegt: wat boswachters zeggen, moet gebeuren....
en hebben wij dan niks meer te zeggen?
leg jij je overal altijd bij neer... dat is niet de bedoeling van het leven, we moeten het net aanvechten en trachten te legaliseren, het zij in stukken bos, het zij op een lap grond....
hezij op speciale stukken grond, als het er maar is....
jumps leggen in een bos kan geen kwaad voor de natuur,tis maar aarde he ,wij hebben ook trails in een natur gebied en wij hebben al veel bomen weggedaan maar we hebben die dan wel ergens anders geplant,dus wij doen geen zak verkeerd,en als we nie mogen dirten in een bos dat de gemeente ons dan een stuk grond geeft of een skatepark maakt en geen dom k*t skatepark da op geen reet trekt als bij ons in wetteren, en als we dan echt niets mogen dan gaan we maar wat gaan vandalizeren he we kunnen onze sport toch nie beoefenen,,pfffffffffffffffff
dat vind ik ook t-bo...
het is makkelijk zeggen "het mag van onze baas niet, wij moeten dit verbieden"
dan stuur die baas maar eens naar hier om uit te leggen wat wij verwoesten aan natuur?
met een jeep van het vlaams gewest door het bos vlammen en kleine boompjes doot rijden en massas vuile lucht uitstoten, is uiteraard goed voor het mileu, aarde van A naar B brengen, of een rotte tak onder de aarde steken is een imens probleem....
het gaat hier om een natuurlijk evenwicht he... aarde gaat weg, aarde komt ergens anders bij, bomen vallen om, en worden ergens benut, het is niet zo dat iemand 18 bomen gaat kappen om thuis een shore te bouwen en iemand zes kuup grond gaat scheppen op een wandelpad om een landing van een drop in zen tuin te maken he...
btw... ik denk dat 98 procent van de mountainbikers (zowel dj, xc, dh, bladiebla) WEINIG respect heeft voor de natuur....
btw2... in dat vandalisme zit wel wat. Je kan het wel allemaal verbieden, maar enig id waar wij dirters allemaal naar toe gaan dan? Enig id wat met mensen gebeurd die geen hobby hebben?
die gaan de straat op.... is daar iets te beleven dan? Nee, alleen ruiten ingooien etc
awel, wij dirters enzo, zijn wel netjes van de straat af, we doen iets leuks, en betalen veel btw op onze inkopen... daarbovenop bevinden we ons in de natuur...
GROTERE VOORBEELDEN DAN WIJ ZIJN ER NIET VOOR DE MAATSCHAPPIJ...