alweer !!!!(klote boswachters)

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Crash
alweer !!!!(klote boswachters)

Bericht door Crash » za okt 18, 2003 4:53 pm

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( KUTBOSWACHTERS EN NOG EEN KUTBOSWACHTERS de vuile tering homo s ze hebben gister al mn trails gesloopd !!!!! weken fucking werk naar de klote stelletje eikels
en vooral die ene die zei dat ie ze ging weg halen die kan een ram krijgen waar die niet meer van wakker word de kut homo >:( >:(
echt ze hebben zo mn leven als biker vergalt :"( en dat ga ik nie pikken want ik ga dur tegenin let the war begin dude s :(
mn trails worden nu twee keer zo hoog en dat zullen ze gaan weten stelletje flikerrrsssss aaaaaaaah >:( >:( >:(
dat moest er ff uit :"(
ik pik dit echt niet !!!!!!! >:( >:(

Santa Cruz

Re:klote boswachters

Bericht door Santa Cruz » za okt 18, 2003 6:00 pm

Zeg Crash, je moet je wel verdomd goed realiseren dat je daar in een natuurgebied aan het graven bent jongen en je mag nog van geluk spreken dat je niet een vette boete aan je reet hebt hangen.
Ik wil niet het moralistje uithangen en ik heb zelf ook (wie niet?) wel het een en ander gedaan wat niet door de beugel kon (verstand komt met de jaren) maar die reactie die je hierboven geeft slaat helemaal nergens op.

En als zoiets je leven vergalt dan hoop ik niet dat je ooit nog eens tegen echte problemen aanloopt.

Gast

Bericht door Gast » za okt 18, 2003 6:18 pm

relax dude, de boswachters zijn waarschijnlijk even pissed op jou...

Crash

Bericht door Crash » za okt 18, 2003 6:48 pm

pfff 5 jaar geleden was t nog geen natuur gebied :D en zoveel maak ik nie kapot ik pak rotte bomen en leg er zand op en dan maak ik er een mooie bult van ik ben daar weken mee bezig geweest santa en jij bent nie meegeweest :? dus je weet t nie en biken is mn leven en dat zal t voor altijd blijven hoe dan ook ;D
en zelf scheuren ze met jeeps door t bos en kappen ze bomen waar ze dus ook mee bezig waren dus wie maakt de natuur nou kapot >:(

Luc

Bericht door Luc » za okt 18, 2003 6:50 pm

Als je geen toestemming had om op die plek te graven, moet je hier niet komen zeiken jongen !!! >:( >:( >:( Gewoon je eigen stomme schuld, die boswachters deden gewoon hun werk !!!

GROW UP AND GET A LIFE !!!!!!! >:( >:( >:(

jojo

Bericht door jojo » za okt 18, 2003 6:57 pm

Is zeker klote als ze de boel slopen, maar zou jij het fijn vinden als ze van jou voortuin een voetbalveld gaan maken?

Probeer een plek te vinden waar het "mag" of minder erg is ;)

Crash

Bericht door Crash » za okt 18, 2003 7:05 pm

:"( ts dat was t um juist mooie plek waar niet veel mensen kwamen en niet op de route van de mountainbiker s want dat had ik wel door dat t t gevaarlijk was ;)
en niemand had er last van behalve die pielo s
excuses voor dat homo s zijn inderdaad mensen ;)

t-bo

Bericht door t-bo » za okt 18, 2003 7:09 pm

ik ken iemand die een super vette reeks van iet van een 16 jumps had gelecht echt dikke jumps bijna gans aleen gelecht en op nen dag komt ij toe en tis gewoon mee de grond gelijk gelecht nie gewoon kapot maar zo echt een schoon paadje van gemaakt
gewoon omdat het op den hoofdweg van het bos lag dikke zever

Crash

Bericht door Crash » za okt 18, 2003 7:16 pm

kan met um meel leven :"(

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » za okt 18, 2003 7:52 pm

Springbulten in het bos neerleggen mag niet. Net zo min als buiten de paden biken. Houd je je daar niet aan dan loop je de boel te verkloten voor mede-bikers. Door bikers zoals jij krijgen we een slechte naam. Voor dergelijke actie"s zijn er bikeparken en in mindere mate vaste route"s.
Je zou het ook niet tof vinden als je in het bos aan het recreëren bent en het pad wordt versperd door allemaal van de geblokte balken, omdat een ruiter het ruiterpad wat spannender wilde maken.

Crash

Bericht door Crash » za okt 18, 2003 8:09 pm

thaha ik kan hier niet fatsoenlijk biken want er lopen mensen met kleine kinderen of beesten op de route of paarden en weet ik allemaal wel niet
vorige keer ook ben wat harder aan t rijden moet ckr kunne op een mtb route ga door de bocht staan er in een keer van die gare mensen en kinderen :? midden op de pad gevaarlijk toch >:(
en als je er dan perongeluk eentje raakt gelukkig nog niet gebeurd maar dan krijg je de volle laag dat je moet uitkijken en niet zo hard moet rijden ppppppppppfffffffff word ik moe van hoor en van die paarden die allemaal gaan lopen zieken op de route rrrrr >:( en dan laten ze meestal nog wat achter ook :(
ene bikeparken in de buurt ook nie echt he tja berschenhoek moet ik daar dan 4 keer per week naar toe gaan mee een trein of zo :?
gewoon sux dat ze alles hebben gesloopd altijd dikke lol daar op mn bike en deed er niemand kwaad mee :?

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » za okt 18, 2003 8:10 pm

Luc schreef:
Als je geen toestemming had om op die plek te graven, moet je hier niet komen zeiken jongen !!! >:( >:( >:( Gewoon je eigen stomme schuld, die boswachters deden gewoon hun werk !!!

GROW UP AND GET A LIFE !!!!!!! >:( >:( >:(

helemaal mee eens
wel kut voor jou dat je er veel tijd in hebt gestoken

Gast

Bericht door Gast » za okt 18, 2003 8:12 pm

Jullie moeten niet zo zeiken want die jongen heeft gewoon gelijk. Boswachters horen van die shit af te blijven. Net alsof die jumps iemand in de weg liggen pfff.
Stelletje XCers ook altijd met hun gezeur, jullie krijgen geen slechte naam door ons maar wij krijgen een slechte naam door jullie! Als ik tegen iemand zeg dat ik aan downhill doe en ik leg uit dat dat met mountainbiken te maken heeft denken ze altijd dat ik in zon homofiel lycra pakje rijd >:(

Smootless

Bericht door Smootless » za okt 18, 2003 8:16 pm

Hoerentoeter!

//

nee, het is idd gewoon lomp dat ze eraan zitten, waarom doen ze dat? alleen om mensen te pesten

Crash

Bericht door Crash » za okt 18, 2003 9:09 pm

ja precies das ze er maar van afblijven wij doen niemand kwaad dat ze maar mensen gaan pakken die rommel neer flikkeren en alles afstoken ;)
en er waren veel xc ers die het mooi vonden dat ik al die trails had gemaakt ;D
ik ga ze morgen weer restoreren en hoop dat ze dan ook blijven liggen :?

Smax
Contacteer:

Bericht door Smax » za okt 18, 2003 10:24 pm

ik vind dat ook dikke zever van "als je geen toestemming hebt, ben je in fout...."

dat ze dan verdomme stukken bos tegen betaalbare prijzen verkopen of verhuren.....
maar koop jij maar eens een stukkie bos, kan je je huis verkopen en in een boom gaan wonen, dat is allemaal onmenselijk duur....

ik zeg julllie een ding:
dat is niet grappig of eigen schuld....

als je als staatsdienst iets wil afbreken van iemand, op je eigen grond (grond van staat) dan mag dat ....
MAAR:
je moet op zen minst een alternatief kunnen aanbieden he:
bv *door aanleggen van bikepark of dualparcour
*door het schenken van een lap grond ter gelegenheid van sport en cultuur waar een bende bikers dirts op mogen maken
*door alles gewoon te laten liggen, of zeggen dat het daar niet kan maar ELDERS wel...

afbreken is gewoon zielig...
iemand steekt daar werk in.....

ik ken tot hiertoe GEEEN ENKELE biker/trailbouwer die dan ook nog maar een boom omgekapt heeft, of weet ik veel..... als je grond herlegd is toch geen probleem? en als je een rotte tak benut toch ook niet? je bent toch economisch en niet vervuilend? dan is het zelfs meer dan prima wat je doet....

zo simpel vind ik dat
En neen beste xc-vrienden, wij doen jullie geen slechte naam aan, dat is ook dikke zever...

Gegroet,
Smax.

(ik vind het btw veel erger dat ik zes keer moet stoppen om een boom of dergerlijke van het pad te ruimen (die spelende kinderen daar om ons te pesten gelegd hebben wat verder geen nut heeft) dan dat ik ineenkeer een jump langs het pat zie liggen.....)

Erikje

Bericht door Erikje » za okt 18, 2003 10:35 pm

Smax schreef:
(ik vind het btw veel erger dat ik zes keer moet stoppen om een boom of dergerlijke van het pad te ruimen (die spelende kinderen daar om ons te pesten gelegd hebben wat verder geen nut heeft) dan dat ik ineenkeer een jump langs het pat zie liggen.....)

Het is veel erger dat je wel kan jumpen maar niet bunny-hop-pen over een boomstam :P

Erikje

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » za okt 18, 2003 10:50 pm

Het niveau is hier wel duidelijk.
Ten eerste maak mij niet uit voor XC rijder daar wordt ik erg pissed van. Je kent me niet, dus zeg dan ook niet dat ik dat ben.
Ten tweede ben ik het mee eens dat dergelijke springbulten de fun verhogen. Maar daar gaat het niet om! Als mountainbiker heb je een slechte naam in het bos (Voor een groot deel veroorzaakt door roadies die zonodig in de winter het bos in moeten. En daar zonder helm als een idioot nergens rekening mee houdend door het bos biken en het leuk vinden niet over het pad te rijden). Als we met zijn allen gebruik willen blijven maken van de natuur in de toekomst dienen we ons wel aan de regels (van de boswachter) te houden.

t-bo

Bericht door t-bo » za okt 18, 2003 11:38 pm

jumps leggen in een bos kan geen kwaad voor de natuur,tis maar aarde he ,wij hebben ook trails in een natur gebied en wij hebben al veel bomen weggedaan maar we hebben die dan wel ergens anders geplant,dus wij doen geen zak verkeerd,en als we nie mogen dirten in een bos dat de gemeente ons dan een stuk grond geeft of een skatepark maakt en geen dom kut skatepark da op geen reet trekt als bij ons in wetteren, en als we dan echt niets mogen dan gaan we maar wat gaan vandalizeren he we kunnen onze sport toch nie beoefenen,,pfffffffffffffffff

Smax
Contacteer:

Bericht door Smax » zo okt 19, 2003 8:53 am

Afterburner schreef:
Het niveau is hier wel duidelijk.
wat is het niveau dan?
Ten eerste maak mij niet uit voor XC rijder daar wordt ik erg pissed van. Je kent me niet, dus zeg dan ook niet dat ik dat ben.
zei ik dan " afterburner, beste xc vriend"?
Ten tweede ben ik het mee eens dat dergelijke springbulten de fun verhogen. Maar daar gaat het niet om!
amaai nie...
Als mountainbiker heb je een slechte naam in het bos (Voor een groot deel veroorzaakt door roadies die zonodig in de winter het bos in moeten. En daar zonder helm als een idioot nergens rekening mee houdend door het bos biken en het leuk vinden niet over het pad te rijden)
*ik heb geen slechte naam in het bos...
*die mensen ken ik wel ja...
*in je vorige reactie gaf je volgens mij te kennen dat wij dirters de natuur verwoesten door bomen om te kappen ofzow, toen sprak je helaas nie van roadies enzo, en gooide je wel degelijk met je rotte tomaten om onze doelgroepen...
*ik heb niks tegen xc, integendeel, ik doe het zelf ook, wel niet in een xc outfit, maar ik doe het wel....
Als we met zijn allen gebruik willen blijven maken van de natuur in de toekomst dienen we ons wel aan de regels (van de boswachter) te houden.
of misschien moeten we trachten de boswachters eens uit te leggen waar het allemaal om gaat???? je reageert hier erg eenzijdig....
je zegt: wat boswachters zeggen, moet gebeuren....
en hebben wij dan niks meer te zeggen?
leg jij je overal altijd bij neer... dat is niet de bedoeling van het leven, we moeten het net aanvechten en trachten te legaliseren, het zij in stukken bos, het zij op een lap grond....
hezij op speciale stukken grond, als het er maar is....

jumps leggen in een bos kan geen kwaad voor de natuur,tis maar aarde he ,wij hebben ook trails in een natur gebied en wij hebben al veel bomen weggedaan maar we hebben die dan wel ergens anders geplant,dus wij doen geen zak verkeerd,en als we nie mogen dirten in een bos dat de gemeente ons dan een stuk grond geeft of een skatepark maakt en geen dom k*t skatepark da op geen reet trekt als bij ons in wetteren, en als we dan echt niets mogen dan gaan we maar wat gaan vandalizeren he we kunnen onze sport toch nie beoefenen,,pfffffffffffffffff

dat vind ik ook t-bo...
het is makkelijk zeggen "het mag van onze baas niet, wij moeten dit verbieden"
dan stuur die baas maar eens naar hier om uit te leggen wat wij verwoesten aan natuur?
met een jeep van het vlaams gewest door het bos vlammen en kleine boompjes doot rijden en massas vuile lucht uitstoten, is uiteraard goed voor het mileu, aarde van A naar B brengen, of een rotte tak onder de aarde steken is een imens probleem....

het gaat hier om een natuurlijk evenwicht he... aarde gaat weg, aarde komt ergens anders bij, bomen vallen om, en worden ergens benut, het is niet zo dat iemand 18 bomen gaat kappen om thuis een shore te bouwen en iemand zes kuup grond gaat scheppen op een wandelpad om een landing van een drop in zen tuin te maken he...

btw... ik denk dat 98 procent van de mountainbikers (zowel dj, xc, dh, bladiebla) WEINIG respect heeft voor de natuur....

btw2... in dat vandalisme zit wel wat. Je kan het wel allemaal verbieden, maar enig id waar wij dirters allemaal naar toe gaan dan? Enig id wat met mensen gebeurd die geen hobby hebben?
die gaan de straat op.... is daar iets te beleven dan? Nee, alleen ruiten ingooien etc

awel, wij dirters enzo, zijn wel netjes van de straat af, we doen iets leuks, en betalen veel btw op onze inkopen... daarbovenop bevinden we ons in de natuur...

GROTERE VOORBEELDEN DAN WIJ ZIJN ER NIET VOOR DE MAATSCHAPPIJ...

Gast

Bericht door Gast » zo okt 19, 2003 9:52 am

Amen :-*

Gast

Bericht door Gast » zo okt 19, 2003 9:55 am

ok, wat een verhitte discussie...

Anyway, ik dirt zelf en ik heb VEEL respect voor de natuur. En ik vind het kl*te dat jouw jumps om zeep zijn, teminste als je er geen bomen of wat dan ook voor om zeep geholpen hebt.

En dan nu twee verhaaltjes:

1. Bos bij ons in de buurt, groot, mooi, veel paadjes en hellingen en dropjes etc. Komt daar een boswachter aan MET EEN LANDROVER. Stopt en vertelt me doodleuk dat ik op dat pad niet mag rijden, of anders... UNK?
"k Heb die kerel nu al drie keer tegengekomen en elke keer dezelfde zever. Ik weet één ding: die gasten kicken op de "macht" die ze hebben over het bos.
Een paar weken geleden ging m"n familie (inclusief nichtje van 5 jaar oud) wandelen in hetzelfde bos. Komt er weer een van die gasten aan, MET EEN TWEELOOP. Zelfde verhaal: opkrassen mensen! :o

Kan er mij iemand vertellen wat voor mensen ze aanwerven voor zo"n jobs? Ik weet dat onze gevangenissen overvol zitten, maar toch...

O ja, en ik weet uit goede bron dat die kerel betaald wordt door jagers zodat ze in het bos mogen jagen. RESPECT VOOR DE NATUUR?

2. Om effe duidelijk te maken hoe moeilijk het is om in dot land jumps te leggen.
Ik ken iemand met een mooie weide, en krijg toestemming om dirts te leggen. MAAR: aangezien de groene hier in de gemeenteraad zitten is EEN PUT GRAVEN WIJZIGING VAN DE BODEM. IETS VAN MEER DAN 50CM IS EEN CONSTRUCTIE. Dus heren en dames met kinderen: pas op als uw klein gasten een sneeuwpop maken of met schopjes gaan spelen.
Afijn, ben toch beginnen graven (eigenaar van de weide weet ook dat de administratie behoorlijk belachelijk doet) en alles ligt er nog mooi bij. Duimen maar...

ok, tot zover mijn gezaag, maar het moest er even uit.

t-bo

Bericht door t-bo » zo okt 19, 2003 9:56 am

tis wel nie waar dat 98% van de dirters en zo geen respect heeft voor de natuur,alei ik heb toch respect voor de natuur kent we zijn zelf natuur

Crash

Bericht door Crash » zo okt 19, 2003 10:14 am

;) yes raspect voor de natuur anders komen we inderdaad nie ver
;D nice speech smax ;)
ik ga er dalijk weer naar toe en we zullen wel kijken of ze staan te w88 dan zullen we eens flink gaan praten >:(

Crash

Bericht door Crash » zo okt 19, 2003 5:37 pm

;D ;D ;D
ik ben er geweest en hier en daar wat gerrestoreerd ;) en dan ook meteen dubbel zo hoog gemaakt dus het gaat weer goed komen :D zolang die bosnerds er maar van afblijven >:(
maar ik heb nog veel te doen om t heel te maken :"(
en ik ben nog steeds pissed op die bosnerd >:( die moet ie geen tweede keer flikken >:(

Gesloten