alweer !!!!(klote boswachters)
Moderator:Beheerders
Ander idee.
We helpen eerst alle boswachters overspannen thuis en gaan vervolgens massaal solliciteren als boswachter.
De Hollandse bossen als een groot freeride terrein.
En wandelaars die van de paden af gaan gelijk verbaliseren...hahaha
We helpen eerst alle boswachters overspannen thuis en gaan vervolgens massaal solliciteren als boswachter.
De Hollandse bossen als een groot freeride terrein.
En wandelaars die van de paden af gaan gelijk verbaliseren...hahaha
Re:klote boswachters
jij lijkt al een beetje op een boswachter jeroen!!
ben beniewd hoe dat groene pak jou zal staan!! (niet eens zo slecht denk ik) :P
ben beniewd hoe dat groene pak jou zal staan!! (niet eens zo slecht denk ik) :P
jammer dat het niet alleen de booswachters zijn want er kwam eerst ook een groepie met strafarbeiders (een vriend van me kon 1 van die criminelen) dus in deze tijd zal het wel vaker gaan gebeuren omdat al die Kkinderen met vuurwerk te lopen klooien en dan worden ze gepakt en dan krijgen ze een taakstraf, hopelijk komen ze niet WEER langs.

jah wu kunnun zu inderdaad probere gek te krijge ik word wel boswachter in zweikhuizen
denk alleen dat er alleen bikers worden toegelaten :P

ik bouw wel een hok waar ze dan in kunnen gaan zitten schuimbekken
maare ze laten t nu ff met rust
we hebben zo ie zo een coole dag gehad met t b2b team
maare ze laten t nu ff met rust
we hebben zo ie zo een coole dag gehad met t b2b team

Re:alweer !!!!(klote boswachters)
verdomme ze hebben t alweer gemold nu word ik er echt gewoon ziek van >:(
ahja morgen weer een dag
en zoals beloofd sloopen krijgen ze ze 2 x zo hoog back eat that ugly bosw8ters >:(
ahja morgen weer een dag
en zoals beloofd sloopen krijgen ze ze 2 x zo hoog back eat that ugly bosw8ters >:(
die 2 jumps gesloopt?
Boswachters zijn gewoon afgekeurde parkeer wachten >:(
En als je word afgekeurd voor boswachter mag je met een radar pistool op auto schieten die 2 km te hard rijden......
Het zijn allemaal eikels,als we nou eens een bulldozer huren/???
Graven we die konijnen neukers er meteen onder,oeps dit mag denk ik niet....sorry konjijnen was niet persoonlijk bedoelt..
Greetz Roadkill:Enne Crash suc6 he,misschien komen we van de zomer wel een keer langs,sóchtends graven s"middags springen!!!
En als je word afgekeurd voor boswachter mag je met een radar pistool op auto schieten die 2 km te hard rijden......
Het zijn allemaal eikels,als we nou eens een bulldozer huren/???
Graven we die konijnen neukers er meteen onder,oeps dit mag denk ik niet....sorry konjijnen was niet persoonlijk bedoelt..

Greetz Roadkill:Enne Crash suc6 he,misschien komen we van de zomer wel een keer langs,sóchtends graven s"middags springen!!!
boswachters word je moe van.
lui rijden je achterna en al.
ik negeer die mensen gewoon
lui rijden je achterna en al.
ik negeer die mensen gewoon

enuh lion 2 bulten die waren voor jouw al the scary en daar onder aan lagen er ook nog

-
ik weet niet wat jij normaal per uur verdient.. maar een minigraver heb je op deze manier snel terug verdient
:D
gewoon een x een sleuf graven over het pad waar hij met zn auto rijd... dat hij met zn voorwielletjes 50 cm lager zit...
irritant volk... ze moeten je met met rust laten en een eige hobby zoeke..
greetzz koenie

gewoon een x een sleuf graven over het pad waar hij met zn auto rijd... dat hij met zn voorwielletjes 50 cm lager zit...
greetzz koenie
Een boswachter z"n werk is precies wat ie nu doet.Daar wordt hij voor betaald. Het is vervelend voor jullie maar rechtstechnisch gezien zijn jullie fout. Ga nu eens met die knakker praten, doe of je neus bloed zeg dat je die trails wel eens hebt gezien maar dat ze nu kapot zijn (zeg NOOIT dat jij die gemaakt hebt anders heb je meteen een prent) en vraag of hij een plek weet waar je tekeer kan gaan. Denk eraan, een boswachter probeert mensen uit het bos te weren. Dat is momenteel de policy nl iedereen het bos uit zodat de koninklijke familie kan jagen met hun vriendjes. De wereld is oneerlijk weet ik maar het is niet anders. Je kan nergens meer terecht en nederland is VOL. Heb zelf vroeger vaak met dit bijltje gekapt en het beste is wat gaan drinken met zo"n gast en vrienden worden. Zodra je die relatie hebt en nog wat onbenulligheden meld als : ooh wat een mooie boom en de natuur moet beschermt worden, daarom is het goed dat jij er bent dan denkt die knakker meteen dat ie god is en gewaardeert word.
Doe je het andersom dan kan dat heel vervelende consequenties opleveren en niet alleen voor jou maar voor iedereen met grote noppen op z"n fiets. Wat dat betreft gaan die lui terug naar WW2 en zijn het nsb ers die je het leven echt bar slecht kunnen maken.
Begrijp ook dat je een beetje eigenwijs bent en tegen beter weten in je eigen gang gaat. Iedereen geeft tips en je gaat onverstoorbaar door. Tja dan verlies je ALTIJD!!!!! heel simpel de overheid heeft de langste adem.
Succes met je jumps
Doe je het andersom dan kan dat heel vervelende consequenties opleveren en niet alleen voor jou maar voor iedereen met grote noppen op z"n fiets. Wat dat betreft gaan die lui terug naar WW2 en zijn het nsb ers die je het leven echt bar slecht kunnen maken.
Begrijp ook dat je een beetje eigenwijs bent en tegen beter weten in je eigen gang gaat. Iedereen geeft tips en je gaat onverstoorbaar door. Tja dan verlies je ALTIJD!!!!! heel simpel de overheid heeft de langste adem.
Succes met je jumps
-
Binker schreef:
Een boswachter z"n werk is precies wat ie nu doet.Daar wordt hij voor betaald. Het is vervelend voor jullie maar rechtstechnisch gezien zijn jullie fout. Ga nu eens met die knakker praten, doe of je neus bloed zeg dat je die trails wel eens hebt gezien maar dat ze nu kapot zijn (zeg NOOIT dat jij die gemaakt hebt anders heb je meteen een prent) en vraag of hij een plek weet waar je tekeer kan gaan. Denk eraan, een boswachter probeert mensen uit het bos te weren. Dat is momenteel de policy nl iedereen het bos uit zodat de koninklijke familie kan jagen met hun vriendjes. De wereld is oneerlijk weet ik maar het is niet anders. Je kan nergens meer terecht en nederland is VOL. Heb zelf vroeger vaak met dit bijltje gekapt en het beste is wat gaan drinken met zo"n gast en vrienden worden. Zodra je die relatie hebt en nog wat onbenulligheden meld als : ooh wat een mooie boom en de natuur moet beschermt worden, daarom is het goed dat jij er bent dan denkt die knakker meteen dat ie god is en gewaardeert word.
Succes met je jumps
so das pas wijze praat ;D maar ik zie er wel waarheid in....
Groeten koenie
koenstantijn schreef:
ik weet niet wat jij normaal per uur verdient.. maar een minigraver heb je op deze manier snel terug verdient:D
greetzz koenie
sjesus wat een vreselijk domme opmerking, ik hoop voor je dat dit niet werkelijk meent.
Ik ken trouwens ook boswachters die mtben(een eige hobby hebben dusssss©) en wellicht dit forum ook wel eens bezoeken... Met dit soort opmerkingen maak je de mtbers natuurlijk niet echt populair en worden alle onterechte vooroordelen over mtbers maar weer eens bevestigd.
Jij bent dus oa degene die het voor iedereen verpest!!! >:( >:( >:(
bedankt.
dusssss©
-
Boswachters zijn gewoon afgekeurde parkeer wachten
Om boswachter te kunnen worden heb je iig een opleiding nodig.
Als er geen boswachters zouden zijn, zou het een mooi zooitje worden in de bossen. Er zijn nou eenmaal veel asociale mensen, die zich buiten de paden begeven, troep achterlaten, hun hond los laten lopen etc. (en het daarmee verspesten voor anderen). Nederland is een erg dichtbevolkt land en je zult het bos met anderen moeten delen.......face it! anders is er straks helemaal geen bos meer (of mag je er niet fietsen).
Tuurlijk heb je aardige boswachters en klootzakken, maar je kunt ze beter te vriend houden wil je over 10 jaar nog in het bos kunnen MTBén.
De boswachter in het bos van de Zeddam route, MTB"t ook en zorgt voor het onderhoud van de route (zo kan het dus ook).
JOOEEE OEE OEEEEE,
dankzij een boswachter hebben wij belgen dutroux terug in de cel ! ::) ;D :-X
Ik snap wat je bedoelt,veel werk int terrein gestoken en blijkt daarna da alles afgebroken is.
Natuurlijk niet leuk,maar boswachters hebben daar hun reden wel voor(denk ik)
Gewoon int weekend de trein nemen en go where no man(bike)has gone before ! ;D
Greetz -camou-
dankzij een boswachter hebben wij belgen dutroux terug in de cel ! ::) ;D :-X
Ik snap wat je bedoelt,veel werk int terrein gestoken en blijkt daarna da alles afgebroken is.
Natuurlijk niet leuk,maar boswachters hebben daar hun reden wel voor(denk ik)
Gewoon int weekend de trein nemen en go where no man(bike)has gone before ! ;D
Greetz -camou-
Dat zal dan Siberie zijn want verder is iedereen overal al geweest. ;D
-
BOSS schreef:
sjesus wat een vreselijk domme opmerking, ik hoop voor je dat dit niet werkelijk meent.
Ik ken trouwens ook boswachters die mtben(een eige hobby hebben dusssss©) en wellicht dit forum ook wel eens bezoeken... Met dit soort opmerkingen maak je de mtbers natuurlijk niet echt populair en worden alle onterechte vooroordelen over mtbers maar weer eens bevestigd.
Jij bent dus oa degene die het voor iedereen verpest!!! >:( >:( >:(
bedankt.
dusssss©
wat verpest ik... ik ga wel mee spaaien voor nieuwe dirts en een grote gracht erom om de boswachter weg te houden...
Ben het wel met Boss eens aangezien ik niet het bos in mag van de boswachter omdat er individuen zijn die ZIJN land vergallen. Gebruik lekker je eigen achtertuin of doe zoals ze dat bij Bergschenhoek hebben gedaan. Verder ben je een uienhoofd als je denkt dat je zomaar op een andermans land mag graven en grond verplaatsen. Meestal kost dat centen. Maar ja heb al door dat ik tegen dovemans oren praat. Dusss ik kap ermee belerend te zijn en jullie wat normen en waarden bij te brengen.
O ja bedankt voor het verknallen van mijn MTB plezier ik kan straks nergens meer tercht door typen zoals jullie onwijs bedankt he.
>:(
O ja bedankt voor het verknallen van mijn MTB plezier ik kan straks nergens meer tercht door typen zoals jullie onwijs bedankt he.

Hey kunnen we geen konijnen genetisch manipuleren,zodat die mooie heuvels graven?????????
Maar rot nou toch eens op met die beweringen dat zulke gasten het verpesten voor anderen,als je het binnen de perken houd moet het gewoon kunnen.En wetten zijn er om overtreden te worden,in nederland word van alles gedoogd laat dit dan ook gedoogd worden...
En nee je moet lekker over die vaste routes gaan fietsen(vooral als FREERIDER!!),kijk eens wat daar ligt aan flesjes en papierwikkels van energie repen,dat is lekker.....
Greetz Roadkill
Maar rot nou toch eens op met die beweringen dat zulke gasten het verpesten voor anderen,als je het binnen de perken houd moet het gewoon kunnen.En wetten zijn er om overtreden te worden,in nederland word van alles gedoogd laat dit dan ook gedoogd worden...
En nee je moet lekker over die vaste routes gaan fietsen(vooral als FREERIDER!!),kijk eens wat daar ligt aan flesjes en papierwikkels van energie repen,dat is lekker.....
Greetz Roadkill

ahja als ik ga freeriden op de route gaan er doden vallen ik moe mn eigen wel kunne uitleven tuurlijk ;D