Re:Bike2build S*cks

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » vr feb 06, 2004 2:42 pm

Het grootste aantal posts in dit Topic moet wel van geestelijk gehandicapten zijn. Wat denk je nou dat ze bij bike2build de hele dag niets aan het doen zijn ofzo. Als zij jullie spullen niet binnenkrijgen, kunnen ze niet naar jullie opsturen. En de verzendkosten zijn nou eenmaal zo duur, dan ga je maar bij de TGP klagen. En crash 666 hier is een speciaal geval, die betaald namelijk nooit z"n spullen, die worden altijd terug gestuurd naar B2B.

Crash

Bericht door Crash » vr feb 06, 2004 7:38 pm

ow das ook t nieuwste dude heb tot nu toe nog nx terug gestuurd dus zal wel iemand anders zijn :o

Arno

Bericht door Arno » za feb 07, 2004 10:42 am

@ Terrible One: bedoel je mij ?

Snap echt wel dat ze meer te doen hebben en niet met zn allen rond de pc zitten totdat er n bestelling binnenkomt. Daar ging het mij niet om, kan goed voorstellen dat ze t druk hebben alleen had ik t spul snel nodig dus vandaar die mail erachteraan, gezien eerdere ervaringen met hun.
Ging mij er gewoon over dat ze die mail zogenaamd niet gehad hadden en er vervolgens op reply-den en dan mij de schuld gaven, snap je ?

Slimmie

Bericht door Slimmie » do apr 15, 2004 8:44 am

Ik heb een ook laast een bestelling gedaan bij bike2build.
Ik had een e-mailtje gestuurt of ze ook 4 gaats bashringen kunnen leveren.
Ik kreeg een mailtje terug dat ze die wel konden leveren. Toen heb ik dus een 4 gaats bashring bestelt. EN WAT KRIJG IK!!!!!!! EEN 5 GAATS BASHRING!!!!!!! >:( >:( >:( Die gasten van bike2build zijn echt dom.

Mzzl

Slimmie

The General
Contacteer:

Bericht door The General » do apr 15, 2004 2:11 pm

Slimmie schreef:
Ik kreeg een mailtje terug dat ze die wel konden leveren. Toen heb ik dus een 4 gaats bashring bestelt. EN WAT KRIJG IK!!!!!!! EEN 5 GAATS BASHRING!!!!!!! >:( >:( >:( Die gasten van bike2build zijn echt dom.

Mzzl

Slimmie

ja of jij

ligger

Bericht door ligger » do apr 15, 2004 5:24 pm

The General schreef:
[
Slimmie schreef:

Mzzl

Slimmie

ja of jij

nee vriend van me had precies hetzelfde alles klopte, bestelling, naam op de verpakking, er zat alleen wat anders in :S

allicht one

Bericht door allicht one » do apr 15, 2004 6:16 pm

ja als er 85 pakjes per dag uit gaan, kan er weleens iets fout gaan.

grisley

Bericht door grisley » do apr 15, 2004 6:45 pm

allicht one schreef:
ja als er 85 pakjes per dag uit gaan, kan er weleens iets fout gaan.

ja en als ik auto onderdelen bestel en ze van nog 150 dealers onderdelen moeten leveren gaat dat wel goed raar he

surfstad

Bericht door surfstad » vr apr 16, 2004 8:51 am

Het is wel Bike 2 Build die hun bus ter beschikking stelt met diesel om te shuttelen in Namen.
En wat ze nog meer aan energie steken in ons fietsers!
Gaat er een keer wat fout met je bestelling gaan we weer zeiken.
Persoonlijk denk ik dat mensen een keertje langs moeten gaan als je te zeuren hebt en het niet zo onpersoonlijk op het forum te knikkeren.

Groeten,

Jeroen
Ps. Nee ik heb geen aandelen in die winkel, maar ze doen een hoop om de doelstelling van de stichting bikefestival te realiseren! Zie dat ook een keertje slimpie!

Plons

Bericht door Plons » vr apr 16, 2004 8:59 am

Als een topic al 5 paginas lang wordt, en merendeels negatief dan moet je eerlijk durven stellen dat ze mischien wel beter wat meer tijd stoppen in hun zaak als in het regelen van busjes en festivals.

Puntje bij paaltje : als de zaak niet goed draait, is er ook geen geld voor busjes en sponsoring.

Dus prioriteiten zetten...

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » vr apr 16, 2004 1:55 pm

Kijk Plons, klagen is natuurlijk altijd het makkelijkst. Langsgaan en dan een grote mond opzetten is lastiger. Kennelijk draait de zaak dus goed genoeg om een busje te sponsoren en tijd in een festival te steken.... Ik ben d"r blij mee.

Misschien moet je aanwennen dat wanneer je een artikel bestelt dat exclusief is levertijden op kunnen lopen. En de hele kneuterige fietsindustrie bestaat mijns inziens uit aaneenschakelingen van fouten.

SHIFT 00
Contacteer:

Bericht door SHIFT 00 » vr apr 16, 2004 3:16 pm

...en daar zijn shops als b2b dan weer de dupe van. In feite zou je wanneer je "dat bepaalde exclusieve produkt" ergens anders besteld ook met diezelfde aaneenschakelingen van fouten te maken hebben, maar de meeste shops proberen niet eens die moeite te doen!

Omdat er blijkbaar zo weinig aanbieders zijn (daarom is het ook exclusief!)ga je het toch bij b2b shoppen, want daar bieden ze het aan.

Of?

(Sinds bute agrarier in de ziektewet zit post hij wel veel berichtjes ineens) Wel een toppunt van "fijne kickoff" ouwe Fendt liefhebber! Sterkte man!

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » ma apr 19, 2004 7:09 pm

Je mag je Hope spullen en voorvorken [Marzoppie] natuurlijk ook bij ons aanschaffen. Truvativ, 5th, X-fusion ook.

Zeker errug goedkoop.

Daarover later meer

E

Q....

Bericht door Q.... » ma apr 19, 2004 9:01 pm

BOMBPROOF erik schreef:
Je mag je Hope spullen en voorvorken [Marzoppie] natuurlijk ook bij ons aanschaffen. Truvativ, 5th, X-fusion ook.

Zeker errug goedkoop.

Daarover later meer

E

En betalen we bij jou ook 11 euro verzendkosten of net als FreeWheelz 5 euro ?

allicht one

Bericht door allicht one » di apr 20, 2004 3:46 pm

BOMBPROOF erik schreef:

Zeker errug goedkoop.

Daarover later meer

E

en zijn jullie ook thuis als mijn marzocchi vork een keer kapot gaat of service moet??

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » di apr 20, 2004 7:54 pm

Bij mij heb je geen verzendkosten. Je komt de vork maar halen :)

En als je iets aanschaft waarbij je absoluut het onderste uit de kan wilt hebben, geeft de consument duidelijk aan dat garantie/kwaliteit op de tweede rang staat. In die context is het vreemd te vragen naar service en garantie vind ik.

Maar goed, wij leveren NL garantie op vorken. En service op een Marzocchi ? Elk jaar een nieuwe vork en je spreekt over service ? Beetje vreemd.

Hope zeer goedkoop
Truvativ zeer goedkoop
Marzocchi zeer goedkoop

mail me voor pijzen

erik@bombproof.nl

Animine

Bericht door Animine » wo apr 21, 2004 11:52 am

Als je weet dat er problemen zijn als je dingen bestelt bij B2B, waarom bestel je er dan nog? Ipv zo te zeuren en te doen... Ik heb in het verleden ook een aantal keer spullen besteld bij B2B, soms ging het goed, soms ging het fout... mijn les, gewoon ergens anders bestellen en dan heb je al dat gezeik niet. Oh ja, ipv altijd te mailen, pak toch eens die telefoon en bel, veel sneller reactie...

Greetz,
Animine

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » wo apr 21, 2004 6:24 pm

BikePride in Groningen was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger

Plons

Bericht door Plons » wo apr 21, 2004 6:41 pm

BIke pride : waar is de tijd !!!!

V-spec Stinky

Bericht door V-spec Stinky » ma apr 26, 2004 9:47 pm

B2B reageert inderdaad niet goed (meer)....waar bestellen jullie je blokjes (Hayes HD schijfr)?

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di apr 27, 2004 7:28 am

Animine schreef:
Als je weet dat er problemen zijn als je dingen bestelt bij B2B, waarom bestel je er dan nog? Ipv zo te zeuren en te doen... Ik heb in het verleden ook een aantal keer spullen besteld bij B2B, soms ging het goed, soms ging het fout... mijn les, gewoon ergens anders bestellen en dan heb je al dat gezeik niet. Oh ja, ipv altijd te mailen, pak toch eens die telefoon en bel, veel sneller reactie...

Mee eens, wees toch eens blij dat die gasten die toko hebben opgericht en steeds groter maken, i.p.v. alleen maar altijd te zeiken. Ze willen allemaal hun spul voor niks en als ze dan eens moeten wachten of er gaat eens iets mis beginnen ze meteen een zeik topic vol te blaten.

Get a life!

Q....

Bericht door Q.... » di apr 27, 2004 6:34 pm

Mee eens, wees toch eens blij dat die gasten die toko hebben opgericht en steeds groter maken, i.p.v. alleen maar altijd te zeiken. Ze willen allemaal hun spul voor niks en als ze dan eens moeten wachten of er gaat eens iets mis beginnen ze meteen een zeik topic vol te blaten.

Get a life!
Nee man, we willen niet spul voor niks. Ben best bereid ervoor te betalen. Ik heb gewoon een pest hekel aan bedrijven die dingen beloven en die vervolgen niks meer van zich laten horen als ze het niet op tijd kunnen leveren. Laat iets van je horen !!!
En dan die gek die vind dat we niet moeten zeiken omdat ze daar de tijd nemen om alles netjes in te pakken. En dat de hoge leveringskosten daar voor zijn. Bull-shit >:( Ze krijgen toch een salaris voor het werk dat ze doen...............Mevrouw, u moet 25 cent extra betalen omdat ik u boodschappen in een tasje heb gedaan.................begrijp je ???

En nog even over "" get a life"" Lul niet zo met anderen mee........en ga iets anders doen dan hier nog verder op door te gaan tenzij je ook geen ""life"" hebt. Zeiklul >:(

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » di apr 27, 2004 7:14 pm

De hogere verzendkosten zijn vrij eenvoudig uit te leggen. Maar om het leuk te maken moet je zelf even gaan vragen bij de TPG wat zo"n pakket versturen nou kost.

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » di apr 27, 2004 8:32 pm

Ik heb nog nooit problemen gehad met B2B en ik vraag me af of er zaken zijn die beter leveren dan zij (vast wel maar goed) Ik heb minder vaak gezeik met B2B dan met andere lbs"en als ik wat moet bestellen. Maar goed das mijn ervaring :)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » wo apr 28, 2004 6:54 am

Q.... aka Velgje schreef:
En dan die gek die vind dat we niet moeten zeiken omdat ze daar de tijd nemen om alles netjes in te pakken. En dat de hoge leveringskosten daar voor zijn. Bull-shit >:( Ze krijgen toch een salaris voor het werk dat ze doen...............Mevrouw, u moet 25 cent extra betalen omdat ik u boodschappen in een tasje heb gedaan.................begrijp je ???

De vraag is, begrijp jij het? Het fenomeen dat jij hier beschrijt heet service. Ik weet niet of het bij B2B zo gaat, maar het verklaart wel de "hoge" verzendkosten. Voor service betaal je over het algemeen.

[
Q.... aka Velgje schreef:
Zeiklul

Maar ja, ik heb mijn zegje weer gedaan, let verder niet op mij, zeik maar weer lekker verder.

Gesloten