Vertex houdt mij uit het bos
Moderator:Beheerders
En daarbij zouden mijn pedalen ook moeten zitten, al een half jaar geleden besteld. Ze zeggen ze maandag te hebben verstuurd naar de dealers, pat heeft niets gekregen :-X
-
- Contacteer:
Update
Vertex hield woord: Luc heeft de spaken net mee

By the way: ik zat gisterennamiddag in de auto naar Nederland (om een ander leverprobleem op te lossen, maar dat was wel nog zo"n 2u rijden van Vertex vandaan), dus geen credit aan Pat om Vertex onder druk te zetten, maar wel aan mijn Chrisje!!
Peddels Brum: nadat Brum ons deze gegevens doorspeelde belden wijzelf (Chrisje dus) uiteraard ook (nog maar eens) naar Vertex (hun reaktie: oh, jij weer?: zegt genoeg, denk ik zo ...) waar ze ons na enig talmen toegaven dat de Egg Beaters niet maandag, maar pas donderdag verstuurd werden ...
Benieuwd of ze nu begin volgende week zullen aankomen ...
Dus Brum, poets de Time pedalen maar alvast op, kunnen ze weer terug op m"n eigen bike

Re:Vertex houdt mij uit het bos
"t Werd wel eens tijd dat ze woord hielden na 2x na mekaar de mensen iets voor te liegen ...
ik pas toch wel al een paar x van ze gehoord dat ze iets niet op voorraad hadden
zit nu al zo´n 3 maanden op een sram xo medium cage a derr +shifters te wachten over 5 weken komen ze bij hun eens binnen (zeggen ze)
ik heb ook al eerder bijna een jaar op een verstel dopje voor een rs judy tt zitten wachten ik gebruikte de vork al lang niet meer en dan komt er ff een dopje aan van 50 euro dat is meer dan 1/3 van wat de vork nieuw kostte
zit nu al zo´n 3 maanden op een sram xo medium cage a derr +shifters te wachten over 5 weken komen ze bij hun eens binnen (zeggen ze)
ik heb ook al eerder bijna een jaar op een verstel dopje voor een rs judy tt zitten wachten ik gebruikte de vork al lang niet meer en dan komt er ff een dopje aan van 50 euro dat is meer dan 1/3 van wat de vork nieuw kostte
Re:Update
Patman schreef:
Vertex hield woord: Luc heeft de spaken net mee![]()
By the way: ik zat gisterennamiddag in de auto naar Nederland (om een ander leverprobleem op te lossen, maar dat was wel nog zo"n 2u rijden van Vertex vandaan), dus geen credit aan Pat om Vertex onder druk te zetten, maar wel aan mijn Chrisje!!
Peddels Brum: nadat Brum ons deze gegevens doorspeelde belden wijzelf (Chrisje dus) uiteraard ook (nog maar eens) naar Vertex (hun reaktie: oh, jij weer?: zegt genoeg, denk ik zo ...) waar ze ons na enig talmen toegaven dat de Egg Beaters niet maandag, maar pas donderdag verstuurd werden ...
Benieuwd of ze nu begin volgende week zullen aankomen ...
Dus Brum, poets de Time pedalen maar alvast op, kunnen ze weer terug op m"n eigen bike![]()
Krijg ik eindelijk mijn pedaal plaatjes weer terug ;D
Whoehahahaha die zijn allang versleten! :P
wat doe jij er mee? hardlopen?
tering ik doe 4 jaar met me plaatjes :-[

tering ik doe 4 jaar met me plaatjes :-[
-
- Forumbeheerder
Pino schreef:
De marges in de fietsenwereld en de druk op de prijzen maken het ook riskant om voorraad te houden, waardoor de handel vaak luchthandel wordt.
En hoe gaan we die marges verbreden als de klant keer op keer met n kluitje in t riet gestuurd wordt?
Hummm rare kinderlokker... normaal nemen ze je mee in het bos....
-
- Contacteer:
Damn
Race Face, wat we vroeger van bij Filip Sport betrokken, was één van die weinige merken die goed en snel geleverd werden (levering binnen 48uur, weinig backorders, ...). Vanaf dit jaar zijn we verplicht van dit merk bij Vertex te bestellen en DAMN "t is naar de kl*ten: max. 25% leverbaarheid en op vragen om feedback wordt, als er al geantwoord wordt, enkel maar boos gereageerd >:(

het begin van het einde voor 2 goede merken. RaceFace en Rocky Mountain...
R.I.P.
:-X
R.I.P.
:-X
-
- Contacteer:
Maar misschien "n nieuwe start voor Sram & RockShox, die idd. naar Agu gaan

-
- Contacteer:
Oh ja, je mag er nodige foutieve leveringen bijtellen, ook >:(
Verschillende lbs-en bij mij in de buurt denken dat AGU zich behoorlijk gaat verslikken in Sram en Rock Shox....... ;D ;D ;D
Blijft jammer dat zo merken naar den tering gaan.
-
- Contacteer:
Het wordt nou stillaan toch wel echt te gek
>:(

- Xircuit
- Contacteer:
Waar ik werk, werken we zelden samen met vertex, maar als we eens iets nodig hebben.......
stelletje schapen
stelletje schapen

ach ik wacht ook alweer 2 maanden op een nieuw frame :"( :"( :"( :"(
dussssss©
dussssss©
Heb vorige week vrijdag mijn crank brothers triple ti terug gekregen via Janssens in Genk. Had net mijn frame verkocht en ik dacht zal eens alles een onderhoud geven van vork tot pedalen. Maar ben ze wel meer dan 2 maanden kwijt geweest daar in vertex. Als ik belde (iedere dag enkele keren) wist men gewoon niets. En zekere chris vertelde me dat ze gedaan waren een week later had ik ze nog niet, ze vonden ze dan niet, iemand anders vertelde dat ze nog moesten gedaan worden. Tot ik na meer dan 2 maanden Jeroen (Blikt de zoon te zijn) aan de lijn kreeg en alles vertelde, mooi zijn excuses aanbod en een drie dagen later had ik ze.
Bij Janssens was er iemand die ook al een hele tijd wachte achter een achterpad van een RM.
May&vin
Bij Janssens was er iemand die ook al een hele tijd wachte achter een achterpad van een RM.
May&vin
May schreef:
May&vin
omdat ik dus geen zin had in dit soort taferelen heb ik gelijk bij bestelling van mijn RM (12-2003) een extra achterpad en een set lagers voor de achterbrug besteld.
Achterpad duurde ± 3 maanden.
Lagers, nog niets van vernomen.................

dusssssss©
Dit moet maar eens bij kassa of radar gesleept worden. Of anders de fik erin :-X
-
Wellicht is het een optie om een anti Vertex site op te starten, (hoewel deze topic er al aardig op begint te lijken) of als het mogelijk is Vertex met z"n allen over te nemen en dan zorgen dat het bedrijf wel goed functioneerd?!?
Dat geronomeerde merken nog zaken doen met een bedrijf als Vertex dat snap ik niet. Stel dat ik een goed en gewild product op de markt breng en zo"n bedrijf werkt niet mee dan ga je na verloop van tijd toch op zoek naar een ander distributiekanaal. Als het een gewild product is ben ik van mening dat het ook via een ander kanaal te verkopen is. Dus de vraag blijft voor mij waarom heeft een bedrijf als Vertex (nog) bestaansrecht?!?
Dat geronomeerde merken nog zaken doen met een bedrijf als Vertex dat snap ik niet. Stel dat ik een goed en gewild product op de markt breng en zo"n bedrijf werkt niet mee dan ga je na verloop van tijd toch op zoek naar een ander distributiekanaal. Als het een gewild product is ben ik van mening dat het ook via een ander kanaal te verkopen is. Dus de vraag blijft voor mij waarom heeft een bedrijf als Vertex (nog) bestaansrecht?!?
-
- Forumbeheerder
ik neem aan dat jullie contactgegevens hebben van vertex?
Jullie kunnen ze gerust wijzen naar de vele ervaringen die in deze thread verzameld zijn. En vandaaruit vragen wat ze van plan zijn met hun klante en de bloeiende mountainbike scene in belgie en nederland.
let wel dat Dirty-pages als site volledig neutraal en onafhankelijk blijven in heel dit verhaal. Noch Ruben noch moderatoren kunnen hier als betrokken partij beschouwd worden.Geen van jullie kan namens DP spreken. Dit is een forum waar jullie uit persoonlijke naam spreken en elkaar gevonden hebben in jullie wanhoop opmtrent Vertex.
mijn persoonlijk advies is gewoon: je weet dat je niet alleen staat, onderneem iets samen. Hier klagen gaat het op zich niet oplossen.
Jullie kunnen ze gerust wijzen naar de vele ervaringen die in deze thread verzameld zijn. En vandaaruit vragen wat ze van plan zijn met hun klante en de bloeiende mountainbike scene in belgie en nederland.
let wel dat Dirty-pages als site volledig neutraal en onafhankelijk blijven in heel dit verhaal. Noch Ruben noch moderatoren kunnen hier als betrokken partij beschouwd worden.Geen van jullie kan namens DP spreken. Dit is een forum waar jullie uit persoonlijke naam spreken en elkaar gevonden hebben in jullie wanhoop opmtrent Vertex.
mijn persoonlijk advies is gewoon: je weet dat je niet alleen staat, onderneem iets samen. Hier klagen gaat het op zich niet oplossen.
Vertex moet toch wel een dikke looien plaat voor z"n kop hebben als ze zelf niet door hebben dat het niet helemaal lekker gaat. Ik bedoel; Sram & Rock shox zijn weg, Rohloff zit nu ook bij Elan.
en alle technische mensen hebben ze de deur uit gebonjoured.\
Goed bezig daar
Maar goed het is ook niet makkelijk, een bedrijf runnen
dussssss©
en alle technische mensen hebben ze de deur uit gebonjoured.\
Goed bezig daar

Maar goed het is ook niet makkelijk, een bedrijf runnen
dussssss©
-
Een vriend van me (die in een fietsenzaak werkt) is de spaken die ik nodig had zelf gaan halen omdat ze die niet los wilden opsturen tenzij de verzendkosten doorberekend konden. Wat een stelletje eikels daar!