Re:K***t Wielrenners
Moderator:Beheerders
Ik heb ook een blauwe maandag een beetje gewielrent en als ik in me eentje was hield ik me altijd netjes aan de regels ik stopte altijd netjes bij het rode licht en gaf altijd voorrang waar ik voorrng moest geven. Maar ik ben 1x mee geweest met een groep en toen fietste we ook gewoon over de weg, het mag natuurlijk niet maar met zo"n groep is fijner en veiliger we fietsen dan ook niet met meer dan z"n 2en naast elkaar. Ik vind het zelf ook niet zo erg je ziet ze goed je kunt er goed aan afleiden wat ze willen gaan doen dus ik denk dat het alg. gezien fijner en veiliger is voor beide partijen ::) en als je zelf in een groep zou fietsen zou je misgien wel hetzelfde doen...
mijn ervaring met wielrenners (roadies ) of nichten zonder noppen . is al ook al niet zo positief.
zodra je een groepje roadies op de OPENBARE WEG tegen komt . dan hebben die gasten gelijk zon visioen dat ze in de tour de france zitten en dat ik in mn auto waarschijnlijk een volg auto ben . en dus geen ruimte nodig heb om in te halen .
Kom ik tijdens het mountaibiken zon overwinterende peenvogel tegen , dan zijn ze doorgaans ook niet echt vriendelijk tegen over mede fietsers.
Bij het mountainbike parcours van Schoorl ("bergen ) is het zelfs zo dat de mountainbikers een slecht imago hebben gekregen door gedrag van overwinterende wielrenners op de mountainbike baan.
Die wandelaars uit schelden ,of bijna omver rijden omdat ze op het parcours lopen .
Dus ook ik heb de wielrenner niet hoog in het vaandel staan.
zodra je een groepje roadies op de OPENBARE WEG tegen komt . dan hebben die gasten gelijk zon visioen dat ze in de tour de france zitten en dat ik in mn auto waarschijnlijk een volg auto ben . en dus geen ruimte nodig heb om in te halen .
Kom ik tijdens het mountaibiken zon overwinterende peenvogel tegen , dan zijn ze doorgaans ook niet echt vriendelijk tegen over mede fietsers.
Bij het mountainbike parcours van Schoorl ("bergen ) is het zelfs zo dat de mountainbikers een slecht imago hebben gekregen door gedrag van overwinterende wielrenners op de mountainbike baan.
Die wandelaars uit schelden ,of bijna omver rijden omdat ze op het parcours lopen .
Dus ook ik heb de wielrenner niet hoog in het vaandel staan.
Waarom hebben ze de brommers van het fietspad af gehaald?
omdat wegens het hoge snelheidsverschil zij een gevaarvormden voor de andere fietspadgebruikers.
Een dunbander rijdt ook te hard en kan beter op de weg gaan rijden, rijd ook nog eens veel lekkerder.
Als ik er dan achter rmoet blijven rijden met mijn bus kan ik alleen maar genieten van iemand die aan het genieten is ...........
haal de haast uit je leven en leer weer genieten
omdat wegens het hoge snelheidsverschil zij een gevaarvormden voor de andere fietspadgebruikers.
Een dunbander rijdt ook te hard en kan beter op de weg gaan rijden, rijd ook nog eens veel lekkerder.
Als ik er dan achter rmoet blijven rijden met mijn bus kan ik alleen maar genieten van iemand die aan het genieten is ...........
haal de haast uit je leven en leer weer genieten
Wtf????????????? Hey gebruik jij me naam ff ijdel!!!!!!! Maarre ik zie wielrenners gewoon als een extra uitdaging,zowel met de auto als met de mtb........Met de mtb train ik ook op de weg,maar wel lekker met de Racing Ralphs eronder ,heerlijk om dan weer een een groepje wielrenners in te halen,en met de auto? Ach ja een spelletje chicken spelen isaf en toe ook leuk..... ;D ;D ;D ;DCharmin schreef: ....als prive,- directie,- en taxi chuaffeur zeg ik alle gemotoriseerde bestuurders willen aanraden gewoon door te rijden en die fietser en voetgangers gewoon voor te laten. Die gast aanrijden hou je het verkeer alleen maar op, met ergenis van de rest. Trust me I like to roadkill a few myself every day, but I;m driving the company"s car, its their lucky day
Greetz Roadkill
Btw je kan iemand wel tot roadkill rijden,maar roadkill is geen werkwoord ;D ;D ;D
Ik erger me ook wel eens aan auto die geen voorrang nemen of geven of fietsers als tegenliggers etc. En laats wel 7x in 20km dat ik de boel vervloekte, was wel een uitzondering. En er zijn er bij die het express doen hebben ze bij mij geen goede aan
Maar meestal pakken ze voorrang op gewone fietsers die ze aankunnen en laan ze het meestal wel uit hun hoofd bij een mountainbiker.
Maar in me auto merk ik ook gauw dat je zeker niet heel de weg overziet zoals op de fiets, en dat je fietsers snel overziet en daar moet je als fietser wel op voorbereid zijn.

Maar in me auto merk ik ook gauw dat je zeker niet heel de weg overziet zoals op de fiets, en dat je fietsers snel overziet en daar moet je als fietser wel op voorbereid zijn.
-
En dan vooral als het donker is, de fietser geen verlichting voert en het regend.
Succes verzekerd om er een op je motorkap te krijgen.
Succes verzekerd om er een op je motorkap te krijgen.
Exar schreef:
Als jij denkt dat je de bom bent, dan ben ik een Japanse stad... boem! Lang over nagedacht of wat?
nummer van promo, "escape form the hostile", maar daar moet je nog jong voor zijn omdat te bergijpen:) en verder reed ik eerst een da bomb, dus vond het wel aardig om te gebruiken. maar ja if u think you"re a cannondale, then i i"m amsterdam, dat klinkt niet wel:)
let niet op spel fouten:)
heb gister me eerste ervaring gehad met k*t renners. ik reed rustig op me bikie over een fietspad door het bos, had net een stuk gefietst en was op weg naar huis, dus ff uitchillen.
komt daar een hele groep renners aan. dus ik denk zal aardig zijn en ga een stukje over het ruiterpad fietsen wat er naast ligt. krijg ik nog een grote bek naar me toe. "of ik dat g*dverd*mme niet altijd kan fietsen, klootzak". tja dan denk ik bij mezelf ook van zak er maar in k*t ielrenners. volgende keer kom ik slingerd op je af en dan kijken we wel welke fiets het sterkts is:) jou 7 kilo ding of mijn hardcore bike ;D
heb gister me eerste ervaring gehad met k*t renners. ik reed rustig op me bikie over een fietspad door het bos, had net een stuk gefietst en was op weg naar huis, dus ff uitchillen.
komt daar een hele groep renners aan. dus ik denk zal aardig zijn en ga een stukje over het ruiterpad fietsen wat er naast ligt. krijg ik nog een grote bek naar me toe. "of ik dat g*dverd*mme niet altijd kan fietsen, klootzak". tja dan denk ik bij mezelf ook van zak er maar in k*t ielrenners. volgende keer kom ik slingerd op je af en dan kijken we wel welke fiets het sterkts is:) jou 7 kilo ding of mijn hardcore bike ;D