alweer !!!!(klote boswachters)
Moderator:Beheerders
Hee beetje dimmen he... er zitten toevallig een paar Ambtenaren op het forum... en als er een revolutie komt zijn wij als eerste het haasje!!
Re:klote boswachters
er is maar 1 woord voor
ANARCHY
;D ;D ;D ;D ;D
ANARCHY
;D ;D ;D ;D ;D
-
Mathijs schreef:
Wat een lijerds zeg, het mag dan wel niet. Maar niemand heeft last van je en je kapt er geen bomen voor, dus ze moeten gewoon je dirts laten staan!!
Als je op de gemeente moet wachten voor er iets komt, dan komt het er pas als je met pensioen bent.
Ik woon in een nieuwbouw wijk, 5 jaar geleden een inspraak avond gehad voor een skatebaan, en nu is er nog niks en komt er ook niks meer!
Lang leve de burocratie en de pennelikkers.
Viva la Revolution!!
Sorry voor de ambtenaren, maar het is toch zo!
V.
Ja hooo eens even....
Het bikefestival is grotendeels in mijn baas zijn tijd georganisseerd.... dus er zijn wel degelijk ambtenaren die het fietsen een warm hart onder de riem steken.
En kijk eens wat ons aller Rodger allemaal doet op zijn werk...
Het bikefestival is grotendeels in mijn baas zijn tijd georganisseerd.... dus er zijn wel degelijk ambtenaren die het fietsen een warm hart onder de riem steken.
surfstad schreef:
Fora bevuilen, hijgtelefoontjes richting Donnie Diablo, Casper uitlaten,
Niels (TBFKAN) zijn zusje (18) lastig vallen und so weiter.
Nog een kleine maand en dan ben ik ambtenaar af, lang leve de privatisering...
Casper uitlaten????
Heb je de sleutel van mijn huis???
Heb je de sleutel van mijn huis???
Niet zo cynish over mijn hond he....
jouw hond roeleerd ik wil um kruisen mee henk dus ik hoop dat jouw hond ook een gaydog is ;D
Volgens mij kan je dirten in het bos en legaal!! Het kost alleen moeite om te regelen. Ga met die boswachters praten en maak duidelijk dat je uit de illigaliteit wil. Het zal niet makkelijk zijn maar uiteindelijk zullen ze moeten buigen. Voordeel voor hun: duidelijkheid, controleerbaar, overzichtelijk,etc. Je kan zelf ook wel wat voordelen verzinnen. De Boswachter kan toch niet de hele week de wacht houden bij de baan.
Misschien moet je als wederdienst hem af entoe helpen en krijg je meteen inzicht in wat hij zoal doet. Geloof me ik wil geen hippie zijn maar anarchie gaat niet werken in dit geval.
Misschien moet je als wederdienst hem af entoe helpen en krijg je meteen inzicht in wat hij zoal doet. Geloof me ik wil geen hippie zijn maar anarchie gaat niet werken in dit geval.
mijn boswachter vind het leuk dat ik treels heb gemaakt in zn bos, aardige vent
Boh, doe me die ook!

ja bij crach en mij vind hij het ook mooi en zo
maar ja het bos is van natuur monimenten
dus ja hij kan er ook weinig mee
hij vind het super dat wij het doen
teminsten 1 van de 4 bosw8ers
Dat is zeker die ene die Ruud pas ###### heeft... de andere drie zijn nog steeds jaloers en lopen daarom jullie trails te slopen.the general schreef: ja bij crach en mij vind hij het ook mooi en zo
Dus Ruud, je weet wat je te doen staat...
suck it dude ;D
-
Respect voor hier respect voor daar,..... Begint hier erg op een Frans Bauer nummer te lijken.... ::)
die bos wachter in sweikhuizen heeft het biken nu wel toegelaten in het bos maar had wel 4 maanden terug een hill drop gemold mja rare vent en of hij t grave goed vind weet ik niet maarjah toen dennis op eens zoon gap strong zei hij alleen hebben jullie je EHBO kistje bij je ;D
Misschien een poll beginnen hoeveel goeie en slechte boswachters er zijn ???
idd die boswachters moeten een hobby gaan zoeken.
Eerst hadden ze de Kale Denneappel in schoorl gesloopt, dus daar mogen we nu niet meer komen.
toen mochten we wel tussen de XC paden rijden en dat hebben ze nu ook gesloopt en onze droppit ook >:( :"( , maar 1 drop heb ik in 15min weer ff opgebouwd en hij is beter als eerst
Eerst hadden ze de Kale Denneappel in schoorl gesloopt, dus daar mogen we nu niet meer komen.
toen mochten we wel tussen de XC paden rijden en dat hebben ze nu ook gesloopt en onze droppit ook >:( :"( , maar 1 drop heb ik in 15min weer ff opgebouwd en hij is beter als eerst

Edit: Niet zulke woorden op dit forum...
maar als we nu nog een keer op de kale denneappel komen gaan ze onze bikes in beslag nemen.
maar als we nu nog een keer op de kale denneappel komen gaan ze onze bikes in beslag nemen.
jaa moeten ze toch echt een keer doen, bij wie dan ook
als een bike van een dp-er word afgepakt, kon ik meteen helpen ;D
als een bike van een dp-er word afgepakt, kon ik meteen helpen ;D