Afspraken niet na komen van DP "ers
Moderator:Beheerders
Hij is twee maanden op vakantie, net als vorige keer.
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers
Weet ik ruud, ik loop de boel maar een beetje op te naaien ;D
ik vroeg me gewoon af wanneer hij terug was... :-[
Ik weet "t ook niet, hij heeft mij ook beloofd om de spullen VOOR z"n vakantie naar me op te sturen. Nog niets ontvangen ???Chmod schreef: Iemand een idee wanneer Rene Clignette mijn bestelde onderdelen gaat opsturen? Heb ze besteld voor zijn vakantie. Waarschijnlijk was het geld te laat bij hem... Maar dat is al LAAAAANG geleden.
HELP!!!!
En bij mij was "t geld er wel voordat ie vertrok, ik vind het op z"n zachts gezegd niet netjes.
ik hoop wel dat ik de spullen nog krijg, maar koop zeker niets meer van hem!
Shark
rene is volgens eigen zeggen 4 weken naar surinamie. hij mailde mij dit toen ik hem wat gevraagd had over zijn te koop zijnde psylo
Jurriaan schreef:
rene is volgens eigen zeggen 4 weken naar surinamie. hij mailde mij dit toen ik hem wat gevraagd had over zijn te koop zijnde psylo
Aan mij heeft ie doorgegeven dat hij de bestelde (en betaalde!) goodies op Maandag 21 Okt. op zou sturen net voor dat hij op vakantie vertrok.
Volgens mij zijn er na de 21e alweer 4 weken om? Hij zou dus terug moeten zijn of bijna komen?
Anyway ik probeer zelf altijd stipt mijn afspraken na te komen en als ik zelf wat verkoop voor een goede afhandeling te zorgen.
Echter deze mijnheer komt zijn belofte niet na.... en als zo de reactie"s lees ben ik niet de enige die nog wat van hem tegoed heeft.
Ik hoop nog steeds, maar ik vind het gewoonweg onfantsoenlijk om zo afspraken af te handelen.
een teleurgestelde shark

-
Ik vind dat de vakantie"s van Rcisoke veel te lang duren >:( .
Afgelopen 4 weken is het een dooie boel op DP!
Afgelopen 4 weken is het een dooie boel op DP!
-
BF = Chief Wiggum schreef:
[Ruff Ryder schreef:
Ik denk dat jij niet echt de waarheid verteld.. :-X
Ruffy:
Speak now or forever hold thy peace.
Als er iets aan de hand is zegt ons zodat Smax zich eventueel kan verdedigen en anderen er weet van hebben
Als er niets aan de hand is, zeg t dan ook zodat Smax geen slechte naam krijgt door suggesties en verkeerde interpretaties terwijl er helemaal nix gebeurd is
Dus voor de pinnen met ofwel een verhaal ofwel een duiding.
BF
Bij de buurman had ik ooit wat te koop staan en die SMAX en zijn vriendje hadden interesse maar ze moesten t eerst met hun vader regelen ofziets..Heel vaag verhaal maar na 2 weken aan t lijntje te zijn gehouden heb ik mijn vork helaas aan een nog grotere klojo verkocht...

FF voor de duidelijkheid dus..
Wil er gene punt van maken verder maar dan moet ie dus niet met van die onschuldige tekst aankomen....
Ik vind het altijd vreemd als ik hier slechte dingen over Rcisoke lees
Heb er denk ik al een keer of 4 spullen van gekocht en nu gaat hij iets van mij kopen
Maar altijd alles goed gegaan eerst geld sturen en daarna meteen spullen ontvangen
Misschien geluk gehad ik weet het niet mar ik doe er graag "zaken" mee
Heb er denk ik al een keer of 4 spullen van gekocht en nu gaat hij iets van mij kopen
Maar altijd alles goed gegaan eerst geld sturen en daarna meteen spullen ontvangen
Misschien geluk gehad ik weet het niet mar ik doe er graag "zaken" mee
tis iig geen goed teken dat je bij zaken doen over "geluk hebben" spreekt in mijn ogen.....
Zane
Zane
buiten dat zou hij de 18e terug komen..
de 22e vandaag en ik heb nog niks van hem gehoord...
correctie: ik check net mijn mailbox en zie een mailtje van rene met zijn verontschuldigingen en een track en trace nummer en de hele zooi is verstuurd, ook voor de anderen..
RC IS oke :P
de 22e vandaag en ik heb nog niks van hem gehoord...
correctie: ik check net mijn mailbox en zie een mailtje van rene met zijn verontschuldigingen en een track en trace nummer en de hele zooi is verstuurd, ook voor de anderen..
RC IS oke :P
Ik eis mijn spullen op. Dat die man hem maar haast, of k sta aan z"n deur.
Zane... chickenshit or not?
Hey Zane... Je gooit je trukendoos open, niet? Zo"n actie had ik echt van jou verwacht... Maar wat heb je nog meer in petto voor onze toeschouwers??
Hé RC,
je hebt in je privé thread over een berichtje in m"n mailboxxx. Ik heb nog geen berichtje gezien, dus waar heb je "m dan naartoe gestuurd?
je hebt in je privé thread over een berichtje in m"n mailboxxx. Ik heb nog geen berichtje gezien, dus waar heb je "m dan naartoe gestuurd?
ff update,
Kom net thuis, briefje in de brievenbus dat er "n pakketje aangeboden is, afz. bij jullie welbekend.
morgen ff afwachten wat de inhoud is maar dat zit wel goed denk ik...
Ik heb van Rc een mailtje ontvangen waarin hij z"n excuses aanbood, bij deze accepted!
Shark
Kom net thuis, briefje in de brievenbus dat er "n pakketje aangeboden is, afz. bij jullie welbekend.
morgen ff afwachten wat de inhoud is maar dat zit wel goed denk ik...
Ik heb van Rc een mailtje ontvangen waarin hij z"n excuses aanbood, bij deze accepted!
Shark
Straks naar de bank, als hij echt dat geld niet kon vast krijgen,dan ff annuleren en dan is de vete ook over, maar spijtig genoeg ben k niet alleen. En, dat vind ik raar.
Chmod schreef:
Straks naar de bank, als hij echt dat geld niet kon vast krijgen,dan ff annuleren en dan is de vete ook over, maar spijtig genoeg ben k niet alleen. En, dat vind ik raar.
Annuleer die cheque maar, ik ga hem niet opsturen, eerder verbranden of verscheuren... Tis tenslotte geen ca$h, niet?
nou, ik heb vandaag mijn dmr chainguide binnen van rene!
bedankt
bedankt
blijter. ;D ikke met jou lachen...
Hopelijk zien we elkaar eens in de dirt... dan zal k uw ass wel beaten.
Hopelijk zien we elkaar eens in de dirt... dan zal k uw ass wel beaten.

Ruud schreef:
Dus je kunt toch WEL vrienden kopen!
Hey Ruud... Lang niets van je gehoord... Je verveelt je zeker??
Ik verveel me niet joh, ik heb juist een bult plezier hoe iemand zoveel shit kan veroorzaken en het toch nog weg weet te moffelen!
Jammer dat de Hogere Machten ook bij je kopen, anders kreeg je een ban aan je broek!!!!11111111
::)
Jammer dat de Hogere Machten ook bij je kopen, anders kreeg je een ban aan je broek!!!!11111111
Ruud schreef:
Ik verveel me niet joh, ik heb juist een bult plezier hoe iemand zoveel shit kan veroorzaken en het toch nog weg weet te moffelen!
Laten we op immuniteit houden... Dat is het gepaste woord ervoor...
Lig helemaal dubbel!
Die gast komt uit Rotterdam en gaat op vakantie in Suriname...
En jullie gaan spullen bij hem kopen... krijg je een pakje thuis..... staat gelijk de focking narcoticabrigade met honden voor je deur....
Die gast komt uit Rotterdam en gaat op vakantie in Suriname...
En jullie gaan spullen bij hem kopen... krijg je een pakje thuis..... staat gelijk de focking narcoticabrigade met honden voor je deur....