Afspraken niet na komen van DP "ers

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Gast
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers

Bericht door Gast » ma jul 07, 2003 9:50 pm

Eey Newbie,
Ik heb ook met miker-g gedeald (meerdere keren).. Nooit problemen mee gehad!!!
Misschien dat het ook een beetje onduidelijk word gemaakt door het feit dat je het telkens door een ander laat doen, das toch altijd anders dan als je het zelf doet!

Newbie

Bericht door Newbie » ma jul 07, 2003 9:56 pm

Ben het met je eens dat het beter is als ik het zelf had gedaan, maar hij woont 170 km verderop en mijn moeder zat er in de buurt, hij wist welke banden ik wilde hebben, dus had nooit zo moeten lopen. Hij houdt zich gewoon niet aan zijn afspraken. Ik ben geloof ik ook niet de enige die er zo over denkt.

Newbie

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » di jul 08, 2003 6:16 pm

JunkE schreef:
Eey Newbie,
Ik heb ook met miker-g gedeald (meerdere keren).. Nooit problemen mee gehad!!!
Misschien dat het ook een beetje onduidelijk word gemaakt door het feit dat je het telkens door een ander laat doen, das toch altijd anders dan als je het zelf doet!

Onzin, hij maakt gewoon misbruik van de situatie door de verkeerde spullen me te geven aan iemand die er geen verstand van heeft, daarbij geeft hij ook een verkeerd adres op en een telefoonnr. dat niet te bereiken is. Ik heb ook al genoeg meegemaakt met die ass, lees mijn post anders maar eens een paar pagina"s terug!

ELVIS

Bericht door ELVIS » di jul 08, 2003 7:21 pm

ik weet dat er volgens mij al een keer over gesproken is, maar toch ben ik ervoor om een soort van E-Bay achtige posi of negatieve feedback achter te laten op het ``TE KOOP FORUM`` op het moment dat je de handelswaar in ontvangst neemt. Het gaat dan niet om afzeiken of iets dergelijks maar gewoon heel simpel een berichtje van``snelle levering, snelle betaling, spullen zien er goed uit enz enz`` ik heb nu ook al tot twee keer toe een deal gesloten waarvan een zelfs mondeling waarbij er toch mooi tot twee keer toe niemand kwam opdagen om de spullen te halen, dit terwijl er toch ook andere wel willenden voor waren geweest die misschien wel netjes de zaak hadden afgehandeld..

MIsschien een idee en anders gewoon eigen initiatief als je wat hebt gekocht via het Forum.
Of een nieuw topic starten met meningen en ideen, dan kunnen de beheerders kijken wat wel en niet kan.
(wel gewoon zakelijk en informatief houden)

Elvis

Gast

Bericht door Gast » wo jul 09, 2003 2:33 pm

Denk je niet dat dit al goed volstaat? D"r is iig niemand meer die zo stom zal zijn iets te verkopen/kopen aan/van crazy-t toch?

Hoop ik :P

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jul 09, 2003 2:40 pm

ja dit schrikt af, maar op de lange termijn niet denk ik !!! en er komen en gaan en hoop DP leden. 8) met de nadruk op komen.

El Florio

Bericht door El Florio » do jul 10, 2003 9:49 pm

Ik heb adres en telefoonnr van Miker_G. Voor wraakacties moet je bij zijn. Als we het eens kunnen worden over de prijs. ;D ;D ;D

Grobbebol

Bericht door Grobbebol » do jul 24, 2003 10:00 pm

Kheb er hier ook eentje voor de nominatie "ik doe geen zaken met jou!" >:(
Ik heb een lijst delen voor een vriend op DP geplaatst waar dan 1 persoon op reageert. Heeft interesse in diverse delen en vraagt daar een mooi prijsje voor. Verkoper reageert en daar wordt dan ook weer op teruggeantwoord, zelfs met een duidelijke vraag of er nog iets anders te koop was dus in mijn ogen duidelijk in de markt :o
Na diverse mailtjes heen en weer plots geen enkele reactie meer, blijkt dat "meneer interesse in de spullen hebber" al zijn eigen spullen op het net flikkert omdat hij op vakantie gaat en geld nodig heeft!
Dat wist je ook wel van te voren volgens mij en als je op zwart zaad zit moet je niet gaan bieden op spullen die je toch niet kan betalen! >:(
Als ik nog eens iets te koop zet dan hoef je er niet op te bieden want dan reageer ik ook niet meer!

Dit bericht is gericht aan RCISOKE die nu met zijn gat in de zon zit.

El Florio

Bericht door El Florio » vr jul 25, 2003 9:31 am

Ik hoop dat da ni waar is, want nu had ik eindelijk een koper voor mijn Black

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » vr jul 25, 2003 5:31 pm

heb een xtje of 4 met RCISOKE gehandeld en/of geruild, geen problemen mee gehad, altijd net spul gekregen ;D :) maar ik heb ook nog geen slechte ervaringen met iemand gehad dusss :-*

Gast

Bericht door Gast » vr jul 25, 2003 5:36 pm

Ook goede ervaringen met RC.
Laatste keer gewoon eerst geld opgestuurd waarop hij me mn stem heeft gestuurd. Was gewoon de snelste manier en alles is netjes verlopen.
Hij heeft ook een vork van me gekocht en die kwam hij netjes op tijd ophalen.
Misschien dat iemand anders slechte ervaringen met hem heeft zou goed kunnen maar ik iig niet.

Dude

Gast

Bericht door Gast » vr jul 25, 2003 6:22 pm

heb ook alleen maar goede ervaring met RC. maar waar ik een schurft hekel aan krijg zijn mensen die niet REAGEREN godverdegodver. doen ze net als of ze geintreseerd zijn en laten vervolgens niets meer van zich horen. tering lyers.
tot zover dit vrolijke berichtje van mark
gr

Rodger

Bericht door Rodger » za jul 26, 2003 9:47 pm

Donnie zou een ontbijtje maken voor Ilona maar
dat heeft ie mooi niet gedaan.
Weer een DP"er die zijn afspraak niet nakomt!

Don

Bericht door Don » za jul 26, 2003 9:51 pm

Rodger schreef:
Donnie zou een ontbijtje maken voor Ilona maar
dat heeft ie mooi niet gedaan.
Weer een DP"er die zijn afspraak niet nakomt!

tering..... you got me there

daar gaat mn goede naam.... :P

Wanneer ben je weg Rodger? Kan ik iloon dr ontbijt brengen ;D

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » vr aug 01, 2003 1:31 pm

Als je spul wilt kopen en je wilt zekerheid van leveren en dat de deal doorgaat moet je eens EBAY proberen.
Heb daar al een aantal brillen en shit gekocht en dat rules gewoon bigtime.

Meeste spul komt allemaal uit de states.
Handig is om in het bezit van Creditcard te zijn.
EBAY staat bekend als de meeste veilige en betrouwbare veilig- en verkoopsites.

Ze werken daar dus ook met puntensysteem.
De verkoper krijgt punten als ie een mooi product heeft geleverd en ook punten voor de snelheid.
Die punten worden dan door de koper gegeven.
De koper kan dus ook punten krijgen als je een snelle betaling hebt afgewikkeld.

De eerste dat ik een veiling won heb ik ook een minpuntje gekregen omdat het een maand duurde voordat ik mijn beveiligingscode had voor Paypal (betalingssysteem voor creditcard).
Die gozer waar ik een pet van kreeg wilde niet langer dan een week wachten op mijn centen en pas een maand later kreeg ik mijn code.
F*cked up dus. Wat deed die vent, geeft me gewoon een vette minpunt.
Lekker is dat als je net op EBAY begint en direkt op -1 staat.

Ik sta nu gelukkig op +5 en het gaat allemaal goed.

Probleem blijft wel dat je natuurlijk een veiling moet winnen. Maar kopen kan daar ook wel en er staat reteveel shit op.
Check it out

--> www.ebay.nl

Greetz DP"ers

Floris

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » wo aug 06, 2003 10:25 pm

E-bay werkt ook niet altijd even best..

marzokki

Bericht door marzokki » wo aug 13, 2003 11:23 am

op de belgische of nederlandse ebay site vind ik niet direct zo nuttige dingen. Maar vanuit Amerika gaat het dus ook, hebt ge dan niet veel voor dat er van die loebassen zijn die niet buiten de VS willen shippen?

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » wo aug 13, 2003 11:28 am

Ja er zijn inderdaad verkopers in de States die niet buiten de VS willen verschepen.
Ik heb het zelf ook een keer gehad maar die persoon wilde er wel een uitzondering op maken.
Je kunt je zoekopdracht er ook op aanpassen.
Je typt dan in "beschikbaar voor" en dan Nederland of België.
Als je zeker wilt weten dat ze ook naar jouw land verschepen dan kun je natuurllijk contact opnemen met de verkoper.
Het emailadres staat altijd wel ergens vermeld.

Nossy

Bericht door Nossy » za aug 23, 2003 1:51 pm

Krijg nog een setje snelspanners van iemand,

en een C"dale frame van een ander persoon...

:?

Brum.

Bericht door Brum. » wo aug 27, 2003 8:29 pm

Je mag gratis bij mij op de bank komen zitten hoor...

Maar hoezo bankkosten? Centjes overmaken hoef ik toch niets voor te betalen ofzo. En je mag misschien je CAPSLOCK wel even wat geld geven dattie zich uitschakeld ;).

Brum.

Bericht door Brum. » do aug 28, 2003 10:13 am

Als ge wilt, maar die extra kosten zijn toch onlangs opgeheven? Waardoor alle transacties binnen de EU gratis zijn. Ik hoefde in Duitsland weekje geleden in iedergeval niets extras te betalen.

Gast

Bericht door Gast » do aug 28, 2003 11:07 am

Ik heb zelf ook al ondervonden dat er afspraken niet worden nagekomen als verkoper of als koper zijnde, maar dat boeit me weinig, eerlijk gezegd. Voor parts ga ik normaliter naar het buitenland; de VS, UK of Duitsland. En als ik iets echt wil hebben via DP, mail ik direkt en handel ik die shit af.

Ook zullen er altijd verkopers of potentiële kopers zijn die lang niets ( meer ) van zich laten horen, en dat zal wel zo blijven, denk ik. En een post plaatsen omdat je interresse hebt in een onderdeel of complete bike, wil niet meteen zeggen dat je hem wilt kopen.

Afdingen is hier vrijwel normaal, maar ik vind dat je als verkoper duidelijk moet aangeven of de prijs vast staat of niet. Daarin kan je veel onduidelijkheden voorkomen. Ook verwacht ik dat de koper de vaste verkoopprijs respecteert, en dan niet koppig gaan afdingen. Als je het onderdeel te duur vind, post dan niets.

Tot nader bericht, rcisoke!

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » do aug 28, 2003 2:07 pm

Brum schreef:
Als ge wilt, maar die extra kosten zijn toch onlangs opgeheven? Waardoor alle transacties binnen de EU gratis zijn. Ik hoefde in Duitsland weekje geleden in iedergeval niets extras te betalen.

Was he tmaar zo"n feest... Transactiekosten van buitenlandse betaalopdrachten moeten nog altijd betaal dowrden..

En rcisoke : Ik denk dat jij gewoon je mond moet houden in dit topic want jij bent 1 van de mensen die op de black list zou moeten staan...

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » do aug 28, 2003 2:10 pm

weinig mee eens..... :(
5/6 x met rc wat geregeld altijd goed

zal wel aan de koper liggen ofzo ::)

Gast

Bericht door Gast » do aug 28, 2003 2:53 pm

Ruff Ryder schreef: [
Brum schreef:
En rcisoke : Ik denk dat jij gewoon je mond moet houden in dit topic want jij bent 1 van de mensen die op de black list zou moeten staan...

Thanx for noticing... Maar als ik meer dan 1 keer mijn naam voorbij zie komen, wil ik toch wel weten waar het over gaat. Ik kan ook niet overal geliefd zijn... ook niet hier op DP. Maar dat hoeft voor mij ook niet; ik heb al een leven en dat bevalt mij prima!! En als ik wat spul ( nieuw of oud ) op dit forum kan slijten, nog beter. Ik doe niemand kwaad, ook jou niet. Ik weet niet wat je probleem is... maar ik heb wel een tip voor je: Neem alles op dit forum niet te serieus...

Gesloten