Re:[centraal] Zeik hier over Vertex

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

May

Bericht door May » ma jul 05, 2004 11:29 am

Mijn crankbrothers binnen gebracht bij mijn lbs, was zwaar gevallen toen mijn pedaal gewoon was afgekraakt. Dus ik laten opsturen. De week erna zijn ze terug volledig vernieuwd en mijn lbs zegt dat er geen ticket bij zat. Ik zeg nog this toch garantie.
Ik ben terug bij mijn lbs en die zegt ze hebben de rekening gestuurd. Weet je hoeveel 84€, die dingen kost maar een 10€ meer nieuw.

CJ

Bericht door CJ » ma jul 05, 2004 9:12 pm

@ Juriaan: ja ik weet waarover ik spreek, IK WERK NAMELIJK BIJ VERTEX

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » ma jul 05, 2004 9:40 pm

spijtig dan voor u om daar te werken ;D ;D ;D
heb zelf nog niet te veel goede ervaringen ivm met vertex

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jul 06, 2004 7:27 am

CJ schreef:
@ Juriaan: ja ik weet waarover ik spreek, IK WERK NAMELIJK BIJ VERTEX

sterkte ;)

daar werken geeft in sommige gevallen nog geen garantie dat men ook werkelijk weet waarover men spreekt.
Ik heb daar met mensen gesproken...........tsjonge jongen jonge.

dusssss©

snake

Bericht door snake » di jul 06, 2004 7:42 am

no worries "bout C. hij weet waar hij het over heeft...

en het getuigd van grote ballen om dit hier te zeggen

bruud

Bericht door bruud » wo jul 14, 2004 5:05 pm

Niets dan goeds over Vertex ja!
Heb wel een fiets van ze gekregen!

PDLX

Bericht door PDLX » wo jul 14, 2004 9:45 pm

Ola mensenÂ…

Tis eindelijk tijd om te reagerenÂ….

Ik vind het altijd erg leuk hoe er alleen negatief geuit wordt…en (te)vaak onterecht. Denk je nou echt dat Vertex in zaken is om iedereen het leven zuur te maken?!? Natuurlijk gaat er wel eens(soms vaak volgens jullie) wat verkeerd. Dit heeft deels met Vertex te maken…maar ook met de fietsindustrie zelf. In mijn opinie, en deze mag je zwaar laten wegen, is grotendeels de schuld te achterhalen bij allerlei fiets en onderdeel fabrikanten die ieder jaar (soms ½ jaar) iets nieuws verzinnen om de verkoop cijfers te doen stijgen. Vaak wordt een product al aangekondigd zonder voldoende voorraad te hebben of capaciteit tot productie. Dus…de DI verkoopt en de consument en LBS/IBD moet hierdoor lang wachten….Iedereen is weer zwaar teleurgesteld door dit nieuws…en wat is’t makkelijkste….VERTEX is K*T !!! Alle DI’s en groothandels hebben dit probleem. Alleen valt dit bij Vertex het meest op wegens het feit dat ze alleen kickass producten verkopen… en niet dat pansy shit zoals BBB, wat per container verkrijgbaar is in Rotterdam!!

DusÂ…nu over de service. Vertex was een van de eerste DIÂ’s die aan het hele service verhaal mee deed in fietslandÂ…altijd garant staan voor hun product. Service van Vertex valt het meest op omtrent Rock ShoxÂ…die zeker altijd een mate van service nodig heeft (zoals alle vork merkenÂ…ja, geloof me, echt alle vork merken) Ze doen inmiddels al 10 jaar aan service voor RSÂ…waarbij hier ook up"s en downs. Deze up"s en downs hebben niet alleen met Vertex te makenÂ…denkt niemand aan RS zelf?!? Zoals al eerder gezegd..ieder jaar zijn nieuwe producten nodig om de techno junkies onder ons tevreden te stellen. Dit gebeurt zonder alle kinderziektes weg te werken wegens gebrek aan development tijdÂ….consumenten druk zorgt hier voor!! Product komt in de marktÂ…en ja hoorÂ…de DI (Vertex) moet weer alles oplossen samen met de FabrikantÂ….maar de DI wordt er op aangesproken alsof ze het express doen. Denk je niet dat Vertex slim genoeg is om te begrijpen dat als zij altijd zo slecht zijn als jullie dat voor doen komenÂ…dat ze bijna geen een product meer zouden verkopen.

Nu heb ik ook een paar dingen gelezen waarbij ik me voor kan stellen dat de klaagbak gelijk heeft. Fouten kunnen gemaakt wordenÂ…hier gaat het niet om. Het gaat er om hoe deze fout hersteld wordt. Iedereen in Nederland verwacht dat alles zo maar kosteloos opgelost wordtÂ….WRONG!!!

Garantie en service zijn kostbare zaken voor alle partijen, en dit dient opgelost te worden zodat iedereen tevreden is. Mijn televisie was binnen een jaar kapot. Volgens mij dus garantieÂ….ik moest bijna een advocaat inschakelen om mijn gelijk te krijgen. It sucksÂ…but itÂ’s life!! Wij hier de fiets wereld hebben het makkelijk vergeleken met het buitenwereld.

Voel je onrecht aangedaan door Vertex of welke partij dan ookÂ…neem het dan op met je LBS. Jullie hebben geen mallemoer te maken met Vertex in principe. Je eerste aanspreekpunt is altijd de winkel. Zij zijn verantwoordelijk voor de producten die ze aan een consument verkopenÂ…zoals Vertex dat verplicht is aan de LBS. Laat je niet anders vertellenÂ…dit is wettelijk vastgesteld. Will je info hebben...dan moet dat ook via de winkel. Wees er gerust op dat hemel en aarde verschoven zullen worden om je tevreden te stellen binnen menselijke grenzen....ze willen ook blijven verkoopen!!

People GET A LIFE!!!! Hou op met zeiken en ga lekker fietsen!!

groetjes

JHD

Brum.

Bericht door Brum. » vr jul 16, 2004 11:13 am

May schreef:
Mijn crankbrothers binnen gebracht bij mijn lbs, was zwaar gevallen toen mijn pedaal gewoon was afgekraakt. Dus ik laten opsturen. De week erna zijn ze terug volledig vernieuwd en mijn lbs zegt dat er geen ticket bij zat. Ik zeg nog this toch garantie.
Ik ben terug bij mijn lbs en die zegt ze hebben de rekening gestuurd. Weet je hoeveel 84€, die dingen kost maar een 10€ meer nieuw.

Dit is zwaar vernaaid, CB heeft zeer goede garantie, heb al een setje gratuit lagers gekregen na een mailtje dat ze wel erg snel versleten waren. Bij de reviews over de CB pedalen lees je ook veel dat mensen hun kaputte pedalen opsturen met een briefje met uitleg en een splinternieuwe terugkrijgen... Maar iig melden bij CB en vooral Vertexcs niet betalen!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » vr jul 16, 2004 7:59 pm

Wordt het niet eens tijd om hier een streep onder te zetten??

De twee grootste zeikerds hebben hun cranks, we zijn het er over eens dat er wel eens wat mis gaat (net als bij elk bedrijf), als ze iets niet op voorraad hebben duurt het in sommige gevallen vrij lang voor het er wel is (komt dit door Vertex of door de fabrikant??) en met Rock Shox hebben ze dus een haat/liefde vehouding.

Ik blijf gewoon de dingen kopen die ik wil, en als die door Vertec geleverd worden hebben zij mazzel. Wat een onzin om op te roepen geen zooi meer te kopen die door Vertex ingevoerd wordt, wees alsjeblieft blij dat er nog bedrijven zijn die die produkten naar Nederland halen, anders fietsten we nu allemaal op een Giant of Trek met BBB parts etc.

Zijn veelal kleine bedrijven waar ze mee werken en die hebben soms ook moeite om te leveren wat ze in hun folders hebben staan.

Ik zal dit bericht melden bij de Mods en ik hoop dat ze er een slotje op zetten, deze onzin heeft nu echt lang genoeg geduurd.

JJ

(Die volgende week ook op een RM hoopt te fietsen :D )

Sven

Bericht door Sven » vr jul 16, 2004 8:13 pm

JJ schreef:
Wordt het niet eens tijd om hier een streep onder te zetten??

De twee grootste zeikerds hebben hun cranks, we zijn het er over eens dat er wel eens wat mis gaat (net als bij elk bedrijf), als ze iets niet op voorraad hebben duurt het in sommige gevallen vrij lang voor het er wel is (komt dit door Vertex of door de fabrikant??) en met Rock Shox hebben ze dus een haat/liefde vehouding.

Ik blijf gewoon de dingen kopen die ik wil, en als die door Vertec geleverd worden hebben zij mazzel. Wat een onzin om op te roepen geen zooi meer te kopen die door Vertex ingevoerd wordt, wees alsjeblieft blij dat er nog bedrijven zijn die die produkten naar Nederland halen, anders fietsten we nu allemaal op een Giant of Trek met BBB parts etc.

Zijn veelal kleine bedrijven waar ze mee werken en die hebben soms ook moeite om te leveren wat ze in hun folders hebben staan.

Ik zal dit bericht melden bij de Mods en ik hoop dat ze er een slotje op zetten, deze onzin heeft nu echt lang genoeg geduurd.

JJ

(Die volgende week ook op een RM hoopt te fietsen :D )

JJ, with all respect, maar geef toe:

Zonder gezeik had het nog langer geduurd.
Ik blijf ook kopen, Vertex is jammer dan.
RaceFace valt bij mij niet onder klein bedrijf.
Veel plezier met je Rocky. Wat voor iets?

En idd, een slotke voor Vertex, kunnen ze met een schone lei beginnen. Ik vergeet iig niet wat voor dingen ze voor elkaar krijgen.

Gesloten