Moderator:Beheerders
Dn Helle schreef:
Mijn dues nu ook, hoor ik net via de telefoon....
WOOOEII!!!!
michel2 schreef:
nee ik werk daar niet maar het is het enige bedrijf dat mooi spul heeft ,al lang bestaat en werkzaam is in een kut industriewaarom syncros niet meer vegoed werd omdat ze een kuub garantie spul hadden staan en ze in canada in een keer niet meer thuis waren, hebben dus veel uit eigen zak vervangen,waarom giro weg is omdat giro wereldwijd naar shimano importeurs wil,vertex was de eerste giro importeur,houdoe en bedankt en nu sram naar agu!ik weet niet waarommaar je hoeft er echt niet blij mee te zijn agu is een heeel groot postkantoor op zaterdag morgen net voor sluiting, niemand heeft er zin niemand weet en lachen doen ze allang niet meer.bij agu kunnen ze de ondergoed nog niet uit elkaar houden, die mensen moeten niet met technisch spul gaan rond lopen.maar agu heeeft veel geld!er kunnen een hoop dingen beter bij vertex maar zoals ik al zei vind ik dit een beetje raar flink liggen ouwehoeren en dan zonder vertex een linkje te suren daar schiet he geenn flikkerbmee op, het is heel frustrened als mensen zeggen ik bel terug en je moet ze dan zelf terug bellen en zeggen dat je dingen op stok hebt diere niet op stok zijn dat moet je ook niet doen, maar er werken mensen bij vertex die weten hoe het moet en waar heel goed mee te werken is.ik vraag me sowieso af waarom consumeneten naar importeurs bellen,is dat omdat de lbs zijn werkn niet doet?
wedden dat ze bij agu de sram shimano en niet shimano shifters uit niet elkaar kunnenn houden!
BOSS schreef:
De DEUS zit er op, en hij is echt wonderschoon.
Het was het wachten meer dan waard![]()
![]()
![]()
pics volgen asap
dusssss©
Dn Helle schreef:
[BOSS schreef:
De DEUS zit er op, en hij is echt wonderschoon.
Het was het wachten meer dan waard![]()
![]()
![]()
pics volgen asap
dusssss©
Copy that... eerste problemen heb ik er ook nog mee gehad![]()
Meer info en pics rond as maandagavond...
BOSS schreef:
Ik heb vorige week vrijdag mijn Magura vork naar de LBS gebracht voor een revisie, hij heeft deze opgestuurd naar Rond, gisteren weer opgehaald en totaal gereviseerd voor € 70,-.
Dit is voor mij dus 1 van de redenen om volgende keer weer een Magura te kopen.
dusssss©
De Lars Cuevas schreef:
[BOSS schreef:
Ik heb vorige week vrijdag mijn Magura vork naar de LBS gebracht voor een revisie, hij heeft deze opgestuurd naar Rond, gisteren weer opgehaald en totaal gereviseerd voor € 70,-.
Dit is voor mij dus 1 van de redenen om volgende keer weer een Magura te kopen.
dusssss©
Bestel hem dan maar vast... zie http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=16328 :P
Groeten, Lars
CJ schreef:
even terugkomend op het verhaal van michel2, sommige mensen hier zouden eens een dagje in de schoenen moeten gaan staan van de mensen van Vertex.
Dan merk je hoe kl*te de fietsindustrie af en toe is.
Tommy schreef:
hier al eens gekeken? het is zo simpel.
zo maar een brainwave.. link van deze "handtekeningen aktie" mailen naar info@vertexcs.nl
Tommy