Re:levertemijn Hope

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Luc

Bericht door Luc » vr okt 08, 2004 1:35 pm

Op 25/09 heb je gepost dat je al 4 weken zat te wachten op je remmen. Dat wil dus zeggen dat je LBS zo"n 3 weken gewacht heeft met je bestelling effectief uit te voeren. In die tussentijd is het mogelijk dat Bike Support zonder Mono Mini"s is komen te zitten en moeten zij dus op hun beurt bij Hope bestellen en zijn zij dus afhankelijk van Hope zelf.

Als je hier dus iemand wil afzeiken moet dat in de allereerste plaats je eigen LBS zijn die je bestelling zo lang heeft laten liggen. Je had net zo goed je remmen al lang kunnen hebben als je LBS zijn werk goed gedaan had. Anderzijds kan je nu enkel maar klagen over Hope als de levering aan Bike Support lang duurt. Hoedanook gaat het hier over zaken waar Bike Support geen enkele invloed op heeft ...

Ik rij zelf al enkele jaren met Hope remmen en alles wat ik ervoor nodig gehad heb is steeds vlot en binnen redelijke termijn geleverd. Al de keren dat ik rechtstreeks met Bike Support contact gehad heb (en da"s al van enkele jaren voordat ik Hope had, ik heb immers ook nog 2 Votec vorken gehad) ben ik goed geholpen geweest en heb ik zonder probleem alle info gekregen die ik wou hebben.

Als je dus ooit nog eens wat te klagen hebt, eerst je huiswerk goed maken en dan pas beginnen roepen ...

ing. jakke

Bericht door ing. jakke » vr okt 08, 2004 2:35 pm

Waar ik over loop te klagen is het feit dat ik nooit iets of wat info heb gekregen (niemand die ooit de moeite heeft gedaan om op mailtjes te reageren), telefoontjes die onbeantwoord bleven en als ze dan eindelijk beantwoordt werden werd ik gewoon verteld dat zeker aan het eind van de week komen enz.... zowel door de levernacier (die de winkel toch over zulke zaken moet inlichten, daar hoef ik niet voor te bellen) als door de LBS

Over Hope heb ik niet te klagen, daar duurt de levering misschien ook lang, maar zij zeggen dat tenminste eerlijk (het telefoontje vanuit de tweede winkel was rechtstreeks naar Hope en daar heb ik onmiddelijk een concrete datum gekregen). Als deze LBS die data krijgt, moet de verdeler die zeker ook gekregen hebben, maar dat even doorgeven is blijkbaar teveel gevraagd.

en als ik zo de reacties lees ben ik niet de enige

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » vr okt 08, 2004 2:55 pm

[off topic]
@ bombproof: kan die vinger nog dieper? b.t.w. waarom gooi jij remmen op de markt die voor uwwe bikes bestemd zijn? zit de verkoop tegen? :-*

Greetz S.

Dirty Mind

Bericht door Dirty Mind » vr okt 08, 2004 7:22 pm

Bomber schreef:
vinger?

Vlgs. meer een ander lichaamsdeel, te weten de arm. Die arm zit er zo diep in dat zijn hand uit de mond van de Hope-verdeler komt... :o :o :o

Vlgs. mij slaat Bomber de spijker op de kop met zijn volgende suggesties...! Wat zien nu eigenlijk rijden van ze?

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » di okt 12, 2004 9:15 pm

ing. jakke,

Ik zit financieel idd helemaal aan de grond en heb mijn frames verkocht tegen de oud-ijzer prijs want die is immers meer waard dan de marktwaarde van de bombproofs.

Ik heb echt respect voor jullie getoonde niveau.

Hulde daarvoor.

Dit gaat mijn pet te boven.

E

ing. jakke

Bericht door ing. jakke » wo okt 13, 2004 3:03 pm

NU WORDT HET WEL HELEMAAL TE GEK, NERGENS IN MIJN REACTIES HEB IK NAAR JOUW BEDRIJF VERWEZEN EN ZEKER NIET NAAR DE FINANCIËLE TOESTAND ERVAN (Kijk maar eens goed naar de nicks die bij de door jouw bedoelde toppics staan; ik kan je trouwens ook verzekeren dat ik hier op deze site maar onder 1 nick aanwezig ben), waarom wordt mij dan weer iets verweten?

In tegenstelling tot wat jij beweert zie ik hier maar een persoon die zich tebuiten gaat aan laster en dat ben jij dan wel Erik die mij alle soorten uitspraken aanwrijft. Allemaal uistpraken gedaan door andere mensen in een reactie op mijn topic, ik ben echter niet verantwoordelijk voor de uitspraken van anderen.

rene

Bericht door rene » wo okt 13, 2004 3:15 pm

tijd voor een slotje? :-X

KoeniE

Bericht door KoeniE » wo okt 13, 2004 3:33 pm

LAST CHANCE, CUT THE CRAP AND GET ON TOPIC!

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » wo okt 13, 2004 4:35 pm

Heb je je remmen nu al of kun je dat niet gewoon regelen ipv hier al je tijd te verdoen ?

8)

E

ing. jakke

Bericht door ing. jakke » do okt 14, 2004 10:03 am

De remmen worden dit weekend geleverd (bevestiging telefonisch gekregen vanuit de UK, blijkbaar heeft Hope er niet zoveel moeite mee om zijn klanten op de hoogte te houden van de gang van zaken bij een bestelling).

Zet er maar een slotje op, voor ik hier door sommigen nog van faillisementen, terrorisme enz. .... wordt beschuldigd (laag hoor iemand uitspraken aanwrijven die door anderen gedaan werden)

Gesloten