Re:levertemijn Hope
Moderator:Beheerders
-
- Berichten:21
- Lid geworden op:zo jul 25, 2004 11:35 am
Hey,
Ik zit hier nu al zo"n 4 weken te wachten op een Hope Mono mini schijfrem (besteld via de lokale fietsenboer).
Eerlijk gezegd het begint nu toch wel me"n kl*ten uit te hangen, elke week diezelfde zever te moeten aanhoren "we verwachten ze op het einde van de week, blablabla"
Ondetussen zit ik hier maar wat achter de pc mijn tijd te verdoen (rijden zonder die voorrem vindt ik niet echt verantwoord) terwijl ik vanuit mijn ooghoek die fiets maar zie lonken (lekker dier).
Ik heb geen idee waar het pobleem zit (fietsenboer of verdeler van Hope of Hope zelf) maar dit moest ik gewoon ff kwijt.
Jan
Ik zit hier nu al zo"n 4 weken te wachten op een Hope Mono mini schijfrem (besteld via de lokale fietsenboer).
Eerlijk gezegd het begint nu toch wel me"n kl*ten uit te hangen, elke week diezelfde zever te moeten aanhoren "we verwachten ze op het einde van de week, blablabla"
Ondetussen zit ik hier maar wat achter de pc mijn tijd te verdoen (rijden zonder die voorrem vindt ik niet echt verantwoord) terwijl ik vanuit mijn ooghoek die fiets maar zie lonken (lekker dier).
Ik heb geen idee waar het pobleem zit (fietsenboer of verdeler van Hope of Hope zelf) maar dit moest ik gewoon ff kwijt.
Jan
Re:levertemijn Hope
Best effe naar Bike Support bellen dus.
-
- Berichten:1881
- Lid geworden op:vr okt 19, 2001 10:46 am
Re:levertemijn Hope
Ja eh sorry hoor,
Los van de prijs die je betaald is dat spul gewoon op voorraad.
Maandag bestellen door ons = dinsdag in huis = woensdag bij de klant.
Mits Bikesupport e.e.a. op voorraad heeft.
Ze hebben ons nog nooit teleurgesteld by the weg.
E
Los van de prijs die je betaald is dat spul gewoon op voorraad.
Maandag bestellen door ons = dinsdag in huis = woensdag bij de klant.
Mits Bikesupport e.e.a. op voorraad heeft.
Ze hebben ons nog nooit teleurgesteld by the weg.
E
Re:levertemijn Hope
Deze lange levertermijn is hoofdzakelijk te wijten aan die gasten van bikesupport.
Zij hebben bijna nul de botte op stock liggen wat dus al maakt dat zij zo goed als alles moeten bestellen wat de levertemijn weer velengt.
Maar het grote probleem is dat zij enkel een bestelling doorgeven als er genoeg items(reeds benodigde dingen door de klant) nodig zijn dus niet om hun stock aan te vullen....zo heb ik dus 3 weken kunne wachten zonder dat er ook iets gebeurde en 3 weken later vertelde de man mij gewoon ah ik heb het gisteren besteld.
Op de wereldbeker van les gets vertelde de invoerder van HOPE frankrijk dat het probleem echt degelijk ligt bij de bikesupport want dat Hope bijna altijd alles op stock heeft.
En zolang er geen verdeler in belgie is vertelde hij mij van gewoon via lokale bikeshop direct in uk te bestellen. Maar hij dacht er sterk aan om ook aan belgie te leveren.
Als het je een troost mag zijn ik heb 3,5 maand gewacht op mijn hope mono6 en dan was de adapter nog eens fout geleverd omdat bikesupport niet eens op de hoogte was van alles adapters die er bestaan van hope, waardoor ik nog eens 1 maand heb kunnen wachten.
Een kameraad van mij heeft 2maand op zijn mini kunnen wachten en 3 maand op zijn mono 6.
Maar ik kan u verzekeren dat je achteraf geen spijt hebtvan het lange wachten want zijn echt de vetste remmen die er zijn!
Zij hebben bijna nul de botte op stock liggen wat dus al maakt dat zij zo goed als alles moeten bestellen wat de levertemijn weer velengt.
Maar het grote probleem is dat zij enkel een bestelling doorgeven als er genoeg items(reeds benodigde dingen door de klant) nodig zijn dus niet om hun stock aan te vullen....zo heb ik dus 3 weken kunne wachten zonder dat er ook iets gebeurde en 3 weken later vertelde de man mij gewoon ah ik heb het gisteren besteld.
Op de wereldbeker van les gets vertelde de invoerder van HOPE frankrijk dat het probleem echt degelijk ligt bij de bikesupport want dat Hope bijna altijd alles op stock heeft.
En zolang er geen verdeler in belgie is vertelde hij mij van gewoon via lokale bikeshop direct in uk te bestellen. Maar hij dacht er sterk aan om ook aan belgie te leveren.
Als het je een troost mag zijn ik heb 3,5 maand gewacht op mijn hope mono6 en dan was de adapter nog eens fout geleverd omdat bikesupport niet eens op de hoogte was van alles adapters die er bestaan van hope, waardoor ik nog eens 1 maand heb kunnen wachten.
Een kameraad van mij heeft 2maand op zijn mini kunnen wachten en 3 maand op zijn mono 6.
Maar ik kan u verzekeren dat je achteraf geen spijt hebtvan het lange wachten want zijn echt de vetste remmen die er zijn!
-
- Berichten:858
- Lid geworden op:do mar 07, 2002 8:08 am
Re:levertemijn Hope
eigenlijk heel triest. straks neemt deze discussie de zelfde wending als die van vertex...
eigenlijk zou een verdeler toch alles op voorraad moeten hebben !
eigenlijk zou een verdeler toch alles op voorraad moeten hebben !
-
- Berichten:1312
- Lid geworden op:wo jun 02, 2004 8:06 pm
Re:levertemijn Hope
En anders in ieder geval snel moeten kunnen naleveren.
-
- Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
Re:levertemijn Hope
Idd Bike Support zuigt zwaar!
Re:levertemijn Hope
breek me de bek niet open.....heb eens 8 maanden moeten wachten op iets dat ze uiteindelijk ook nog hebben verkloot.....
-
- Berichten:1881
- Lid geworden op:vr okt 19, 2001 10:46 am
Re:levertemijn Hope
Ik heb T O T A A L andere ervaringen met BS.
Ma-morgen bellen = dinsdagmiddag in huis.
Mono6, M4, mono mini noem maar op.
En niet 1x, nee echt al 10x zo besteld. En ik bestel in de regel geen losse setjes, nee 6 stuks monoti, 2 stus M4, etc etc
Hij heeft morgen een partij Mono"s in huis en als JIJ dus je rem niet krijgt kan het weleens aan je LBS liggen.
E
Ma-morgen bellen = dinsdagmiddag in huis.
Mono6, M4, mono mini noem maar op.
En niet 1x, nee echt al 10x zo besteld. En ik bestel in de regel geen losse setjes, nee 6 stuks monoti, 2 stus M4, etc etc
Hij heeft morgen een partij Mono"s in huis en als JIJ dus je rem niet krijgt kan het weleens aan je LBS liggen.
E
-
- Berichten:1312
- Lid geworden op:wo jun 02, 2004 8:06 pm
Re:levertemijn Hope
Ik heb zo het vermoeden dat het aan je LBS ligt. Zoals dit wel vaker gebeurt, b.v. omdat ze eerst wachten tot er genoeg is om te bestellen zodat men geen transportkosten hoeft te betalen. Hier ben jij dan als (wachtende) klant de dupe van.
Re:levertemijn Hope
SUper bedrijf tot nu toe. 1 keer iets besteld op vrijdag, zaterdag in huis...
Ninko
Ninko
Re:levertemijn Hope
XXL schreef:
Deze lange levertermijn is hoofdzakelijk te wijten aan die gasten van bikesupport.
Zij hebben bijna nul de botte op stock liggen wat dus al maakt dat zij zo goed als alles moeten bestellen wat de levertemijn weer velengt.
Maar het grote probleem is dat zij enkel een bestelling doorgeven als er genoeg items(reeds benodigde dingen door de klant) nodig zijn dus niet om hun stock aan te vullen....zo heb ik dus 3 weken kunne wachten zonder dat er ook iets gebeurde en 3 weken later vertelde de man mij gewoon ah ik heb het gisteren besteld.
Op de wereldbeker van les gets vertelde de invoerder van HOPE frankrijk dat het probleem echt degelijk ligt bij de bikesupport want dat Hope bijna altijd alles op stock heeft.
En zolang er geen verdeler in belgie is vertelde hij mij van gewoon via lokale bikeshop direct in uk te bestellen. Maar hij dacht er sterk aan om ook aan belgie te leveren.
Als het je een troost mag zijn ik heb 3,5 maand gewacht op mijn hope mono6 en dan was de adapter nog eens fout geleverd omdat bikesupport niet eens op de hoogte was van alles adapters die er bestaan van hope, waardoor ik nog eens 1 maand heb kunnen wachten.
Een kameraad van mij heeft 2maand op zijn mini kunnen wachten en 3 maand op zijn mono 6.
Maar ik kan u verzekeren dat je achteraf geen spijt hebtvan het lange wachten want zijn echt de vetste remmen die er zijn!
ik was erbij toen hij dat vertelde. we kregen ook spontaan stickerssets om dit goed te maken (ze kenden het probleem).
P.S.: ik ben die kameraad.
-
- Berichten:1881
- Lid geworden op:vr okt 19, 2001 10:46 am
Re:levertemijn Hope
Heb je je nieuwe remmen nu al ?
Re:levertemijn Hope
Woensdag avond heb ik ze besteld bij Bombproof en zaterdagmiddag had hij ze binnen...
Maandagavond heeft hij ze voor me gemonteerd!!
Als ik jou was zou ik de bestelling bij je LBS cancellen en eens met bombproof contact opnemen... de prijs is ook een stuk prettiger en je krijgt nog een bak koffie ook
PS voor Erik: ik heb een intervaltraining erop los gelaten en ze zijn nu redelijk ingeremd!
PS2: groeten uit Malta
Maandagavond heeft hij ze voor me gemonteerd!!
Als ik jou was zou ik de bestelling bij je LBS cancellen en eens met bombproof contact opnemen... de prijs is ook een stuk prettiger en je krijgt nog een bak koffie ook

PS voor Erik: ik heb een intervaltraining erop los gelaten en ze zijn nu redelijk ingeremd!
PS2: groeten uit Malta

-
- Berichten:21
- Lid geworden op:zo jul 25, 2004 11:35 am
Re:levertemijn Hope
We zijn ondertussen de 5e week en ik heb net nieuws gekregen van de fietsenboer,
Volgens hem is het pakket onderweg, als hij het over 2 dagen niet binnenheeft moet hij het opgeven als een verloren zending.
Aangezien ik alleen maar op zaterdagen bij hem kan langsgaan (ik kom er nooit op tijd tijdens de week door het werk) moet ik dus nog een week gaan wachten (de 6e ondertussen).
tot zover het slechte nieuws,
Het goede nieuws dan, de montage kosten worden niet aangerekend en er gaat nog wat van de prijs van de rem af (als dat pakket niet verloren is tenminste)
Volgens hem is het pakket onderweg, als hij het over 2 dagen niet binnenheeft moet hij het opgeven als een verloren zending.
Aangezien ik alleen maar op zaterdagen bij hem kan langsgaan (ik kom er nooit op tijd tijdens de week door het werk) moet ik dus nog een week gaan wachten (de 6e ondertussen).
tot zover het slechte nieuws,
Het goede nieuws dan, de montage kosten worden niet aangerekend en er gaat nog wat van de prijs van de rem af (als dat pakket niet verloren is tenminste)
-
- Berichten:21
- Lid geworden op:zo jul 25, 2004 11:35 am
Re:levertemijn Hope
Het verhaal gaat verder,
Ik heb een mailtje ontvangen van de verdeler van Hope (Ik noem nog steeds geen namen, wat mij in dat mailtje nochtans wel verweten werd), de man komt hier blijkbaar af en toe ook eens kijken.
Daarin wordt mij gevraagt om telefonisch met hen contact op te nemen. Vervolgens stuur ik een mailtje terug met de vermelding dat ik dit zeker zal doen.
Ondertussen heb ik al een drietal keer gebeld, maar steeds een antwoordapparaat, ik krijg er alleen maar vragen bij en geen antwoorden.
Daarom het volgende (blijkbaar reageren die mensen sneller als er hier op het forum iets wordt neergezet dan via de fietsenwinkel die geen concrete informatie kan geven): NEEM JULLIE TELEFOON OP OF STUUR EEN MAILTJE (jullie hebben mijn mailadres nu toch) MET EEN DUIDELIJKE UITLEG WAAROM IK AL 5 WEKEN OP EEN REM ZIT TE WACHTEN
Ik heb een mailtje ontvangen van de verdeler van Hope (Ik noem nog steeds geen namen, wat mij in dat mailtje nochtans wel verweten werd), de man komt hier blijkbaar af en toe ook eens kijken.
Daarin wordt mij gevraagt om telefonisch met hen contact op te nemen. Vervolgens stuur ik een mailtje terug met de vermelding dat ik dit zeker zal doen.
Ondertussen heb ik al een drietal keer gebeld, maar steeds een antwoordapparaat, ik krijg er alleen maar vragen bij en geen antwoorden.
Daarom het volgende (blijkbaar reageren die mensen sneller als er hier op het forum iets wordt neergezet dan via de fietsenwinkel die geen concrete informatie kan geven): NEEM JULLIE TELEFOON OP OF STUUR EEN MAILTJE (jullie hebben mijn mailadres nu toch) MET EEN DUIDELIJKE UITLEG WAAROM IK AL 5 WEKEN OP EEN REM ZIT TE WACHTEN
Re:levertemijn Hope
Jammer dat Hope het met zo"s k*t verdeler moet doen. Niets op voorraad en spareparts is helemaal een ramp. En maar goude bergen beloven.. Als ze iets hebben is het er binnen 2 dagen, maar wanneer ze niets hebben.....
4 weken moeten wachten op een setje mini"s. Na montage ben ik wel alle ellende vergeten.....
Maar dit is niet de eerste keer dat ik klachten hoor over "degene waar we geen namen van mogen noemen"
Ik hope dat Hope snel een betere verdeler vindt, of zorgt voor een andere aanpak...
4 weken moeten wachten op een setje mini"s. Na montage ben ik wel alle ellende vergeten.....
Maar dit is niet de eerste keer dat ik klachten hoor over "degene waar we geen namen van mogen noemen"
Ik hope dat Hope snel een betere verdeler vindt, of zorgt voor een andere aanpak...
-
- Berichten:1881
- Lid geworden op:vr okt 19, 2001 10:46 am
Re:levertemijn Hope
Ik zeg 100 goede verhalen hoor je niet alleen die enkele slechte.
Liefde komt van twee kanten.
Als je echt zo verschrikkelijk zit te wachten, man, dan stap je op je fiets en rijd je er zonder remmen heen en MET terug.
Bij mij gaat het ALTIJD goed, en laten we zeggen dat ik geen voorbeeld der communicatie ben qua bereikbaarheid enzo.
Dus ?
Die LBS verschrikkelijk op zijn klote geven, die moet ELKE dag bellen met jeweetwel.
Bestelling lekker anoniem plaatsen via de fax en dan als je na 3 dagen geen antwoord hebt hang je toch zeker direct aan de telefoon ? Waarom haal je het anders uberhaupt bij je LBS vandaan ? Voor de goede service ?
Voor mij is normaal:
Bestellen
Levertijd informeren
Levertijd corresponderen aan klant
Bij die levertijd tel ik een week op
In slechtste geval kom ik dan mijn levertijd na
In beste geval kan ik mailen/opbellen dat het spul al een week eerder klaar staat !
SIM-PEL
E
P.S. BikeSupport heeft mij nog NOOIT in de steek gelaten !
Liefde komt van twee kanten.
Als je echt zo verschrikkelijk zit te wachten, man, dan stap je op je fiets en rijd je er zonder remmen heen en MET terug.
Bij mij gaat het ALTIJD goed, en laten we zeggen dat ik geen voorbeeld der communicatie ben qua bereikbaarheid enzo.
Dus ?
Die LBS verschrikkelijk op zijn klote geven, die moet ELKE dag bellen met jeweetwel.
Bestelling lekker anoniem plaatsen via de fax en dan als je na 3 dagen geen antwoord hebt hang je toch zeker direct aan de telefoon ? Waarom haal je het anders uberhaupt bij je LBS vandaan ? Voor de goede service ?
Voor mij is normaal:
Bestellen
Levertijd informeren
Levertijd corresponderen aan klant
Bij die levertijd tel ik een week op
In slechtste geval kom ik dan mijn levertijd na
In beste geval kan ik mailen/opbellen dat het spul al een week eerder klaar staat !
SIM-PEL

E
P.S. BikeSupport heeft mij nog NOOIT in de steek gelaten !
-
- Berichten:21
- Lid geworden op:zo jul 25, 2004 11:35 am
Re:levertemijn Hope
Liede komt inderdaad van 2 kanten, maar in dit geval blijkbaar slechts van mijn kant,
Er naar toe rijden en de remmen ophalen, waarom zou ik dat doen, ik ga hier niet in de fout, die verdeler zou ze ondertussen aan de deur moeten komen afleveren met de nodige excuses. (Inderdaad meneer de verdeler die ik noch steeds niet bij naam noem, u mag ze komen brengen helemaal tot in Antwerpen)
Ik denk dat ik volgende keer direct bestel via de UK
(Nog iets dat mij verweten werd in het mailtje van de verdeler, ik haal zijn "goede reputatie" door het slijk. Kijk meneer de verdeler als zels al de mensen van Hope klagen over uw service naar de klanten vrees ik dat er van uw goede reputatie nog weinig overblijft en daar ben ik dan niet de oorzaak van)
Er naar toe rijden en de remmen ophalen, waarom zou ik dat doen, ik ga hier niet in de fout, die verdeler zou ze ondertussen aan de deur moeten komen afleveren met de nodige excuses. (Inderdaad meneer de verdeler die ik noch steeds niet bij naam noem, u mag ze komen brengen helemaal tot in Antwerpen)
Ik denk dat ik volgende keer direct bestel via de UK
(Nog iets dat mij verweten werd in het mailtje van de verdeler, ik haal zijn "goede reputatie" door het slijk. Kijk meneer de verdeler als zels al de mensen van Hope klagen over uw service naar de klanten vrees ik dat er van uw goede reputatie nog weinig overblijft en daar ben ik dan niet de oorzaak van)
-
- Berichten:21
- Lid geworden op:zo jul 25, 2004 11:35 am
Re:levertemijn Hope
Ik heb ondertussen de verdeler aan de lijn gehad, en daar kreeg ik het nieuws dat de LBS pas op 20 september mijn bestelling heeft doorgegeven.
Tijd dus om de brave man eens aan zijn oren te gaan trekken.
Tijd dus om de brave man eens aan zijn oren te gaan trekken.
Re:levertemijn Hope
fijne verdeler.... hè :-X
Re:levertemijn Hope
ing. jakke schreef:
Ik heb ondertussen de verdeler aan de lijn gehad, en daar kreeg ik het nieuws dat de LBS pas op 20 september mijn bestelling heeft doorgegeven.
Tijd dus om de brave man eens aan zijn oren te gaan trekken.
En en?

-
- Berichten:1881
- Lid geworden op:vr okt 19, 2001 10:46 am
Re:levertemijn Hope
ing. Jakke,
Ga eens even heel snel in de hoek staan en je mond wassen met hennige vette stinkzeep.
Ik kan hier toch zo kwaad om worden.
Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten.
Je moet je rotschamen zo hier over iemand af te geven en stennis te schoppen zonder dat je eerst alle bronnen hebt geraadpleegd.
Dit was pure laster !!
Excuses in font 78 is wel op zijn plaats. Niet naar mij maar op de fax vergezeld van een grote taart naar Bike Support.
Tenminste als je irl net zo een vent bent als je hier doet voorkomen met stoere praatjes.
Bah.
E
Ga eens even heel snel in de hoek staan en je mond wassen met hennige vette stinkzeep.
Ik kan hier toch zo kwaad om worden.
Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten.
Je moet je rotschamen zo hier over iemand af te geven en stennis te schoppen zonder dat je eerst alle bronnen hebt geraadpleegd.
Dit was pure laster !!
Excuses in font 78 is wel op zijn plaats. Niet naar mij maar op de fax vergezeld van een grote taart naar Bike Support.
Tenminste als je irl net zo een vent bent als je hier doet voorkomen met stoere praatjes.
Bah.
E
Re:levertemijn Hope
hej erik
nadat ik je wielen had gekocht moest ik 203 mm remschijven hebben voor me hayes ...
ikke bellen na bike support : wij leveren niet aan particulieren !!
ik via bike2build geregeld
3 LANGE MAANDEN moeten wachten op 2 remschijven !!!
dus als jij binnenkort 205 mm remschijven kan regelen ( wil overstappen op hope mono6) dan laat ik wil wat horen van me .
En dan eens kijken of het dan wel zo snel gaat als dat je beweert.
E
nadat ik je wielen had gekocht moest ik 203 mm remschijven hebben voor me hayes ...
ikke bellen na bike support : wij leveren niet aan particulieren !!
ik via bike2build geregeld
3 LANGE MAANDEN moeten wachten op 2 remschijven !!!
dus als jij binnenkort 205 mm remschijven kan regelen ( wil overstappen op hope mono6) dan laat ik wil wat horen van me .
En dan eens kijken of het dan wel zo snel gaat als dat je beweert.
E
-
- Berichten:21
- Lid geworden op:zo jul 25, 2004 11:35 am
Re:levertemijn Hope
Ik moet mij hier voor niks excuseren,
dat die winkel die remmen heeft besteld op 20 september zit mij ook serieus dwars.
En dan die verdeler, hij kan wel een mailtje versturen en daar ff lekker in afgeven op mij, maar eens even een verklaring geven waarom dit allemaal zo lang duurt, dat is teveel gevraagd.
Ten tweede, is die zending nooit aangekomen bij de fietsenwinkel. Ik heb vorige woensdag in de winkel gevraagd om de verdeler te bellen en raad eens: WEER GEEN ANTWOORD
ik denk dus wel dat ik hier reden heb tot klagen, zowel over de winkel als over de verdeler en mij in geen geval hoef te excuseren aan niemand.
En dan het volgende, ik heb deze week dinsdag ergens anders een rem besteld, die winkel heeft naar de UK gebeld, terwijl ik erbij stond en onmiddelijk besteld (Blijkbaar gaat alles veel sneller zonder verdeler). Hij kon mij onmidelijk een datum geven wanneer die rem bij hem aankomt. IETS WAT DIE VERDELER NOOIT HEEFT GEDAAN, zelfs niet nadat ik het in een mail en telefonisch gevraagd heb.
Nu is er nog iets dat van mijn lever moet, waar moei jij je eigenlijk mee Erik, werk jij misschien voor die verdeler, dan kan ik er nog een beetje inkomen. Je geeft het trouwens zelf aan, een verhaal heeft inderdaad 2 kanten. Ik heb echter nooit de kant van de verdeler gehoord of een deftige verklaring van die lange levertermijn (zelfs niet toen ik ermee belde of als antwoord op mijn mail die ik gestuurd heb). Trouwens als jij niks met die verdeler te maken hebt ken je zelfs geen beide kanten en steekt het mij serieus dwars dat je me van laster beschuldigd. (Men spreekt pas van laster als ik ergens een naam vernoem, nu is mijn vraag, in welk van mijn reacties zie jij ergens een naam staan?????????)
dat die winkel die remmen heeft besteld op 20 september zit mij ook serieus dwars.
En dan die verdeler, hij kan wel een mailtje versturen en daar ff lekker in afgeven op mij, maar eens even een verklaring geven waarom dit allemaal zo lang duurt, dat is teveel gevraagd.
Ten tweede, is die zending nooit aangekomen bij de fietsenwinkel. Ik heb vorige woensdag in de winkel gevraagd om de verdeler te bellen en raad eens: WEER GEEN ANTWOORD
ik denk dus wel dat ik hier reden heb tot klagen, zowel over de winkel als over de verdeler en mij in geen geval hoef te excuseren aan niemand.
En dan het volgende, ik heb deze week dinsdag ergens anders een rem besteld, die winkel heeft naar de UK gebeld, terwijl ik erbij stond en onmiddelijk besteld (Blijkbaar gaat alles veel sneller zonder verdeler). Hij kon mij onmidelijk een datum geven wanneer die rem bij hem aankomt. IETS WAT DIE VERDELER NOOIT HEEFT GEDAAN, zelfs niet nadat ik het in een mail en telefonisch gevraagd heb.
Nu is er nog iets dat van mijn lever moet, waar moei jij je eigenlijk mee Erik, werk jij misschien voor die verdeler, dan kan ik er nog een beetje inkomen. Je geeft het trouwens zelf aan, een verhaal heeft inderdaad 2 kanten. Ik heb echter nooit de kant van de verdeler gehoord of een deftige verklaring van die lange levertermijn (zelfs niet toen ik ermee belde of als antwoord op mijn mail die ik gestuurd heb). Trouwens als jij niks met die verdeler te maken hebt ken je zelfs geen beide kanten en steekt het mij serieus dwars dat je me van laster beschuldigd. (Men spreekt pas van laster als ik ergens een naam vernoem, nu is mijn vraag, in welk van mijn reacties zie jij ergens een naam staan?????????)