eerst hadde ze de verkeerde gestuurd , dan een hele doos vol , waarvan geen enkel de juiste was
specialized en hun leveringen
Moderator:Beheerders
-
Gast
nu zijn we ongeveer 2 maande verder en nog altijd geen achterpat voor men hardrock
eerst hadde ze de verkeerde gestuurd , dan een hele doos vol , waarvan geen enkel de juiste was
tis wel straf da die manne zelf geen pat kunne opsture , en hunnen technischen dienst kent er al eve weinig van
-
T.B.F.K.A.N.
Re:specialized en hun leveringen
bansheebeest schreef:
nu zijn we ongeveer 2 maande verder en nog altijd geen achterpat voor men hardrock![]()
eerst hadde ze de verkeerde gestuurd , dan een hele doos vol , waarvan geen enkel de juiste wastis wel straf da die manne zelf geen pat kunne opsture , en hunnen technischen dienst kent er al eve weinig van
Ik zit inmiddels ook al bijna 3 maanden te wachten op een achterpad voor m"n (inmiddels al verkochte) Big Hit. Ook moet ik nog een busje van de demperbevestiging krijgen, die ik wel binnen een week zou krijgen omdat ik op vakantie ging......
lekkere goede manier van klanten binding daaro bij specialized
Achterpad as in derailleurpad ?? Daar is maar 1 snel adres voor en dat is BETD in de UK (http://www.betd.co.uk).
Grtz
Animine
Grtz
Animine
-
Gast
Heb welleens nieuwe lagers voor mn bighit besteld. Waren er in een week.
Sjit heppens
Sjit heppens
van welk jaar is die hardrock van je?
Ik heb er wel een voor je, 22 euro...
-
Gast
kheb em nu al hoor , mr kwou gewoon eve zegge da het aan schande is