Re:Dirt online
Moderator:Beheerders
Dahm....
Die fiets... Dat is toch een droom om daar een hele nacht mee door te mogen brengen?!?! ;D
mzzls Gemini
Die fiets... Dat is toch een droom om daar een hele nacht mee door te mogen brengen?!?! ;D
mzzls Gemini
-
Emiel Is Een Erg Goeie Gozer, Hij Heeft Het Gewoon Druk, SO WHAT???
Danny
Danny
Zegt iemand dan dat Emiel geen goeie gozer is ???
Je moet eigenlijk dirt-online en de persoon Emiel niet als hetzelfde zien, zakelijk en privé scheiden, hoe moeilijk dat ook is.
Je moet eigenlijk dirt-online en de persoon Emiel niet als hetzelfde zien, zakelijk en privé scheiden, hoe moeilijk dat ook is.
-
Ik heb Emiel een aantal keren via de e-mail wat gevraagd over spullen en krijg altijd snel antwoord terug (binnen een dag).
1 keer geprobeerd te bellen..kreeg "m ook meteen aan de lijn.
Heey
Ik weet nie ammel wie er tegen mij lopen te jammeren volgens mij tankbomber en
zane.
Maar zeg ik wat verkeerd over emiel ofzo
ik had het over topic s in het algemeen dat ik wel wou zien hoe dat afliep >:(
ik loop hem verders nie af te zeiken oke die man heeft het druk maar ik heb intussen
ook wel gezien dat hij zijn best doet
Ik weet nie ammel wie er tegen mij lopen te jammeren volgens mij tankbomber en
zane.
Maar zeg ik wat verkeerd over emiel ofzo

ik had het over topic s in het algemeen dat ik wel wou zien hoe dat afliep >:(
ik loop hem verders nie af te zeiken oke die man heeft het druk maar ik heb intussen
ook wel gezien dat hij zijn best doet

-
Klinkt allemaal heel bekend.
Aleen over het niet opnemen van de telefoon [doe ik ook niet altijd].
Dat doe je echt zelf,
Je bentd ruk en blieperdebliep.
Tering denk je dan.
Je bent net de bike aan het fixen op dat moment van een andere klant.
Laat die telefoon maar ff denk je dan, hoe furstrerend dat ook is voor de beller.
Als je je nu indenkt dat dat op dat moment ook jouw fiets kan zijn waar ie 24/7 aan werkt............................
Respect.
E
Aleen over het niet opnemen van de telefoon [doe ik ook niet altijd].
Dat doe je echt zelf,
Je bentd ruk en blieperdebliep.
Tering denk je dan.
Je bent net de bike aan het fixen op dat moment van een andere klant.
Laat die telefoon maar ff denk je dan, hoe furstrerend dat ook is voor de beller.
Als je je nu indenkt dat dat op dat moment ook jouw fiets kan zijn waar ie 24/7 aan werkt............................
Respect.
E
.urban waste schreef:
Ik heb Emiel een aantal keren via de e-mail wat gevraagd over spullen en krijg altijd snel antwoord terug (binnen een dag).
bij mij ook altijd .....
als ik mail heb ik uur later wel weer mail terug....
kun je van b2b niet echt zeggen

Ik vind dat Emiel het prima doet , hij runt de zaak , (in ze uppie zoals bekent),Onderhoud zijn eigengemaakten site, hij moet bestellingen versturen die via de site zijn binnengekomen enz
En als je wat nodig heb of wilt dan gaat hij er ook egt achteraan voor je (gezien toen Hardtailrider een .243 bij Emiel ging kopen), Hij heeft Hardtailrider helpen zoeken naar het geschikte frame enz , Hij maakte een mooi prijsje voor een setje enz!!! .
Hij doet gewoon niet moeilijk erover.
Een paar maandjes geleden was ik op een Zondag met Hardtailrider in A*dam en wouden graag ff naar Dirtonline.
Kwamen we daar ...DICHT!!! , We zagen door de kranten achter het raam de 24 frames hangen en wij dus: WAAATTT check dat enzo, en opeens....ging de deur open en Emiel zei: jongens kom binnen !,En dat in ze vrijetijd ,dat vind ik nou eens egt cowl gewoon, respect!!!.We hebben zelfs nog 2 uur met hem gepraat ,je kan merken dat hij ze vak egt leuk vind en dat ken je van die officiale fietsenwinkels niet altijd zeggen
.
Dus hierbij vind ik dat van die telefoontjes niet opnemen gewoon logisch ,het lijkt me idd iritant al ben je aan het sleutelen en de telefoon gaat weer, dan had ik ook gedacht : spreek maar lekker de voicemail in ofzo!.
Het moraal van dit verhaal
:Emiel doet gewoon ze best, en kan niet alles tergelijk
En het is uiteraard gewoon een goeie gozer
En als je wat nodig heb of wilt dan gaat hij er ook egt achteraan voor je (gezien toen Hardtailrider een .243 bij Emiel ging kopen), Hij heeft Hardtailrider helpen zoeken naar het geschikte frame enz , Hij maakte een mooi prijsje voor een setje enz!!! .
Hij doet gewoon niet moeilijk erover.
Een paar maandjes geleden was ik op een Zondag met Hardtailrider in A*dam en wouden graag ff naar Dirtonline.
Kwamen we daar ...DICHT!!! , We zagen door de kranten achter het raam de 24 frames hangen en wij dus: WAAATTT check dat enzo, en opeens....ging de deur open en Emiel zei: jongens kom binnen !,En dat in ze vrijetijd ,dat vind ik nou eens egt cowl gewoon, respect!!!.We hebben zelfs nog 2 uur met hem gepraat ,je kan merken dat hij ze vak egt leuk vind en dat ken je van die officiale fietsenwinkels niet altijd zeggen

Dus hierbij vind ik dat van die telefoontjes niet opnemen gewoon logisch ,het lijkt me idd iritant al ben je aan het sleutelen en de telefoon gaat weer, dan had ik ook gedacht : spreek maar lekker de voicemail in ofzo!.
Het moraal van dit verhaal

En het is uiteraard gewoon een goeie gozer

Zo is "t ;D
Emiel doet enorm z"n best, om alles voor iedereen zo goed mogelijk te regelen.
Beste moderators, mag er dan nu ALSJEBLIEFT EEN GROOT HANGSLOT OP DEZE TOPIC.....Om verder gezeur en elkaar afbranden te voorkomen.......
Thanx................
Harold
Emiel doet enorm z"n best, om alles voor iedereen zo goed mogelijk te regelen.
Beste moderators, mag er dan nu ALSJEBLIEFT EEN GROOT HANGSLOT OP DEZE TOPIC.....Om verder gezeur en elkaar afbranden te voorkomen.......
Thanx................
Harold
onzin om hier een slot op te doen... dit is toch een klaag topic ???
dirt-online wordt niet afgebrand, hoogstens wat geklaag over de bereikbaarheid, en daar heeft iedereen toch het volste recht toe? Dat mg ook over B2B
dirt-online wordt niet afgebrand, hoogstens wat geklaag over de bereikbaarheid, en daar heeft iedereen toch het volste recht toe? Dat mg ook over B2B
Als toevoeging op Mariekemeisje:
Er zitten op dit forum waarschijnlijk heel wat andere fietsverkopers die evengoed hun best doen, maar dit niet op een forum ventileren. Over hen hoor je niets. Daarom vind ik het ophemelen van bepaalde fietsenzaken / verkopers ook een beetje dubieus en al helemaal als daar ineens niet over geklaagd zou mogen worden. Dat gaat dan nl naar vriendjespolitiek ruiken en dat willen we toch niet...
Er zitten op dit forum waarschijnlijk heel wat andere fietsverkopers die evengoed hun best doen, maar dit niet op een forum ventileren. Over hen hoor je niets. Daarom vind ik het ophemelen van bepaalde fietsenzaken / verkopers ook een beetje dubieus en al helemaal als daar ineens niet over geklaagd zou mogen worden. Dat gaat dan nl naar vriendjespolitiek ruiken en dat willen we toch niet...
Wat denken jullie gasten toch rrraaarrr zeg ! Dit is precies het verhaal Dick Advocaat. De man doet ookt niet alles precies zoals ik het me had voorgesteld.........en dan ontbreekt het de gemiddelde nederlander dus gewoon aan dat beetje respect wat hem of haar ervan weerhoud de persoon in kwestie (Dick Advocaat, Emiel) meteen aan de schandpaal te nagelen. Dit zal dan dus wel bij "onze" Nederlandse cultuur horen.Steelboy schreef: Als toevoeging op Mariekemeisje:
....Maar goed......Whatever.....
...ik weet nog wel dat ik hier een paar honderd jaar geleden opkwam tegen het vergassen van "ene" hotwheels, denk maar niet dat er EEN VAN JULLIE toen zo "sociaal" waren als nu. Complexje opgelopen??
Er is hier veel sprake van vriendjespolitiek en degenen die werkelijk iets te mopperen zouden hebben hoor je hier niet, so be glad! Als ik als freelance designer zo slecht bereikbaar was geweest, had ik allang kunnen inpakken en niet zo"n leuk fietsje kunnen rijden :P Ook al werk je alleen; met dit soort zaken win of verlies je je business. Hard maar waar, lijkt me dé uitdaging voor Emiel om dat zsm te regelen. En Emiel weet dat ik "t hem van ganserharte gun om te slagen, heb me blauw gekocht bij "m begin dit jaar dussssss...
Er is hier veel sprake van vriendjespolitiek en degenen die werkelijk iets te mopperen zouden hebben hoor je hier niet, so be glad! Als ik als freelance designer zo slecht bereikbaar was geweest, had ik allang kunnen inpakken en niet zo"n leuk fietsje kunnen rijden :P Ook al werk je alleen; met dit soort zaken win of verlies je je business. Hard maar waar, lijkt me dé uitdaging voor Emiel om dat zsm te regelen. En Emiel weet dat ik "t hem van ganserharte gun om te slagen, heb me blauw gekocht bij "m begin dit jaar dussssss...
-
T schreef:
blauw
blauw?
Je zag er anders aardig roze uit afgelopen weekend!
Tall Boy Bram schreef:
[T schreef:
blauw
blauw?
Je zag er anders aardig roze uit afgelopen weekend!
Al het roze is Ollie zijn "schuld"

Het gaat hier indd over vriendjespolitiek
Ik vind het altijd raar dat er dan ook slotjes op komen want waar is dan die klaagbak voor >:(
Ik zal de problemen met mn frame dan maar met emiel persoonlijk ter sprake brengen want anders komt hier toch een slotje op >:(

Ik vind het altijd raar dat er dan ook slotjes op komen want waar is dan die klaagbak voor >:(
Ik zal de problemen met mn frame dan maar met emiel persoonlijk ter sprake brengen want anders komt hier toch een slotje op >:(
-
- Forumbeheerder
Crash schreef:
Het gaat hier indd over vriendjespolitiek![]()
waar zien we een slotje?
T enige dat hier gezegd wordt is "give the man a break, hij is in opstartfase"
mijn mening is dat de klaagbaak dient om te klagen, en daar is alle ruimte voor. Als er positieve dingen zijn mogen die de zaak compenseren. Nu dient de klaagbaak niet om elk spatje verf te claimen, elk schroefje dat niet vast staat, en elke "ze zei geen meneer tegen me"
Laat t ons houden op gegronde klachten waarvan je oordeelt dat andere bikers beter op de hoogte gebracht worden.
Ik word hier een beetje moe van... ::)
Ik en andere hebben zeer gegronde klachten.
En daar is dit topic voor.
ik heb ze hier echter nog nooit gemeld omdat ik iemand absoluut niet onderuit wil halen , maar hoop dat het toch eindelijk eens opgelost word, zodat ik mijn fiets in orde heb.
ik heb ze hier echter nog nooit gemeld omdat ik iemand absoluut niet onderuit wil halen , maar hoop dat het toch eindelijk eens opgelost word, zodat ik mijn fiets in orde heb.
-
mariekemeisje schreef:
Ik word hier een beetje moe van... ::)
Marieke, alles goed?
Ik wil graag even reageren. Ik vermoed dat dit gaat om de MOJO Cartridges voor je Boxxer vork, of niet?, correct me if I am wrong.
Probleem met deze dingen is dat ze zo populair zijn, dat ze telkens zijn uitverkocht, in Engeland zijn daar ook de nodige klachten over. Dit betekent dat het kan zijn dat je zo een maand of 2 moet wachten op die dingen.
Een alternatief zou zijn om de vork door Tim Flooks te laten tunen, werking is dan ook erg goed, en de prijs zal ongeveer gelijk zijn aan de Mojo internals, dit is op kortere termijn te realiseren.
Hoe rijdt ie verder nu? Nog veel op gereden, Yeti? Zondag ook naar Winterberg?
nee hoor niet alleen de vork ook :
- tandwielen
-derailleur
- chainguide
- trapas
- wielen, banden
- trappers
ja ook de vork met mojo set ( en ik had graag van dirt-online gehoord dat het lastig is om daaraan te komen. Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden)
en van mij mag ie ook door Tim gedaan worden... maar ik wist niet dat dat mogelijk is.....
Van mij had er zelfs een hele ander vork ingemogen, deze werd mij aangeraden.
Ik heb een super vork van Emiel kunnen lenen ( klasse dank daarvoor!!!!!) , maar va de rest baal ik wel.
Vooral de trapas met speling en geen voorderailleur hebben is heel lastig.
( er zit nu tijdenlijk een 42 blad op en race casette achter, waar ik gewoon niet heuvel op mee kom en in lichtste verzet klapt derailleur bijna tussen de spaken ( 1x gebeurd, heb al derailleur nummer twee erop)
das het in het kort dus.....( het volledige verhaal is nog veeeeeeeeeeeel lanfger)
Maar even voor de duidelijkheid.
Emiel is prima vent, heeft kennis van zijn vak, en ik ga er vanuit dat dit onder de opstartperikelen valt en hoop dat hij straks tijd krijgt om wat uitvoegeriger te communiceren als je zit te wachten op veel spul.
hij heeft zijn best gedaan om mijn fiets rijdend te krijgen met zijn eigen spullen erop.
Er zijn wat dingen mis gegaan, die ik niet uitgebreid wil en hoef te beschrijven, dat is tussen hem en mij, en niet zo ernstig dat de hele wereld het hoeft te weten.
Ja ik ben zondag in Winterberg.....
Afgelopen week met de Yeti in Laax geweest.
Fiets is verder geweldig
- tandwielen
-derailleur
- chainguide
- trapas
- wielen, banden
- trappers
ja ook de vork met mojo set ( en ik had graag van dirt-online gehoord dat het lastig is om daaraan te komen. Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden)
en van mij mag ie ook door Tim gedaan worden... maar ik wist niet dat dat mogelijk is.....
Van mij had er zelfs een hele ander vork ingemogen, deze werd mij aangeraden.
Ik heb een super vork van Emiel kunnen lenen ( klasse dank daarvoor!!!!!) , maar va de rest baal ik wel.
Vooral de trapas met speling en geen voorderailleur hebben is heel lastig.
( er zit nu tijdenlijk een 42 blad op en race casette achter, waar ik gewoon niet heuvel op mee kom en in lichtste verzet klapt derailleur bijna tussen de spaken ( 1x gebeurd, heb al derailleur nummer twee erop)
das het in het kort dus.....( het volledige verhaal is nog veeeeeeeeeeeel lanfger)
Maar even voor de duidelijkheid.
Emiel is prima vent, heeft kennis van zijn vak, en ik ga er vanuit dat dit onder de opstartperikelen valt en hoop dat hij straks tijd krijgt om wat uitvoegeriger te communiceren als je zit te wachten op veel spul.
hij heeft zijn best gedaan om mijn fiets rijdend te krijgen met zijn eigen spullen erop.
Er zijn wat dingen mis gegaan, die ik niet uitgebreid wil en hoef te beschrijven, dat is tussen hem en mij, en niet zo ernstig dat de hele wereld het hoeft te weten.
Ja ik ben zondag in Winterberg.....
Afgelopen week met de Yeti in Laax geweest.
Fiets is verder geweldig
Ik wil best begrijpen dat je iemand krediet wil geven tijdens een opstartfase, maar communicatie en informatie moet er toch zijn. Als ik iets bestel en de levering gaat wat tijd vragen, dan weet ik dat graag op voorhand. Wachten zonder iets te weten is gewoon niet OK.
En als je al problemen hebt om heel gewone dingen te bezorgen, zoals blijkbaar het geval is bij mariekemeisje (en ja, tandwiele, derailleur, trapas e.d. vind ik heel gewone dingen), dan schort er toch iets aan je organisatie en moet je die als handelaar misschien eens herbekijken.
Hoe je het ook draait of keert, hier wordt je als klant niet happy van. Ik ken die Emiel persoonlijk absoluut niet, anderen blijkbaar wel. Als zij zeggen dat het iemand is die veel goede wil aan de dag legt, wil ik dat zeker geloven. Maar met goede wil alleen kom je er niet. Als ik zie hoeveel er hier toch wel geklaagd wordt over bereikbaarheid en lang wachten op stukken, dan ben ik als potentiële nieuwe klant op dit moment absoluut niet geneigd om mij tot hem te richten als ik iets nodig heb.
En als je al problemen hebt om heel gewone dingen te bezorgen, zoals blijkbaar het geval is bij mariekemeisje (en ja, tandwiele, derailleur, trapas e.d. vind ik heel gewone dingen), dan schort er toch iets aan je organisatie en moet je die als handelaar misschien eens herbekijken.
Hoe je het ook draait of keert, hier wordt je als klant niet happy van. Ik ken die Emiel persoonlijk absoluut niet, anderen blijkbaar wel. Als zij zeggen dat het iemand is die veel goede wil aan de dag legt, wil ik dat zeker geloven. Maar met goede wil alleen kom je er niet. Als ik zie hoeveel er hier toch wel geklaagd wordt over bereikbaarheid en lang wachten op stukken, dan ben ik als potentiële nieuwe klant op dit moment absoluut niet geneigd om mij tot hem te richten als ik iets nodig heb.
-
Nou, als t goed is zie ik je dan zondag in Winterberg, hopelijk is t weer een beetje goed
Luc schreef:
Als zij zeggen dat het iemand is die veel goede wil aan de dag legt, wil ik dat zeker geloven. Maar met goede wil alleen kom je er niet.
Dat lijkt alleen maar zow.
Hij zegt meer dan dat hij kan waar maken en dat is best fuckt up want dan reken je op iets terwijl het weer eens niet lukt ofzo.
Enigste positieve dat ik dan nu heb gehad van dirt online is dat ze helemaal naar hamburg zijn gereden voor een frame om het op te halen maar of ik dat dan nog moet geloven en het was nog het verkeerde frame ook.
De foute dingen staan in een ander topic met een slotje yippeee >:(
als dat een alutech frame was.....??
Dat heb ik gezien, en ja daarvoor is hij naar duitsland gereden, dat weet ik zeker...
Dat heb ik gezien, en ja daarvoor is hij naar duitsland gereden, dat weet ik zeker...
-
- Contacteer:
Volgens heb ik crash zijn frame toen gewoon zien hangen in willingenbike festival
Daar hing toen een blanke alutech
Heeft Emiel hem toen daar opgehaalt\?
Daar hing toen een blanke alutech
Heeft Emiel hem toen daar opgehaalt\?