Re:Vervuiling door bikers.!

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ELVIS
Vervuiling door bikers.!

Bericht door ELVIS » zo mei 23, 2004 6:15 pm

Dit hemelvaarts weekend 4dagen op de GRATIS GEMEENTE camping in Willingen gestaan. Die gemeente stelt ons in staat GRATIS te kunnen overnachten op een legale manier, een 4cross/bmx baan naast je tent te hebben en gratis gebruik van de Freeride strecke en ook nog eens een Gratis watervoorziening ter beschikking te stellen en ook nog eens pal naast een zembad. hoe mooi wil je het hebben ? Mijn vraag is hoe mooi wil je het houden.?

Dit weekend stond er een groepje Nederlandse mannen met tenten, deze heren vonden het nodig om na beeindiging van HUN weekend hun tent neer te halen er een burnout met de auto op te maken en te vertrekken naar Nederland. Het laten liggen van een complete grote tent, opblaasbad, doos en nog meer papier en zooi deerde hun weinig. >:(

Misschien klink ik als een ouwe lul hoor, maar ruim je pestzooi op!!!, wat je uit NL meeneemt kan je bij gebrek aan vuilnisbakken ook weer mee terugnemen. Ik ben zo vrij geweest de tent, een doos en wat andere zooi maar effe in de vuilnis bak te deponeren, hier kreeg ik nog voor op mijn flikker ook door een toevallig passerende gemeente ambtenaar. Hij vond dat de rommel op de stortplaats thuis hoorde. En ja ik weet dat jullie twee vuilniszakken vol hebben verzameld en bij een elektricitetiskast hebben neergezet. Maar had de rest ook gedaan :(

Wat ik hiermee wil zeggen is:

ZIE DE WAARDE IN VAN DEZE VOORZIENINGEN IN, GA JE OP DEZE MANIER DOOR DAN HOUDT HET GAUW OP. JE ZET DE FIETSENDE NEDERLANDER OOK NIET IN EEN GOED DAGLICHT BIJ DE DUITSERTJES.!

WIE DE SCHOENPAST TREKKE HEM AAN.

Nogmaals ik wil niet vervelend overkomen, ik vind dit alleen zo niet kunnen.

Cubeman

Bericht door Cubeman » zo mei 23, 2004 6:26 pm

Je hebt helemaal gelijk!
Dit is weer typisch een voorbeeld van een zootje ongeregeld dat het voor een grote groep weet te verpesten bij gebrek aan opvoeding en gebrek aan herseninhoud!

Het siert je dat jij wel zo verantwoordelijk bent de rotzooi van deze kl**tz*kk*n op te ruimen, alleen wel jammer dat er dan weer net een ambtenaar voorbij komt!

Helaas lopen er nog te veel hersenloze rond die niet doorhebben dat dit soort gedrag er volgende keer voor zorgt dat de gemeente niks meer toe laat!

Man wat kan ik me ergeren aan mensen die zo met de natuur en gastvrijheid om gaan!

De mensen die MIJ nu vervelend vinden kunnen de pot op want die snappen het zelf gewoon niet!

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » zo mei 23, 2004 6:37 pm

100% mee eens Elvis! Ik was er niet bij, maar ik vind ze ongezien een stelletje domme sukkels...

Hopelijk waren het geen DP"ers. En zo wel: misschien kunnen we een digitale DP-schandpaal opstarten ;)

Groet, Lars

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » ma mei 24, 2004 4:27 pm

in zwitserland of singapore zouden ze dat nooit gedaan hebben...

voor het achterlaten van een uitgespuugd stukje kauwgum mag je daar al enkele honderden euri"s neertellen..

dankzij dit soort mensen zullen we vroeg of laat ook in de vrijere landen die kant op moeten...

bah

ELVIS

Bericht door ELVIS » do jun 03, 2004 9:02 pm

Grappig dat de heren niet het lef hebben om te reageren, terwijl ze toch echt op de DP aanwezig zijn. Jammer.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » do jun 03, 2004 9:23 pm

Triest, zeker Balkellende normen en waarden.

Goede gemeente Willingen.

tim001

Bericht door tim001 » vr jun 04, 2004 10:27 pm

mzzz naar mijn idee ziek je niet .
maar om je er druk om te gaan maken heeft nu eenmaal weinig nut .
mensen zal je altijd blijven houden helaas.

BLRacing

Bericht door BLRacing » za jun 05, 2004 8:25 am

Vuile kolere Hollanders ;D. Zijn het de sleurhutten niet dan is het dit wel. Het andere uiterste. ::)
Maare dit is niet goed te praten. Ik betwijfel of dat mensen waren van DP, who knows??

ELVIS

Bericht door ELVIS » za jun 05, 2004 8:40 am

Kleine Benjamin schreef:
Vuile kolere Hollanders ;D. Zijn het de sleurhutten niet dan is het dit wel. Het andere uiterste. ::)
Maare dit is niet goed te praten. Ik betwijfel of dat mensen waren van DP, who knows??

Hoef je niet over te twijfelen, ik weet het zeker. ;D

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » za jun 05, 2004 9:39 am

msxx schreef:
in zwitserland of singapore zouden ze dat nooit gedaan hebben...
voor het achterlaten van een uitgespuugd stukje kauwgum mag je daar al enkele honderden euri"s neertellen..

In Singapore is kauwgom zelfs verboden. En voor een uitgespuugd stukje kun je zelfs in de gevangenis belanden of worden veroordeeld tot stokslagen, dus ...

Maar Elvis, wat mij betreft nagel deze jongens maar aan de digitale DP-schandpaal zoals Lars al voorstelde.

Bracket

Bericht door Bracket » za jun 05, 2004 3:40 pm

je verziekt het voor je zelf en andere bikers, zou ik niet om mn geweten willen hebben :?

ELVIS

Bericht door ELVIS » za jun 05, 2004 4:32 pm

Afterburner schreef:
Maar Elvis, wat mij betreft nagel deze jongens maar aan de digitale DP-schandpaal zoals Lars al voorstelde.

Heb ik aangedacht, maar doe het niet. Ik had verwacht dat de heren wel zouden reageren, kennelijk niet. Maar misschien dat ze door dit topic zijn gaan nadenken.
Persoonlijk vind ik het tever gaan om hun foto uit een topic te kopieeren en hier te plaatsen. Denk dat mijn statement genoeg zegt.

Caramba

Bericht door Caramba » za jun 05, 2004 4:58 pm

Dan doe ik het! http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... ;start=240

[sub]Sorry als ik fout zit![/sub]

ELVIS

Bericht door ELVIS » za jun 05, 2004 6:48 pm

Caramba schreef:
Dan doe ik het! http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... ;start=240

[sub]Sorry als ik fout zit![/sub]

Ik ontken noch bevestig. ;D, maar dat zijn een hoop namen in die topiclijst ;D

Caramba

Bericht door Caramba » za jun 05, 2004 7:05 pm

Tja, ik weet het verder ook niet, maar aan de hand van de informatie die je al hebt gegeven (Willingen, Hemelvaart, camperen, topic etc.) ben ik ff gaan zoeken....

ELVIS

Bericht door ELVIS » za jun 05, 2004 8:13 pm

Caramba schreef:
Tja, ik weet het verder ook niet, maar aan de hand van de informatie die je al hebt gegeven (Willingen, Hemelvaart, camperen, topic etc.) ben ik ff gaan zoeken....

goe gedaan jochie ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo jun 06, 2004 11:11 am

Ik zeg: gewoon noemen die namen, weten we gelijk wie het voor de rest verpesten.

dusssss©

Plaats reactie