Dit weekend stond er een groepje Nederlandse mannen met tenten, deze heren vonden het nodig om na beeindiging van HUN weekend hun tent neer te halen er een burnout met de auto op te maken en te vertrekken naar Nederland. Het laten liggen van een complete grote tent, opblaasbad, doos en nog meer papier en zooi deerde hun weinig. >:(
Misschien klink ik als een ouwe lul hoor, maar ruim je pestzooi op!!!, wat je uit NL meeneemt kan je bij gebrek aan vuilnisbakken ook weer mee terugnemen. Ik ben zo vrij geweest de tent, een doos en wat andere zooi maar effe in de vuilnis bak te deponeren, hier kreeg ik nog voor op mijn flikker ook door een toevallig passerende gemeente ambtenaar. Hij vond dat de rommel op de stortplaats thuis hoorde. En ja ik weet dat jullie twee vuilniszakken vol hebben verzameld en bij een elektricitetiskast hebben neergezet. Maar had de rest ook gedaan

Wat ik hiermee wil zeggen is:
ZIE DE WAARDE IN VAN DEZE VOORZIENINGEN IN, GA JE OP DEZE MANIER DOOR DAN HOUDT HET GAUW OP. JE ZET DE FIETSENDE NEDERLANDER OOK NIET IN EEN GOED DAGLICHT BIJ DE DUITSERTJES.!
WIE DE SCHOENPAST TREKKE HEM AAN.
Nogmaals ik wil niet vervelend overkomen, ik vind dit alleen zo niet kunnen.