Crash 666 schreef:
ahja als ik ga freeriden op de route gaan er doden vallen ik moe mn eigen wel kunne uitleven tuurlijk ;D
Als je maar zorgt dat je weer heel thuis komt ;D
Moderator:Beheerders
Crash 666 schreef:
ahja als ik ga freeriden op de route gaan er doden vallen ik moe mn eigen wel kunne uitleven tuurlijk ;D
DOc schreef:
[Crash 666 schreef:
Als je maar zorgt dat je weer heel thuis komt ;D
Crash 666 schreef:
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( KUTBOSWACHTERS EN NOG EEN KUTBOSWACHTERS de vuile tering homo s ze hebben gister al mn trails gesloopd !!!!! weken fucking werk naar de klote stelletje eikels
en vooral die ene die zei dat ie ze ging weg halen die kan een ram krijgen waar die niet meer van wakker word de kut homo >:( >:(
echt ze hebben zo mn leven als biker vergalt :"( en dat ga ik nie pikken want ik ga dur tegenin let the war begin dude s![]()
mn trails worden nu twee keer zo hoog en dat zullen ze gaan weten stelletje flikerrrsssss aaaaaaaah >:( >:( >:(
dat moest er ff uit :"(
ik pik dit echt niet !!!!!!! >:( >:(
Crash 666 schreef:
indd ik bergrijp dat best mensen maar ik deed niemand kwaad met die trails lagen zon 10 meter naast de route niemand had er last (paar bosnerds)
kijk ik vind de natuur ook leuk mooi en t is er fijn om te zijn
maar als ik dus op de xc route rijd bv op mn vrije dag zondag of zaterdag lopen er veel mensen kinderen paarden en andere amateur biker niet dat ik die nie respecteer maar al die dingen op een hoop irriteerd me moe mmn eigen om de 10 sec inhouden en wat is nou beter dat ik 30 km door de bossen rijd of steeds 100 meter op een padje met bulten gemaakt van ROTTE takken en wat zand
IS DAAR WAT MIS MEEEE !!!!!!!!!!
en Bijna iedereen altijd leuk publiek mountainbikers en zo vonden het super cool dat springen en dat baantje
dus waarom moest dar weg jaja omdat de herten weg jaagd he MY ASS want overal lopen paarden en van die mensen en mountainbikers en zaterdag stond er ook nog een dik spoor van enuh motorcrosser !!
en kinderen die hutten maken dat mag allemaal maar een paar bulten nee hoooor
en ik wil jouw xcertje weleens horen als je een big hit in je nek hebt hangen dan zeg je ook wel dak een eind verderop moe gaan zitten in plaats van op de xc route
en heb jij er last van van die bulten he zeg t maar
he.......
allee ik deed nx verkeerd
ik hoor t wel dude
Santa Cruz schreef:
Dit begrijpt meneer Crash, en velen met hem, toch niet.
Wat een wereldidee: Edit: zie bovenCrash 666 schreef: en als je de natuur wil behouden begin dan eerst een met auto s af te schaffen en vuil op te ruimen in de duinen en Edit: zie boven
Crash
Crash 666 schreef:
ow dude dus jij biked ook weleens in de loonse drunese duine dan beetje freeriden ?
maar ik wee nie precies welke jump je zou bedoelen
t meeste waar ik bike is tussen giersbergen en roestelberg![]()
als je in de buurt woont kunne we een keer checken !
en tja ik denk wel dak een bel ga kopen voor mn big hit dh hoor MTBS
kan ik mooi bellen als ik er langs moet eventueel mee een no hander er bij met 40 kmh ;D