alweer !!!!(klote boswachters)

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

DOc
Re:alweer !!!!(klote boswachters)

Bericht door DOc » do jan 15, 2004 10:14 pm

Crash 666 schreef:
ahja als ik ga freeriden op de route gaan er doden vallen ik moe mn eigen wel kunne uitleven tuurlijk ;D

Als je maar zorgt dat je weer heel thuis komt ;D

surfstad

Bericht door surfstad » vr jan 16, 2004 2:13 pm

DOc schreef:
[
Crash 666 schreef:
ahja als ik ga freeriden op de route gaan er doden vallen ik moe mn eigen wel kunne uitleven tuurlijk ;D

Als je maar zorgt dat je weer heel thuis komt ;D

Hoeft niet the General heeft altijd een schep bij zich!

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » za jan 17, 2004 2:47 pm

Yo Crash waar ga je altijd rijden dan? In de Drunense Duinen? Ik fiets daar ook regelmatig (xc, sorry) maar daar zijn toch wel spots waar de boswachter niet komt? Da bos is zo fucking kolere groot dat er toch wel een plaatsje moet zijn waar ie je niet vind! Op de gewone trail zijn maar weinig spots ja waar je meer kan doen als alleen maar hard overheen knallen. Suc6 Pogo

surfstad

Bericht door surfstad » zo jan 18, 2004 6:57 pm

Crash heeft zijn trails al zoveel mogelijk verstopt, maarrrrrrrr die boswachter in de Drunense duinen heeft geen functioneringprobleem.

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » ma jan 19, 2004 4:18 pm

Heb nooit geen problemen met die man ;D, .Je moet gewoon zeggen dat je een ree heb gezien en dat da gaaf is, dan ist je beste vriend. Je moet er dan wel snel achteraan roepen dat je "t koud krijgt en dan snel weer op je bike springen en verder. ;) Dan vindt ie "t niet meer zo erg dat je van de pad afwijkt, en een sticker op je fiets doet ook wonderen.

roadkill

Bericht door roadkill » ma jan 19, 2004 6:39 pm

Hey Pogo nog 1 he.......Enne mijn fiets zit onder de stickers scheelt dat echt???? ;D

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » wo jan 21, 2004 7:22 pm

Een sticker om int bos daar te mogen fietsen, stuk eigenwijs! ;D

Crash

Bericht door Crash » vr jan 30, 2004 8:32 pm

aight ik heb nu een bult OP de route gelegd kijken wat ze daar van vinden hun fukken mee mij ikke mee hun 8)
en jah die enuh met die lange blonde haren is een goeie gast praat ik ook altijd mee en die vind t wel mooi alleen zun collega s verneuken t weer rrrrrrr

Mtbs

Bericht door Mtbs » za jan 31, 2004 7:26 pm

Crash 666 schreef:
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( KUTBOSWACHTERS EN NOG EEN KUTBOSWACHTERS de vuile tering homo s ze hebben gister al mn trails gesloopd !!!!! weken fucking werk naar de klote stelletje eikels
en vooral die ene die zei dat ie ze ging weg halen die kan een ram krijgen waar die niet meer van wakker word de kut homo >:( >:(
echt ze hebben zo mn leven als biker vergalt :"( en dat ga ik nie pikken want ik ga dur tegenin let the war begin dude s :(
mn trails worden nu twee keer zo hoog en dat zullen ze gaan weten stelletje flikerrrsssss aaaaaaaah >:( >:( >:(
dat moest er ff uit :"(
ik pik dit echt niet !!!!!!! >:( >:(

Ahum. Dit vind ik een beetje een poepverhaal.
Ooit was er heel veel bos in Nederland en waren er geen boswachters nodig want alle evenwichten van de natuur waren er. Nu is half Nederland volgebouwd. Er zijn door het kabinet grote bezuinigingen geweest. Zo is het plan om voor natuurmonumenten natuurgebieden met elkaar verbinden deels niet (goed) afgemaakt kunnen worden. (1 jsf minder en het had gekund, maar dat daar gelaten). Om natuurgebieden met elkaar aan te sluiten is geld nodig. Kostbaar geld. Het is belangrijk om ze met elkaar aan te sluiten zodat beesten kunnen lopen van de een naar de andere bosplek. Natuur in Nederland is er zeer weinig en er zijn dus zekers instanties nodig die het voor de natuur opnemen op professionele schaal.

Daar is dus geld voor nodig. Maar als dat geld i.p.v. dat, wordt gebruikt om mensen erop te wijzen dat ze niet mogen graven in het bos lijkt me dus not so very smart. Om ze nog een keer te laten terugkomen om de 2x zo hoge bulten weg te halen en er te gaan surveilleren, en camera"s te gaan kopen en die daar op te hangen, en een stukje erover schrijven voor in de krant van hoe kut mtbers wel niet zijn, lijkt me ook niet zo slim ermee omgaan.

Ik ben zeker van mening dat er boswachters zijn die veel te mongolisch simpel denken dat mtb"ers slecht zijn en niet mogen biken. Ik zeg niet alle, want wij willen toch ook niet dat zij zeggen: alle mtbérs zijn kut.

En daar ligt het hem in: er zijn vrij weinig mtbers die afval achterlaten, wandelaars snijden, en bijvoorbeeld GAAN GRAVEN BIJ EEN PAD EN ER BULTEN AANLEGGEN. Maar door mensen als jij, crash666 gaan ze dat wel denken en mogen we niet meer biken.

Het lijkt me vrij logisch dat we op alle paden mogen biken altijd. En een beetje opletten dat je niet gaat na grote plensbuien en niet te veel erosie doet en mensen groet en dergelijke voor zich sprekende dingen. (komt nog bij dat die piemelpaarden echt de paden naar de kloten helpen, waar wij altijd vaak rijden zie je niks aan het pad, helemaal mooi, toen kwam ik er een dag en toen was het pad helemaal naar de klote door die piemelpaarden, om nog maar te zwijgen over eerst die motorcrossers, maar die zie je minder vaak)

Maar het lijkt me ook vrij logisch dat je niet gaat graven in natuurgebieden die in Nederland zo kostbaar zijn. (en bijvoorbeeld op de paden blijft)

Gedraag je en denk ook aan andere gepassioneerden die ook willen blijven biken. Zorg dat ze niet zeggen: ja zie je nou wel dat zijn weer die piemelmountainbikers die heel de natuur verneuken enzo é.

Ga die trails ergens anders maken in een of andere tiet ofzo, vraag gewoon de gemeente.
Nee ik ben geen boswachter, of iets dergelijks, ook geen ambtenaar, wordt niet gesponsord door natuurmonumenten, maar ben wel xcer in hart en nieren.

Dank u en happy trails.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » za jan 31, 2004 7:58 pm

Dit begrijpt meneer Crash, en velen met hem, toch niet.

Crash

Bericht door Crash » za jan 31, 2004 8:32 pm

indd ik bergrijp dat best mensen maar ik deed niemand kwaad met die trails lagen zon 10 meter naast de route niemand had er last (paar bosnerds)
kijk ik vind de natuur ook leuk mooi en t is er fijn om te zijn
maar als ik dus op de xc route rijd bv op mn vrije dag zondag of zaterdag lopen er veel mensen kinderen paarden en andere amateur biker niet dat ik die nie respecteer maar al die dingen op een hoop irriteerd me moe mmn eigen om de 10 sec inhouden en wat is nou beter dat ik 30 km door de bossen rijd of steeds 100 meter op een padje met bulten gemaakt van ROTTE takken en wat zand
IS DAAR WAT MIS MEEEE !!!!!!!!!!
en Bijna iedereen altijd leuk publiek mountainbikers en zo vonden het super cool dat springen en dat baantje
dus waarom moest dar weg jaja omdat de herten weg jaagd he MY ASS want overal lopen paarden en van die mensen en mountainbikers en zaterdag stond er ook nog een dik spoor van enuh motorcrosser !!
en kinderen die hutten maken dat mag allemaal maar een paar bulten nee hoooor
en ik wil jouw xcertje weleens horen als je een big hit in je nek hebt hangen dan zeg je ook wel dak een eind verderop moe gaan zitten in plaats van op de xc route
en heb jij er last van van die bulten he zeg t maar

he.......

allee ik deed nx verkeerd
ik hoor t wel dude

Mtbs

Bericht door Mtbs » za jan 31, 2004 9:04 pm

Crash 666 schreef:
indd ik bergrijp dat best mensen maar ik deed niemand kwaad met die trails lagen zon 10 meter naast de route niemand had er last (paar bosnerds)
kijk ik vind de natuur ook leuk mooi en t is er fijn om te zijn
maar als ik dus op de xc route rijd bv op mn vrije dag zondag of zaterdag lopen er veel mensen kinderen paarden en andere amateur biker niet dat ik die nie respecteer maar al die dingen op een hoop irriteerd me moe mmn eigen om de 10 sec inhouden en wat is nou beter dat ik 30 km door de bossen rijd of steeds 100 meter op een padje met bulten gemaakt van ROTTE takken en wat zand
IS DAAR WAT MIS MEEEE !!!!!!!!!!
en Bijna iedereen altijd leuk publiek mountainbikers en zo vonden het super cool dat springen en dat baantje
dus waarom moest dar weg jaja omdat de herten weg jaagd he MY ASS want overal lopen paarden en van die mensen en mountainbikers en zaterdag stond er ook nog een dik spoor van enuh motorcrosser !!
en kinderen die hutten maken dat mag allemaal maar een paar bulten nee hoooor
en ik wil jouw xcertje weleens horen als je een big hit in je nek hebt hangen dan zeg je ook wel dak een eind verderop moe gaan zitten in plaats van op de xc route
en heb jij er last van van die bulten he zeg t maar

he.......

allee ik deed nx verkeerd
ik hoor t wel dude

Het is inderdaad beter om 30 km door het bos te rijden dan op 100 meter gemaakt van rotte takken en zand. Het gaat dus om de Loonse en Drunensche Duinen. De Loonsche en Drunensche Duinen is een nationaal park geworden. En terecht. Ik rijd er ook wel eens.
In de Drunensche Duinen hebben wij mountainbikers toch meer gekregen dan in heel wat andere bossen. Ja oke het zou overal zo moeten zijn en eigenlijk zou je overal moeten mogen rijden, maar ga nou geen eigen rechter spelen.

"Is daar wat mis mee !!!!!!!": ja, dat geef je al aan in de zinnen erna, mountainbikers en je vrienden en misschien ook wel GEWONE wandelaars vinden het wel kicke (ik ook), maar de vraag is of de mensen van natuurmonumenten er ook blij mee zijn. En zoals eerder gezegd, die kun je toch maar beter te vriend houden. En wat betreft het maken van hutten: die kleine kinderen die die hutten maken hebben geen bikes mee waardoor dat geen invloed heeft op de reputatie van mountainbikers. Verder zeg je dat paarden en motorcrossers. Nou paarden zullen herten niet zo snel wegjagen lijkt me zo, alleen als de berijder iemand is de geluiden maakt. Je hebt met paarden en motorcrossers ook wel gelijk (zie mijn vorige bericht), maar motorcrossers zie ik er toch heeeel weinig.

En wie heeft gezegd dat die motorcrossers goed bezig zijn? Ik niet hoor. Opsluiten mogen ze ze van mij als ze, zoals jij al zij een "dik spoor" maken.

Idd, ik ben xcertje ja. Een bighit, ja das een specialized freeride/downhillbakie nietwaar? Imposante fiets. Geen problemen als die mij inhaalt. of wat bedoel je met "in je nek hangen?"

Dan komen we bij waar het om gaat:
"heb jij er last van die bulten zeg het maar"

Dat is natuurlijk het belangrijkste, of er iets iemand last van heeft. In principe gaat het er niet meteen om of IK er last van heb. (Voor mij is dat natuurlijk wel belangrijk. Ik denk wel dat er beestjes kunnen zijn die er last van hebben eerlijk waar, kijk eerst of het geen broedgebied is, of weet ik veel wat, voor je kunt zeggen dat de herten e.d. er geen last van hebben. Zoals ik al aangaf de ruimte is klein, helemaal voor die beesten, dus moeten we op de paden blijven (onder andere om die reden).

Daar komt bij dat ik er wel last van heb ja, indirect als ik niet meer op de prachtige route van de Drunensche Duinen kan fietsen, moet ik misschien wel huilen. En dat kan gebeuren als er boswachters (geen bosnerds) zijn die zeggen: alle mtbers zijn stout.
Kijk ook eens of er shift op je toetsenbord zit, met hoofdletters op het begin van de zin, leest wat makkelijker. (maar dat is van ondergeschikt belang).

Gast

Bericht door Gast » zo feb 01, 2004 12:13 am

uuuh crash dat dikke spoor ben je volgens mijn zelf met die onut dikke banden. en ik vind ook maar allemaal beetje vaag hoor. Iedereen die crash tegen spreek van : Wie gaat er nu jumps maken in natuurgebied.
ja owke maar de gene die het zelf heeft die jumps zelf nog niet gezien denk ik. ze zijn echt helemaal niet groot ,alleen je gaat er gewoon hoog over heen .
en tja crash moet ook niet zeiken als er een keer voet ganger loopt op de route . want wij reden laatst ook over een pad wat voor voet gangers was. waar jij hard door de mensen heen reed, was ik gewoon even af gestapt .

maar ja hier op dp is nooit goed met al die gasten . heb je de jumps niet gezien ga dan AUB ook niet zeiken je weet niet waar je over praat gast

Crash

Bericht door Crash » zo feb 01, 2004 11:00 am

zow das ook new dat jij afstapt voor mensen volgens mij waren t paarden waar je nie langs durfde ::)
mja ze hebben t nie gezien en ze trekken meteen een oordeel he :-[
en de mensen die t zien vinden t fucking great !!
ook xcers jaaah

Mtbs

Bericht door Mtbs » zo feb 01, 2004 6:43 pm

Santa Cruz schreef:
Dit begrijpt meneer Crash, en velen met hem, toch niet.

Ik vrees dat je gelijk hebt.. :"( :"(

Crash

Bericht door Crash » zo feb 01, 2004 9:58 pm

rrrrr

ahja mee eene big hit in uw nek bedoel ik als ik spring dat jum in je nek krijgt zal je nie fijn vinden want dat ding weegt toch zon 20 kilo d8 ik zelfde als je lekker een afadalinkje doet en een bocht en ineens staat er zon fuk jong van een paar jaar op de route woow fukkin great ckr alsk die als nummerbord heb he >:(
en vanmiddag ook weer dan erger ik mn eigen kapot zoow zeg mensen die tegen woordig niet meer opzij gaan midden op de pat lopen en dan nie opzij gaan rrrr dan gaat t bij mij koken en dan ga ik hard trappen en dan tja beginnen er veel te schelden
heb ik zoiets van aaaaah ga dan opzij
of van die mensen met kinderen zien je aan komen 20 meter tevoren en laten de kinderen gewoon doorlopen aight word ik echt gek van nou ik rijd door hoor
en als je de natuur wil behouden begin dan eerst een met auto s af te schaffen en vuil op te ruimen in de duinen en Edit: Geen racisme op dit forum!
Crash

Mtbs

Bericht door Mtbs » ma feb 02, 2004 8:23 am

Crash 666 schreef: en als je de natuur wil behouden begin dan eerst een met auto s af te schaffen en vuil op te ruimen in de duinen en Edit: zie boven

Crash
Wat een wereldidee: Edit: zie boven
:( :(

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » di feb 03, 2004 3:20 pm

Yo Crash je heb een nieuw chat maatje zie ik!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
Je heb wel gelijk hoor met die vuile******* jong daar op
de mtb paden, kom je daar lekker aangefietst lopen er zo"n
stel ******* met een kinderwagen op het pad. Dan roep je voorzichtig
want ik heb geen bel op m"n fietske en dan ben je een asociale
biker volgens die gasten! Er liggen daar fiets, wandel en ruiter paden
maar iedereen zit verdomme op die mtb paden! Ps er ligt wel een mooie "natuurlijke" jump nu waar die boom een half jr terug is omgedonderd, ligt ook na een "afdaling" misschien ken je die wat ophogen
er ligt toch een nieuw pad omheen. Greetz Pogo

Edit: Let een beetje op je taalgebruikt!

Crash

Bericht door Crash » di feb 03, 2004 4:04 pm

ow dude dus jij biked ook weleens in de loonse drunese duine dan beetje freeriden ?
maar ik wee nie precies welke jump je zou bedoelen
t meeste waar ik bike is tussen giersbergen en roestelberg :D
als je in de buurt woont kunne we een keer checken !

en tja ik denk wel dak een bel ga kopen voor mn big hit dh hoor MTBS
kan ik mooi bellen als ik er langs moet eventueel mee een no hander er bij met 40 kmh ;D

surfstad

Bericht door surfstad » za feb 07, 2004 3:49 pm

Crash 666 schreef:
ow dude dus jij biked ook weleens in de loonse drunese duine dan beetje freeriden ?
maar ik wee nie precies welke jump je zou bedoelen
t meeste waar ik bike is tussen giersbergen en roestelberg :D
als je in de buurt woont kunne we een keer checken !

en tja ik denk wel dak een bel ga kopen voor mn big hit dh hoor MTBS
kan ik mooi bellen als ik er langs moet eventueel mee een no hander er bij met 40 kmh ;D

In jouw geval zou een scheepshoorn beter zijn denk ik...

Crash

Bericht door Crash » di mar 30, 2004 2:18 pm

***** joh ik had vrijdag weer wat jumps gemaakt !
ammel een beetje maken voor die meeting mee paasen :)
wat denk je ik rijd vandaag ff langs alles weer plat geschopt nou ik word er echt moe van en ik denk ook dat satans wood langzaam zal vergaan want ik heb nog maar weinig zin om in mn eentje all die trails te maken voor een dagje jumpen >:(
en die ************* komen er wel een keer achter stelletje ***** @$%@%#@! >:(
ik ga wel telefooncellen in elkaar stampen op straat en ruiten ingooien en drugs snuiven dat vinden ze schijnbaar toch leuker als mensen dat doen in hun vrije tijd >:( >:( >:(

Let op je taalgebruik!

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » di mar 30, 2004 3:41 pm

dat zijn wijze woorden. Als we dat in Bergschenhoek doen...

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » wo mar 31, 2004 9:04 am

Hier kan wel een slot op, normaal reageren is zo te zien niet mogelijk, houdt dat soort dingen maar op MSN, niet hier iig. >:(

Gesloten