lbs
Moderator:Beheerders
Str*nt lbs.
Gisteren een tt gaan rijden in Spa, een 2u20 onderweg.
Het was de ideale dag om mijn nieuw fietsje eens te testen.
Aangekomen inschrijven, kleren ... weg. na een kilometerke de eerste helling, ik schiet daar van mijn pedalen af en de grond in. Wat bleek nu mijn cassete achter was helemaal los. Terug naar de auto (gelukkig waren we nog niet ver) om aan te spannen. Na een kilometer of 5 valt mijn kilometerteller uit. wat het is weet ik nog altijd niet was nog maar een nieuwe. Dan na een kilometer of 15 moesten we een helling op al zigzag met de een zeer stijle en draaiende daling. Halverweg merk ik plots op dat mijn achterste rem het niet meer doet.
Ik ging zo snel dat ik uiteindelijk niet anders kon dan over een gracht te springen om dat in een soort struik te belanden. Er was net een 50-tal meters verder een drukke weg.
Natuurlijk had ik weer de perfecte struik uitgekozen met doorns.
Resultaat, mijn overschoenen, broek, ondertrui, fietstrui, regenjas allemaal gescheurd. Zit vol van de schribbels en de blauwe plekken.
Einde toertocht en gelukkig dat ik was, ik was zo aanspreekbaar.
Moet er iemand het adres hebben van mijn lbs? >:(
Ik verlang al om morgen als eerste aan zijn deur te staan.
Toen ik mijn fiets ging halen enkele dagen voordien moest ik al de handvaten veranderen en de shifters meer naar het midfden zetten en mijn stuur in het midden en...
Normaal ben ik zeer tevreden over mijn lbs maar als je personeel het niet te nauw neemt moet je dan ook als baas maatregelen nemen.
May&vin
Gisteren een tt gaan rijden in Spa, een 2u20 onderweg.
Het was de ideale dag om mijn nieuw fietsje eens te testen.
Aangekomen inschrijven, kleren ... weg. na een kilometerke de eerste helling, ik schiet daar van mijn pedalen af en de grond in. Wat bleek nu mijn cassete achter was helemaal los. Terug naar de auto (gelukkig waren we nog niet ver) om aan te spannen. Na een kilometer of 5 valt mijn kilometerteller uit. wat het is weet ik nog altijd niet was nog maar een nieuwe. Dan na een kilometer of 15 moesten we een helling op al zigzag met de een zeer stijle en draaiende daling. Halverweg merk ik plots op dat mijn achterste rem het niet meer doet.
Ik ging zo snel dat ik uiteindelijk niet anders kon dan over een gracht te springen om dat in een soort struik te belanden. Er was net een 50-tal meters verder een drukke weg.
Natuurlijk had ik weer de perfecte struik uitgekozen met doorns.
Resultaat, mijn overschoenen, broek, ondertrui, fietstrui, regenjas allemaal gescheurd. Zit vol van de schribbels en de blauwe plekken.
Einde toertocht en gelukkig dat ik was, ik was zo aanspreekbaar.
Moet er iemand het adres hebben van mijn lbs? >:(
Ik verlang al om morgen als eerste aan zijn deur te staan.
Toen ik mijn fiets ging halen enkele dagen voordien moest ik al de handvaten veranderen en de shifters meer naar het midfden zetten en mijn stuur in het midden en...
Normaal ben ik zeer tevreden over mijn lbs maar als je personeel het niet te nauw neemt moet je dan ook als baas maatregelen nemen.
May&vin
Re:lbs
ff een rondtje trappen in de buurt na een grote beurd is natuurlijk ook niet verkeerd he!
Dan had je er al een hoop uitgevist!
Zelf ben je natuurlijk ook niet vrij van schuld. Ik ontken niet dat het de fout van de LBS is.
grtz
Dan had je er al een hoop uitgevist!
Zelf ben je natuurlijk ook niet vrij van schuld. Ik ontken niet dat het de fout van de LBS is.
grtz
@Chrisxc wie zegt er hier dat ik alle lbser over dezelfde kam scheer?
@Faxmulder had ik natuurlijk gedaan (een kleine 30 km)hier in de streek maar het hoogste bergje hier is een voetpad.
Je zou hier al schrik hebben om iets te posten.
May&vin
@Faxmulder had ik natuurlijk gedaan (een kleine 30 km)hier in de streek maar het hoogste bergje hier is een voetpad.
Je zou hier al schrik hebben om iets te posten.
May&vin
-
- Forumbeheerder
He May,
je kan hier de naam gerust vermelden. Anders heeft je post niet veel zin, behalve stoom aflaten.
Zo weten we ook wie t is en waar we op moeten letten.
je kan hier de naam gerust vermelden. Anders heeft je post niet veel zin, behalve stoom aflaten.
Zo weten we ook wie t is en waar we op moeten letten.
@BF=ChiefWiggum (wat een naam zeg)
Mijn lbs geeft toe dat één van zijn personeel een klojo is en ik weet dat hij door die klojo al een reeks klanten heeft verloren. Hij weet dat ik niet wilde dat hij er aan werkte. Toen ik hem s"avonds ging afhalen (die klojo was al naar huis) waren de papieren spoorloos, evenals de handleiding (die terug werd gevonden om een hoop briel) en de twee nokken voor v-brake te bevestigen heb ik ook niet.
Ik moet zelf mijn kabels vastbinden met zo een snelspandertje om de kabels komen voor mijn remgrepen. Altijd zeer tevreden geweest over mijn lbs tot dat die klojo er kwam, en altijd van het is moeilijk om nog personeel te vinden straks zal het moeilijk zijn om klanten te vinden.
Dat ie de rekken aanvult of het karton plat drukt.
Maar het ergste is ook dat ik me volledig in het nieuw mag steken.
En ik denk dat ik wel wa zal doen voor me maar wa ben ik daar vet mee. En het klink stom van die struik maar het was die strijk of over die weg rechtstreeks in een lijkwagen.
Aiai, ik had beter een andere hobby gehad zoals vissen, het ergste wat ik kon tegen komen is mijn potje worms omsmijten.
Zal eens zien hoe het morgen zal gaan. Pas op ik weet het al, hij zal heel de tijd zeggen dat ik gelijk heb. En veranderen van lbs is nu ook weer nie zo gemakkelijk om dat ik normaal wel tevreden ben en hij en zijn familie een toch wel grote klant zijn van me.
May&vin
Mijn lbs geeft toe dat één van zijn personeel een klojo is en ik weet dat hij door die klojo al een reeks klanten heeft verloren. Hij weet dat ik niet wilde dat hij er aan werkte. Toen ik hem s"avonds ging afhalen (die klojo was al naar huis) waren de papieren spoorloos, evenals de handleiding (die terug werd gevonden om een hoop briel) en de twee nokken voor v-brake te bevestigen heb ik ook niet.
Ik moet zelf mijn kabels vastbinden met zo een snelspandertje om de kabels komen voor mijn remgrepen. Altijd zeer tevreden geweest over mijn lbs tot dat die klojo er kwam, en altijd van het is moeilijk om nog personeel te vinden straks zal het moeilijk zijn om klanten te vinden.
Dat ie de rekken aanvult of het karton plat drukt.
Maar het ergste is ook dat ik me volledig in het nieuw mag steken.
En ik denk dat ik wel wa zal doen voor me maar wa ben ik daar vet mee. En het klink stom van die struik maar het was die strijk of over die weg rechtstreeks in een lijkwagen.
Aiai, ik had beter een andere hobby gehad zoals vissen, het ergste wat ik kon tegen komen is mijn potje worms omsmijten.
Zal eens zien hoe het morgen zal gaan. Pas op ik weet het al, hij zal heel de tijd zeggen dat ik gelijk heb. En veranderen van lbs is nu ook weer nie zo gemakkelijk om dat ik normaal wel tevreden ben en hij en zijn familie een toch wel grote klant zijn van me.
May&vin
;DAiai, ik had beter een andere hobby gehad zoals vissen, het ergste wat ik kon tegen komen is mijn potje worms omsmijten.
Leg je verhaal gewoon kalm uit en spreek eventueel die klojo zelf even aan, het had je bijna om zeep geholpen. Dat iets eens mis gaat kan voorkomen, maar als het steeds maar weer zo is dan zou ik toch eens zeggen wat ik ervan vond.
May schreef:
@BF=ChiefWiggum (wat een naam zeg)
Mijn lbs geeft toe dat één van zijn personeel een klojo is en ik weet dat hij door die klojo al een reeks klanten heeft verloren. Hij weet dat ik niet wilde dat hij er aan werkte.
Maar een LBS die klanten verliest door een klojo en hem niet ontslaat , daar begrijp ik ook niks van.
Heeft die LBS geen werkplaatschef die het werk verdeelt. ???
Zover ik weet is het bij mijn LBS wel zo het geval ; 1 voor de racefietsen . 1 voor de MTB"s ( tevens kunnen ze ook de andere fietsen doen of switchen mbt RF of MTB ) en de rest voor de "gewone" fietsen , maar event. wel altijd laten checken of alles goed is gedaan.
@May Hopelijk is het aantoonbaar dat het de schuld van die klojo is , kun je hem aanklagen voor poging tot doodslag.
Gisteren geweest en (waren met drie bezig) toen ik uit legde wat er was gebeurd kwamen die ne keer op het gemak kijken naar mijne fiets. Het kan dus niet zijn van hun hé. Ik moet volgens hun een te lange afdaling hebben gedaan waardoor er van binnen (in de schifter) iets moet zijn gekraakt. Amai zijn den ene nu al een paar nieuwe schifters, kijk acht we gaan er een paar nieuwe monteren. Ik natuurlijk beginnen overkoken en wa van mijne tap gemaakt en uiteindelijk alles achtergelaten en morgen vroeg ga ik er achter zonder een euro te betalen. Waren wel een beetje verschoten en te was al van ja sowieso is natuurlijk garantie hé. We zullen zien morgen hé.
May&vin
May&vin
Tering, wat een verhaal zeg.
Ik zou het totaal niet pikken, en als ze morgen nog herrie erover trappen, zou ik de zaak verlaten zonder te betalen en daar nooit meer terugkomen. Je leven wordt in feite daar gewoon bedreigd, moet je vanuit gaan...
Suc6 morgen!
Ik zou het totaal niet pikken, en als ze morgen nog herrie erover trappen, zou ik de zaak verlaten zonder te betalen en daar nooit meer terugkomen. Je leven wordt in feite daar gewoon bedreigd, moet je vanuit gaan...
Suc6 morgen!
en je kleding is naar zn grootje... Amateurisme moet je afstraffen, dus als ik jou was zou ik die kleding ook eens meenemen en voor de neus van die eigenaar leggen "kijk dat gebeurd er wanneer een amateur aan mn fiets sleutelt"