Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.
Moderator:Beheerders
-
mtbfreak - Berichten:1899
Re:[centraal] Zeik hier over Vertex
Bericht
door mtbfreak » wo jan 07, 2004 5:04 pm
roadkill schreef:
@ zand erover: ik heb dit alleen van lbs he,en misschien scheelt het per regio ;D
@mtb freak: dat was een sarcastisch stukje toch????????
Greetz Roadkill
Ik vind het toch netjes dat je die vork ineens de dag erna klaar is zonder dat ze er spullen voor binnen hadden gekregen,alleen een beetje jammer dat het zo lang duurt voordat ze dat doen en dat je eerst behoorlijk pist moet worden
-
Bericht
door mtbfreak » za jan 10, 2004 7:10 pm
goed nieuws sram en rock shox overgenomen door AGU
hopen dat zij het beter zullen doen als hun voorganger
-
Erikje - Berichten:2037
Bericht
door Erikje » za jan 10, 2004 7:41 pm
mtbfreak schreef:
??? ??? ???
1) thread lezen vóórdat je wat post helpt wél!
2)SRAM & RS zijn door niemand overgenomen, de verdeling in NL wordt nu gedaan door AGU, hopen dat zij nu wel de target halen die gesteld is....
Erikje
-
Bericht
door mtbfreak » zo jan 11, 2004 12:41 pm
Erikje schreef:
[
mtbfreak schreef:
??? ??? ???
1) thread lezen vóórdat je wat post helpt wél!
2)SRAM & RS zijn door niemand overgenomen, de verdeling in NL wordt nu gedaan door AGU, hopen dat zij nu wel de target halen die gesteld is....
Erikje
die punt 2 van jou bedoelde ik ook,formuleerde het misschien een beetje verkeerd
-
Erikje - Berichten:2037
Bericht
door Erikje » zo jan 11, 2004 12:43 pm
OK sorry, ik dacht dat je het over klok en klepel had :-*
Erikje
-
Jappe - Berichten:274
Bericht
door Jappe » zo jan 11, 2004 7:03 pm
Jaar of 2 geleden begaf mijn verende vork van mijn trekkingfiets het. Was zo"n goedkoop RST-ding. Wou niet opnieuw RST, dus bestelde een RS Metro in 1". Moest dus ook via Vertex. Na een maand nog steeds geen nieuws. "Was onderweg" Ondertussen had ik er een starre vork ingezet om voorlopig voort te kunnen. Weer een paar weken later nog steeds niets. Verschillende keren met Vertex gebeld en de vork was onderweg zeiden ze. Toen na meer dan 2 maanden de vork nog steeds niet toegekomen was nog maar eens gebeld. En toen wisten ze te vertellen dat die vork niet meer gemaakt werd in 1". Als je dus graag aan het lijntje gehouden worden, Vertex is the place to be. Erg dat die voor de verdeling van zoveel grote merken moeten zorgen. Beste oplossing zou zijn om soort petitie te houden en die naar de merken te sturen die Vertex verdeelt. Weten ze ook hoe het er hier aan toegaat. En een merk wil ook niet dat de verkoop in de Benelux gekelderd wordt door een verdeler die er zijn voeten aan veegt.
-
Patman - Berichten:1360
-
Contacteer:
Bericht
door Patman » zo jan 11, 2004 8:08 pm
Heb er nog niets officiëel over vernomen ( "k wordt dan ook niet me op de hoogte te houden van de distributeurs voor de Nederlandse markt
), maar als idd. AGU de verdeling van Sram en RockShox voor Nederland gaat doen, lijkt me dat geen slechte zaak: tot nutoe bijna uitsluitend goede ervaringen mee
-
Kuipbocht - Berichten:19
Bericht
door Kuipbocht » ma jan 12, 2004 8:31 pm
Door het gekut van Vertex is de populariteit in de rockshox vorken zekerz gedaald derhalve sommige spareparts er 3 maanden over deden om in de lbs te komen.
Hoop dat AGU laat zien dat het wel kan, duz SUCCES AGU...
we are watching you!
we hebben het nu wel over RS en Sram, maarre ook in de andere door Vertex verdeelde onderdelen gaat het slecht.
Ik weet dat er één goede gast werkt, maar kan ff niet op z"n naam komen, d8 dat ie in het magazijn rond liep.
één badassmutherfucker zal ik nooit vergeten en dat is...
edit: laat iedereen in zijn waarde aub. geen namen... :-*, k@tze....
-
Tomski - Berichten:118
Bericht
door Tomski » di jan 13, 2004 3:25 pm
Ze hebben blijkbaar nog medewerkers nodig bij Agu voor RS en Sram het staat in de nieuwe Wielerrevue.Ze gaan het blijkbaar Goed aanpakken daar bij Agu
-
surfstad - Berichten:2572
Bericht
door surfstad » vr jan 16, 2004 11:21 pm
Tomski schreef:
Ze hebben blijkbaar nog medewerkers nodig bij Agu voor RS en Sram het staat in de nieuwe Wielerrevue.Ze gaan het blijkbaar Goed aanpakken daar bij Agu
Wauw komt het toch nog goed, ga ik misschien wel weer metversnellingen rijden
-
FastSlet - Berichten:9
Bericht
door FastSlet » wo feb 25, 2004 11:30 pm
Agu rules!
Bij elke lbs te krijgen,snelle leveringen goeie service.
Hopen dat het ze allemaal niet teveel word,ze hebben een flinke achterstand in te halen wat onderhoud en repereatie betefd.
Zo blijkt uit deze en andere forums te lezen.
Agu succes!!
Bedankt voor t"lachen!
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » do feb 26, 2004 7:53 am
FastSlet schreef:
Agu rules!
Bij elke lbs te krijgen,snelle leveringen goeie service.
Hopen dat het ze allemaal niet teveel word,ze hebben een flinke achterstand in te halen wat onderhoud en repereatie betefd.
Zo blijkt uit deze en andere forums te lezen.
Agu succes!!
Bedankt voor t"lachen!
ik zou maar niet te vroeg juichen
dusssss©
-
Sven
Bericht
door Sven » do apr 01, 2004 4:15 pm
And the story continues:
Wat is er gebeurd?
3 weken terug heb ik nieuwe onderdelen voor mijn fiets besteld bij mijn LBS. Hierbij zat een RaceFace Deus X-Type crank. Mijn LBS vertelde mij dat deze bij Vertex vandaan moest komen, en dat dat nog een week of 2 zou duren.
Vorige week belde ik dus naar mijn LBS, want er waren 2 weken verstreken. Hij vertelde mij dat Vertex had medegedeeld dat de volgende week woensdag de onderdelen aanwezig zouden zijn.
Ik voelde de bui al hangen.
Ik bel dus vandaag op, LBS vertelt mij dat Vertex de datum heeft verschoven naar half april. LBS was ook flink kwaad dat dit zo gebeurde.
Dan ben ik dus al 5 á 6 weken aan het wachten op een RF cranksetje.
Het ergste is gewoon dat je aan het lijntje bij Vertex wordt gehouden.
Leuk!!!!
\\edit: Half april komen ze waarschijnlijk binnen. Smoesje van Vertex: we hebben ons vergist met de Diabolus-cranks. LBS vroeg hoe ze dat 3 keer achter elkaar hebben kunnen verwarren. Antwoord Vertex: Kan gebeuren, das pech hebben.
Dan wordt je toch helemaal geeeeek!!!!!!
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » do apr 01, 2004 10:01 pm
Dn Helle schreef:
And the story continues:
Wat is er gebeurd?
3 weken terug heb ik nieuwe onderdelen voor mijn fiets besteld bij mijn LBS. Hierbij zat een RaceFace Deus X-Type crank. Mijn LBS vertelde mij dat deze bij Vertex vandaan moest komen, en dat dat nog een week of 2 zou duren.
Vorige week belde ik dus naar mijn LBS, want er waren 2 weken verstreken. Hij vertelde mij dat Vertex had medegedeeld dat de volgende week woensdag de onderdelen aanwezig zouden zijn.
Ik voelde de bui al hangen.
Ik bel dus vandaag op, LBS vertelt mij dat Vertex de datum heeft verschoven naar half april. LBS was ook flink kwaad dat dit zo gebeurde.
Dan ben ik dus al 5 á 6 weken aan het wachten op een RF cranksetje.
Het ergste is gewoon dat je aan het lijntje bij Vertex wordt gehouden.
Leuk!!!!
\\edit: Half april komen ze waarschijnlijk binnen. Smoesje van Vertex: we hebben ons vergist met de Diabolus-cranks. LBS vroeg hoe ze dat 3 keer achter elkaar hebben kunnen verwarren. Antwoord Vertex: Kan gebeuren, das pech hebben.
Dan wordt je toch helemaal geeeeek!!!!!!
tha same old story...
ik wacht al sinds januari op Deus cranks.............
dusssss©
-
Q.... - Berichten:617
Bericht
door Q.... » vr apr 02, 2004 8:44 pm
Mmmm mijn demper plofde op dag één. Binnen 10 dagen lag er een nieuwe klaar. Onderdelen waren moeilijk te krijgen. Nieuwe demper was ook niet goed. (Rebound probleem) Ik daar heen en wederom weer een nieuwe gekregen. En deze is wel goed. :P
Maar toch voel ik me zo eenzaam hier onder al dat commentaar.
Maar ja ik heb gelukkig weinig met ze te maken gehad, en weet dat ik dat nu ook beter niet kan doen.
-
brute_agrarier - Berichten:771
Bericht
door brute_agrarier » za apr 03, 2004 9:03 am
Ik denk dat je nog wel een poosje kan wachten op de cranks. De Amerikaanse verdeler heeft ze voorlopig ook nog niet. Het is wel een crank die bruut genoeg is om te wachten.
-
Sven
Bericht
door Sven » za apr 03, 2004 4:12 pm
brute_agrarier schreef:
Ik denk dat je nog wel een poosje kan wachten op de cranks. De Amerikaanse verdeler heeft ze voorlopig ook nog niet. Het is wel een crank die bruut genoeg is om te wachten.
Dat zeker...
Het verhaal gaat in ieder geval wel dat in Duitsland al voorzichtig aan wordt begonnen met de verdeling. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik wacht gewoon tot die tijd, dan zijn mijn huidige spullen in ieder geval ECHT versleten, en dan heb ik nog tijd over om te sparen. Een nieuwe body heb ik by the way wel al ff besteld...
-
CJ - Berichten:222
Bericht
door CJ » ma apr 12, 2004 12:58 pm
even een bericht van een insider,
ten eerste denk dat de levering bij Agu beter gaat, ze hebben een aparte productmanager aangenomen voor RS & Sram maar RS is niet makkelijk om mee te werken.
meer info soon
-
brute_agrarier - Berichten:771
Bericht
door brute_agrarier » vr apr 16, 2004 1:56 pm
Dus zal het wel niet veel beter worden. Je geeft zelf aan dat het probleem bij RaceFace ligt en niet bij Agu.
-
Sven
Bericht
door Sven » vr apr 16, 2004 3:25 pm
CJ schreef:
ten eerste denk dat de levering bij Agu beter gaat, ze hebben een aparte productmanager aangenomen voor RS & Sram maar RS is niet makkelijk om mee te werken.
meer info soon
[
brute_agrarier schreef:
Dus zal het wel niet veel beter worden. Je geeft zelf aan dat het probleem bij RaceFace ligt en niet bij Agu.
RS staat voor mij nog altijd voor Rock Shox... Ik weet niet wat jij bedoelt?
-
PDLX - Berichten:20
Bericht
door PDLX » di apr 20, 2004 4:10 pm
CJ schreef:
meer info soon
meer "inside" dan ik zal moeileijk zijn...RS sinds 2 jaar is best makkelijk om mee te werken....AGU heeft alles...en dan ook echt alles...goed onder controle tot dus ver.
-
CJ - Berichten:222
Bericht
door CJ » za apr 24, 2004 6:19 pm
"tot dus ver" ik hoop dat je gelijk hebt wie je ook mag zijn, weet dat t heel moeilijk gaat worden voor ze.
een bandje verkopen voor een stadsfiets gaat wel maar zoiets ingewikkelds als verende vorken.
en ik spreek uit eigen ervaring
probeer maar eens een onderdeel voor Hayes te bestellen........
-
Patman - Berichten:1360
-
Contacteer:
Bericht
door Patman » ma apr 26, 2004 2:55 am
Vertex heeft blijkbaar "n nieuwe manier gevonden om vragen of opmerkingen, per email, van "moeilijke dealers" te negeren >:(
"k Stuurde hen net "n mail en dit kreeg ik terug:
"I"m sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
<info@vertexcs.nl>: host mail.netexpo.nl[62.250.10.200] said: 553 Blocked - see
http://www.spamcop.net/bl.shtml?195.130.132.57 (in reply to RCPT TO
command)"
-
camouflage
Bericht
door camouflage » ma apr 26, 2004 11:52 am
HUUR EEN BOEIING 747 !!!!
EN VLIEG ER EENS IN !!!!!
vertex??vettige tex.......mijn gedacht !
-camou-
-
Sven
Bericht
door Sven » ma apr 26, 2004 3:21 pm
En na een aantal weken wachten, zit ik nog ALTIJD te wachten op mijn crank.
Ik wil hierbij Vertex bedanken voor het bederven van mijn fietsplezier.
Vertex heeft haar naam zo waar bij mij gemaakt, dat die cranks waarschijnlijk het laatste is wat daarvandaan komt.
Eigelijk hoop ik ook dat er een medewerker van Vertex hier ronddwaalt die topic eens doorleest en eens gaat nadenken...