rijden bikepark groningen
Moderator:Beheerders
mensen die willen rijden op bikepark groningen
BiKePaRk GrOnInGeN!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re: rijden bikepark groningen
Waarschijnlijk (als het beetje goed weer is) over twee weekendenfon-yi schreef:mensen die willen rijden op bikepark groningen

Rinse
- Arnetteman
Nog op de santos, of heeft broertje de onderdelen al over gezet?Arnetteman schreef:Moet binnenkort zeker weer eens heen. Mits het weer het toelaat uiteraard. MIsschien hetzelfde weekend dat RInse aangeeft maar dan uitsluitend op zondag. Zal zeker een van de laatste keren knallen worden op de baan dit seizoen.

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- Arnetteman
Als ik op hem moet wachten dan eh......haha, nee gekheid. Twijfel nog. Ben bang dat die DJ te klein is. In dat geval dus op de Santos. Oranje knalt zo lekker in dit grijze weer!sneeuwpop schreef:Nog op de santos, of heeft broertje de onderdelen al over gezet?Arnetteman schreef:Moet binnenkort zeker weer eens heen. Mits het weer het toelaat uiteraard. MIsschien hetzelfde weekend dat RInse aangeeft maar dan uitsluitend op zondag. Zal zeker een van de laatste keren knallen worden op de baan dit seizoen.
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Als het allemaal goed is heb ik zondag avond een kona stuff, waarschijnlijk is het frame te klein, dus moet ik nog opzoek naar een ander frame, maar ik wil ook cker gaan genieten van de laatste weekjes van het seizoen. Nog gegaardigden voor een dagje winterberg of willingen?
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Ik weet niet of alles goed komtGiant Anthem 3 schreef:Als het allemaal goed is heb ik zondag avond een kona stuff

Heb even op de website gekeken en de 4x is buiten gebruik:Giant Anthem 3 schreef:Nog gegaardigden voor een dagje winterberg of willingen?
"Achtung!! Wir sperren ab Montag den 28.09.2009 für den Rest der Saison die 4 Cross Strecke und den oberen Teil der Funride Strecke. Eine Durchfahrt durch das Bobbahn Gelände ist auf Grund des regelmäßigen Bob- Trainings für die Winter- Olympiade nicht mehr möglich. Der Slopestyle ist befahrbar, es gibt aber keine Verbindung nach unten zum Lift. "
Gewoon allemaal naar Groningen komen in de herfstvakantie, maken we er hier een mooi feestje van!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
oke nieuwe konaGiant Anthem 3 schreef:Ik ga dinsdag even rijden met mijn nieuwe Kona waarschijnlijk....moet nu ook even rust hebben ivm gekneuzen/gebroken ribben ....

is dat van zaterdag je ribben of niet ??
ja mensen gewoon in de herfstvakantie hier in groningen komen !!!
BiKePaRk GrOnInGeN!
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Als mijn L aan de grote kant voor je is dan zal de M wel OK zijn. Vindt je mijn L perfect of zelfs klein, dan kan je de M beter links laten liggen en voor een andere bike gaan. Je wilt toch ook de voorvork nog gaan vervangen...Giant Anthem 3 schreef:Hahha, je kan idd lelijk onder uit gaan. Maar ik ben 1.90, en heb een david brengt zondag mijn Kona Stuff maat M bij mij thuis. Is dat wel de juiste maat voor me? Of moet ik toch een nieuw frame kopen?
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Pieter en zijn V10