Show your bike !!
Moderator:Beheerders
Woow Joe die Ticket is VET!
Die blauwe derailleur en shifter ook echt, zie je niet veel haha.
Die wil ik 7 maart wel even vasthouden en bewonderen als je t niet erg vindt

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
In your face!

Speclist:
Frame Specialized 2010 P.3
Voorvork Fox 32 F120 RLC
Balhoofd Cane Creek S3
Bar End Plugs Hope
Stuurpen Sunline V1 AM 45mm
Stuur Sunline V1 OS 745mm
Handvatten Lizard Skins Logo ‘Peaty’ Lock-on
Voorrem Hope Tech X2 160mm
Achterrem Hope Tech X2 140mm
Achterderrailleur SRAM X.9 Super Short Cage
Trigger SRAM X.9
Casette Shimano Ultegra 6500 11-23t
Ketting SRAM PC971
Crankstel Shimano XTR M970
Pedalen Shimano PD-M647
Chainguide MRP G2
Voorblad Truvativ 36t
Velgen Mavic EX 823
VoornaafHope Pro II 9mm met DT Swiss snelspanner
Achternaaf Hope Pro II 10mm bolt-on
Spaken DT Swiss Champion
Zadel Selle Italia SLR
Zadelpen Specialized
Zadelpenklem Specialized
Banden Larsen TT 2.0 LUST
Gewicht 13,2kg

Speclist:
Frame Specialized 2010 P.3
Voorvork Fox 32 F120 RLC
Balhoofd Cane Creek S3
Bar End Plugs Hope
Stuurpen Sunline V1 AM 45mm
Stuur Sunline V1 OS 745mm
Handvatten Lizard Skins Logo ‘Peaty’ Lock-on
Voorrem Hope Tech X2 160mm
Achterrem Hope Tech X2 140mm
Achterderrailleur SRAM X.9 Super Short Cage
Trigger SRAM X.9
Casette Shimano Ultegra 6500 11-23t
Ketting SRAM PC971
Crankstel Shimano XTR M970
Pedalen Shimano PD-M647
Chainguide MRP G2
Voorblad Truvativ 36t
Velgen Mavic EX 823
VoornaafHope Pro II 9mm met DT Swiss snelspanner
Achternaaf Hope Pro II 10mm bolt-on
Spaken DT Swiss Champion
Zadel Selle Italia SLR
Zadelpen Specialized
Zadelpenklem Specialized
Banden Larsen TT 2.0 LUST
Gewicht 13,2kg
Frame weegt exact 2200 gram, dus niet echt zwaar.Chmod schreef:Nice bike man, maar hoe kom je aan dat gewicht? Lijkt me nogal zwaar voor zo'n setup. Zwaar frame?
Ja ik snap t ook niet helemaal, heb n beetje met excel gestoeid en toen kwam ik net boven de 12 kilo uit. De wielen zijn wel redelijk zwaar, maar dan nog snap ik niet waar die kilo ineens vandaan komt. Volgende week op mn werk nog maar eens goed nawegen.
Haha, ik vrees dat ik niet op 'tare' heb gedrukt voor ik 'm aan de weegschaal hing...Chmod schreef:idd, m'n Yeti 4x (fully) weegt 12.68kg. En het frame zit makkelijk aan boven jou 2.2kg
Nouja boeien, 13,2 is ook maar een getal. Ik kom er een stuk sneller mee van de plek dan met mn oude bike, hij trekt op als een zieke zeehond

Ha, da's goed Lars - zijn we allebei zo gek geweest om speciaal voor de miniDH een fietsie op te bouwen? Heel mooi geworden met die roode onderdeeltjes.larzveenz schreef:Woow Joe die Ticket is VET!Die blauwe derailleur en shifter ook echt, zie je niet veel haha.
Nou, ik heb m niet speciaal voor de mini DH opgebouwd, ik wou sowieso een nieuwe hardtail. Maar laten we maar zeggen dat ik, met het oog op de mini DH, voor wat lichtere onderdelen heb gekozenSepp schreef:Ha, da's goed Lars - zijn we allebei zo gek geweest om speciaal voor de miniDH een fietsie op te bouwen? Heel mooi geworden met die roode onderdeeltjes.

Thanks! Ja vond het wel lastig, in de zin van te veel rood is ook niet mooi, maar ben wel tevreden met het resultaat zo

Zit ondertussen een Thomson setback zadelpen in, vandeweek nog ff de remleidingen inkorten en dan is 'ie er helemaal klaar voor

- Jean-Pierre
Haha idd, 16 kg... als je je best doet heb je een downhillbike van 16 kg 
@de mich: nice speeltje!

@de mich: nice speeltje!
Ja zat aan een liteville 101 fourcross te denken,maar ik wil gewoon eens een tijdje rijden in groningen enz zien hoe die rijdt,tijdens dirt masters vorig jaar reed ie ook wel aardig.Stillridingbmx schreef:Dan is ie ook te zwaar voor 4X. Ooit overwogen om een 4X frame te zoeken ?Trekrules schreef:Veelte zwaar voor Xc bike,ding weegt bijna 16kg met andere pedalenTimmos schreef:trekrules dat is een xc bike![]()
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
Volgens mij heb ik vanmiddag een vage foto van een zwart/witte YETI gezienExOMaNiaC schreef:Ja wou de foto's uploaden via men mobiel omdat ik weg moest maar ging nietnut-case schreef:was dit dan voor stom bericht:P
gooi er gelijk foto's bijen bericht kon ik nimmer verwijderen hehe ...

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Dan toch ? .. Bij mij gaf de afbeelding steeds een kruisje van niet zichtbaarsneeuwpop schreef:Volgens mij heb ik vanmiddag een vage foto van een zwart/witte YETI gezienExOMaNiaC schreef:Ja wou de foto's uploaden via men mobiel omdat ik weg moest maar ging nietnut-case schreef:was dit dan voor stom bericht:P
gooi er gelijk foto's bijen bericht kon ik nimmer verwijderen hehe ...

Maar eens terug ON-TOPIC dan maar