Bikepark Groningen
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Tja, we zitten op een bult, de enige bult in de weide omtrek. Dan heb je inderdaad wel eens een verfrissend briesje staan, lekker belangrijk, er was één sprong waar je inderdaad redelijk vol op de wind zat, maar die is er nu uit en in plaats van een table ligt daar dadelijk een rockgarden. Probleem opgelost. Ik heb trouwens een oproep geplaatst in het café voor hulp de komende tijd bij het shapen e.d. als je komt graven kan je meteen checken hoe het zit met de wind
.
Cheers,
B.

Cheers,
B.
Bikepark Groningen
-
- Arnetteman
- Arnetteman
off-topic: in welke branche zoek je werk? en als wat?cyberhawk schreef:ja dr was wat in de planning .. en t word zomer dus ...het moet een keer goed komen..
maar auto is geen optie dan zal ik ook zo'n roze kaartje moeten gaan halen![]()
verhuizen .. is er werk in groningen ?
ik denk in deze tijd het beter is effe te blijven waar je bent..
- Apocalypse
- Apocalypse
Heeft Red Bull daar ooit dirts aangelegd dan?Arnetteman schreef:Dat doet het daar altijd....no shit!cyberhawk schreef: sow .. maar t waaide wel hard daaro..
Overigens is het al zeker meer dan een jaar geleden dat deze foto is gemaakt volgens mij.
De Red Bull dirts rechts, die liggen er allang niet meer.
*zucht* was die heuvel maar weer zo groen nu.

-
- Contacteer:
Effe in het bikepark wezen kijken vandaag, helaas met name de 2e helft nog veel te nat om lekker te rijden maar het bovenste gedeelte is mooi droog. Wel word het steeds mooier!!!! Meteen even een praatje gemaakt met 2 bikers die hard aan het shapen waren en mijn fiets meteen herkenden via de vorige eigenaar. Ook nog wat tips gehad over mijn techniek dus dat komt goed
, binnenkort kom ik even helpen met de pickup om de rock garden aan te vullen.......

- Apocalypse
Hey man,seriousIIa schreef:Effe in het bikepark wezen kijken vandaag, helaas met name de 2e helft nog veel te nat om lekker te rijden maar het bovenste gedeelte is mooi droog. Wel word het steeds mooier!!!! Meteen even een praatje gemaakt met 2 bikers die hard aan het shapen waren en mijn fiets meteen herkenden via de vorige eigenaar. Ook nog wat tips gehad over mijn techniek dus dat komt goed, binnenkort kom ik even helpen met de pickup om de rock garden aan te vullen.......
Cool als je mee komt helpen. We kunnen alle hulp gebruiken. De baan wordt nice he? Bevalt de fiets nog?
Grtz,
E.
-
- Contacteer:
- Apocalypse
Zoals ook al op de site van het bikepark staat: www.bikepark.nl, zijn we weer druk bezig geweest afgelopen paasweekend en is er heeeeeel veel werk voor komend weekend. We nodigen dan ook iedereen uit komend weekend te komen helpen (en testrijden).
Voor foto's van hoe de baan er nu bij ligt check het media gedeelte van de site. De foto's zijn vanmiddag genomen dus dit is de actuele status...er is dus weer goed te rijden...nog een paar droge dagen en een toplaag en we zijn er weer helemaal klaar voor!
Grtz,
Erik.
Voor foto's van hoe de baan er nu bij ligt check het media gedeelte van de site. De foto's zijn vanmiddag genomen dus dit is de actuele status...er is dus weer goed te rijden...nog een paar droge dagen en een toplaag en we zijn er weer helemaal klaar voor!
Grtz,
Erik.
Dat ziet er gewoon meesterlijk uit
,goed werk mannen
.Als het weer mee zit voor dit weekend ga ik effe checken en rijden natuurlijk
,maak als dat kan ook nog wat film matriaal inclusief helm cam filmpje

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Arnetteman
Skitterend mensen!
Als oud stichting member kom ik binnenkort zeker weer eens een kijkje nemen en mijn handen uit de mouwen steken. Maar ja, momenteel ligt er nog een hoop graafwerk in mijn eigen tuin te wachten.
Maar jullie hebben goede hulp lees ik wel dus het gaat vast wel goedkomen.
Succes nog even mannen en vrouwen @ Grunn!
Floris
Als oud stichting member kom ik binnenkort zeker weer eens een kijkje nemen en mijn handen uit de mouwen steken. Maar ja, momenteel ligt er nog een hoop graafwerk in mijn eigen tuin te wachten.
Maar jullie hebben goede hulp lees ik wel dus het gaat vast wel goedkomen.
Succes nog even mannen en vrouwen @ Grunn!
Floris