graven? 4crossen? baan uit checken?

Alles over fourcross en race-georienteerde BMX fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
SBF
Contacteer:
graven? 4crossen? baan uit checken?

Bericht door SBF » vr aug 18, 2006 7:53 pm

diggin'it!!
Nog een krappe 9 dagen en dan gaan we weer racen! SOA 3 zal dan plaats vinden op ons eigen Bergschenhoek. Na belgie is er volop inspiratie opgedaan om de baan een wat ander nivo te gaan geven. Er wordt heftig gegraven en er zijn al weer wat mooie dingen gaande.

AS ZATERDAG WORDT ER WEER GEGRAVEN, ALLE HULP IS DAN WELKOM, PROJECT VAN DE DAG IS EEN NIEUWE KOM GRAVEN.

Iedereen is welkom, neem een schep mee of leen er een van ons.

Vraag naar Victor of Ruud waar je kan beginnen, zij zijn de hele dag aanwezig. Hoe meer mensen er komen hoe sneller de vorderingen gaan hoe beter het nivo van de baan is op 27 augustus.

Kan je niet of wil je nog meer graven kom dan woensdag rond 18.00 dan wordt de klus afgemaakt!

heb je vragen kan je mailen naar jos@bikefestival.nl . Maandag komt de informatie voor de SOA 3 op de site, de tijden zijn in iedergeval weer het zelfde om 09.00 inrijden - 13.00 racen - 18.00 einde van een mooie race
SBF Presents SOA CUP 2006! Check www.bikefestival.nl

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » za aug 19, 2006 7:08 am

Gastuh, helaas moet ik werken tot 5.. :cry: Wij zijn er gister avond nog geweest en hebben gewerkt aan de Dirtlijn achter de bestaande kom :angelnot: Succes :arms: Woensdag probeer ik wel ff wat man te regelen om te helpen.

Cheers S.

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » zo aug 20, 2006 9:23 am

Zit ik hier met me laarzen al aan, kijk naar buiten en zie alleen maar regen, regen, onweer en nog meer regen :cry: Nog wat kunnen doen Zaterdag? Misschien wel vet om een soort foto dagboek bij te houden van de voorderingen ;)

Plaats reactie