[nieuws] Bikepark Groningen wordt aangepast

Reacties op nieuwsberichten van Dirty Pages.

Moderator:JJ

Plaats reactie
Steelboy
Contacteer:
[nieuws] Bikepark Groningen wordt aangepast

Bericht door Steelboy » di dec 02, 2008 12:15 pm

Afgelopen weekend kwam de natte sneeuw met bakken uit de lucht, maar dat heeft Bikepark Groningen er niet van weerhouden om de nodige aanpasingen aan hun baan te doen. Onder toeziend oog van Joost Wichman, is een groot deel van het parcours aangepast en zal in een tweede sessie de rest gedaan worden. Zo zal er een zeecontainer bovenop geplaatst worden als startplek, bestaat het eerste stuk uit een dubbel en wat boomstammen step downs, worden er enkele dubbele kombochten aangelegd, komt er een rockgarden, off-camber stukken en een pro-sectie. Dit alles zal de baan in Groningen moeten maken tot een parcours waarop ook gevorderde rijders hun tanden op stuk kunnen bijten en... je echt een MTB nodig hebt om beneden te komen.

www.bikepark.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's met dank aan Dirty Joost

Trekrules

Bericht door Trekrules » di dec 02, 2008 12:18 pm

OMG dat ziet er heel vet uit :shock: :o ,gaat de goede kant op :D
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

yves

Bericht door yves » di dec 02, 2008 1:21 pm

Dat ziet er zeker goed uit , zeker de dubbele kombochten zijn een goede verbetering
-kona cowan ds
-kona stuff
-bmc team elite xc, veel hope..

legion
Contacteer:

Bericht door legion » di dec 02, 2008 2:53 pm

Allereerst, iedereen die heeft geholpen enorm bedankt! We zijn mooi opgeschoten ondanks het pokke weer van dit weekend.
We zijn nog lang niet klaar, dus hou deze pagina in de gaten (of check bikepark.nl...) dan weet je direct wanneer we de draad weer op pakken.

Hopelijk tot dan en bedankt voor nu!
Cheers,
Bernard
Bikepark Groningen

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di dec 02, 2008 4:10 pm

Heel erg nice mannen!

Sander P2
Contacteer:

Bericht door Sander P2 » wo dec 03, 2008 2:14 pm

Hey gasten goed bezig daar. Volg het vanaf afstand, maar Martijn houdt me goed op de hoogte. Jelle op de kraan in plaats van ik. Goede zaak. Jammer van de sneeuw. Zit nu in Maleisie en is hier 30 graden. sorry moest jullie evn fucken natuurlijk. Vlieg morgen naar Borneo en ga een poging doen om mt Kinabalu te beklimmen. is weer eens wat anders dan met fiets naar beneden.

Succes met bouwen en tot eind juni! hehehehehehe

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » wo dec 03, 2008 4:19 pm

Sander P2 schreef:Hey gasten goed bezig daar. Volg het vanaf afstand, maar Martijn houdt me goed op de hoogte. Jelle op de kraan in plaats van ik. Goede zaak. Jammer van de sneeuw. Zit nu in Maleisie en is hier 30 graden. sorry moest jullie evn fucken natuurlijk. Vlieg morgen naar Borneo en ga een poging doen om mt Kinabalu te beklimmen. is weer eens wat anders dan met fiets naar beneden.

Succes met bouwen en tot eind juni! hehehehehehe
T was hier net zo rustig op DP, kom jij weer om de hoek kijken....haha ;)
Was zelfs even bang dat je met een vlucht uit Thailland terug was gekomen naar NL.
Maar gelukkig zit je in andere oorden te genieten van waarschijnlijk witte stranden.
Nog heel veel plezier daar man en zodra je terugkomt...BIERTJE!!!

On Topic: ziet er nat uit daar bij Kardinge. Wellicht dat ik binnenkort eens even langskom. Voorjaar zeker weer eens in ieder geval en ik zal de ontwikkelingen op afstand danwel rechtstreeks via jullie volgen. Succes in ieder geval en ik hoor wel van de vorderingen.

Floris

Apocalypse

Bericht door Apocalypse » ma dec 08, 2008 11:31 am

Gister op de baan geweest....was errug nat, maar erg cool aan het worden. Als het eenmaal droog is en we kunnen shapen, dan wordt het hopelijk een baan waar het hele jaar goed op te rijden is, zodat het ook leuk is de baan te onderhouden omdat er veel gereden wordt.

@Sander: Have fun daar! ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent.

Cheers,
Erik.

Plaats reactie