[nieuws] 4X Clinic / training / racing @ Made BMX track
Moderator:JJ
Via de tamtam hoorde ik dat SBF een 4X clinic / dagje organiseert aanstaande zondag 6 mei op de BMX baan van Made. Tijdens deze dag zullen er tips en trucks uitgelegd worden, om een betere 4X-er te worden. De dagindeling is nog niet bekend, maar dat zal ongetwijfeld op de oude vertrouwde SBF manier gaan (we zien wel hoe laat we wakker zijn).
tijd: euh... in ieder geval op 6 mei!
programma: there is none!
website: http://www.fccflyingdevils.nl/
tijd: euh... in ieder geval op 6 mei!
programma: there is none!
website: http://www.fccflyingdevils.nl/
Laatst gewijzigd door Steelboy op wo nov 14, 2007 8:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lang leve de tamtam...
Anyways,hier de info over zondag 6mei:
Het 4cross seizoen gaat beginnen! Met de opening op 29 april in Groningen is het weer los gegaan.
Helaas dit jaar geen Bergschenhoek.
Dus dat betekent veel kilometers maken om ff te biken en je bike buddy's te zien, als je uit het midden van het land komt.
Daarom hebben we een leuk en gezellig dagje georganiseerd op 6 mei in Made. Op de BMX baan kunnen we een wedstrijdtraining doen. Dit houdt in lekker trappen, beetje stunten en de finish proberen te halen!
Mocht je na de eerste 4-cross wedstrijd nog wat puntjes op de i willen zetten,b.v.b. starthek of andere specefieke onderdelen,dan kan dat op deze dag.
Dit alles in SBF-style,lol.
de dag ziet er als volgt uit:
10:00 tot 12:00 training
12:00 tot 13:00 pauze
13:00 tot 15:00 wedstrijdtraining.
Entree: 3,50 euro
Helm verplicht!
Beenbeschrerming / lange broek verplicht.
Kantine is aanwezig,hier kan je broodjes/tosties/drinken en BIER!! kopen, of om even te toileteren.
Deelname is op eigen risico, het is geen wedstrijd maar een training!
mede mogelijk gemaakt door Richard Busher, SBF, FCC FLYING DEVILS, Patric de vries
Ik zou zeggen,kom rijden en neem volk mee!!
Kunnen we toch nog even uit proberen wie er het snelst zijn!
Buyaka
Patric
Anyways,hier de info over zondag 6mei:
Het 4cross seizoen gaat beginnen! Met de opening op 29 april in Groningen is het weer los gegaan.
Helaas dit jaar geen Bergschenhoek.
Dus dat betekent veel kilometers maken om ff te biken en je bike buddy's te zien, als je uit het midden van het land komt.
Daarom hebben we een leuk en gezellig dagje georganiseerd op 6 mei in Made. Op de BMX baan kunnen we een wedstrijdtraining doen. Dit houdt in lekker trappen, beetje stunten en de finish proberen te halen!
Mocht je na de eerste 4-cross wedstrijd nog wat puntjes op de i willen zetten,b.v.b. starthek of andere specefieke onderdelen,dan kan dat op deze dag.
Dit alles in SBF-style,lol.
de dag ziet er als volgt uit:
10:00 tot 12:00 training
12:00 tot 13:00 pauze
13:00 tot 15:00 wedstrijdtraining.
Entree: 3,50 euro
Helm verplicht!
Beenbeschrerming / lange broek verplicht.
Kantine is aanwezig,hier kan je broodjes/tosties/drinken en BIER!! kopen, of om even te toileteren.
Deelname is op eigen risico, het is geen wedstrijd maar een training!
mede mogelijk gemaakt door Richard Busher, SBF, FCC FLYING DEVILS, Patric de vries
Ik zou zeggen,kom rijden en neem volk mee!!
Kunnen we toch nog even uit proberen wie er het snelst zijn!
Buyaka
Patric
-
-
Geslaagd dagje!!
Voor herhaling vatbaar.
Richard thx!And of corse:Ralph en den Ingmar!!!
Fcc flying devils,bedankt!
SBF thx!
En iedereen die er geweest is vandaag
Ik zou zeggen wordt vervolgd.
Voor herhaling vatbaar.
Richard thx!And of corse:Ralph en den Ingmar!!!
Fcc flying devils,bedankt!
SBF thx!
En iedereen die er geweest is vandaag

Ik zou zeggen wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door P-daddy op zo mei 06, 2007 8:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.