Feit is ook dat je met een D700 niet persé mooiere foto's maakt dan met een D2H. Dus voor veel mensen de upgrade niet loont.
Ruis heeft, net als vroeger de korrel van een TMZ3200, ook z'n charme en artistieke eigenschappen.
Ik fotografeer dikwijls express op een hogere gevoeligheid om een bepaald effect te creeeren. Al is dat met een 5D-M2 verdomde lastig..........
Maar goed, we dwalen af.........wie word er eigenlijk wereldkampioen dit jaar?
dussssssssssss©
[nieuws] World Cup Schladming: XC & 4X
Moderator:JJ
Laatst gewijzigd door BOSS op ma sep 21, 2009 4:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geleuter over cameras...gaap.
Die schemas is niet aan de organisatie, maar aan de UCI. Is ook al aan de orde gesteld in vergadering na Champéry. Op het tempo van de UCI zal er dus over 3 jaar wel eens wat veranderen
.
Ik vond het licht niet zo heel slecht, maar...doe mij maar daglicht...veel meer mogelijk. Maar lichtsterke primes maken veel mogelijk!
Anyway, mooie actie in Schladming.
Die schemas is niet aan de organisatie, maar aan de UCI. Is ook al aan de orde gesteld in vergadering na Champéry. Op het tempo van de UCI zal er dus over 3 jaar wel eens wat veranderen

Ik vond het licht niet zo heel slecht, maar...doe mij maar daglicht...veel meer mogelijk. Maar lichtsterke primes maken veel mogelijk!
Ik vind het wel vet met kunstlicht.Irmo schreef:Geleuter over cameras...gaap.
Die schemas is niet aan de organisatie, maar aan de UCI. Is ook al aan de orde gesteld in vergadering na Champéry. Op het tempo van de UCI zal er dus over 3 jaar wel eens wat veranderen ;) .
Geeft de wedstrijd iets extra's, veel meer sfeer.
Vaker doen vind ik. Foto's kun je ook tijdens de training maken toch...
Joost