[nieuws] Mountain Bike Plus 119
Moderator:JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het is leuk een blad te vinden in NL die andere fietsen test dan wat het geniddelde fietssport blad doet. Maar dat komt vooral omdat juist die net andere fietsen mij aanspreken, in combinatie met het reizen/vervoer per fiets. Voor de gemiddelde MTB-er kan ik me voorstellen dat het in de verkeerde richting doorslaat. Ik las vroeger altijd de op pad, maar daar staat ook weer veel in wat ik wel leuk vind, maar wat ik niet echt hoef te lezen, ik denk dat BIKE & Trekking wat dat betreft een voor mij betere inhoud heeft. Zoals het er nu uitziet is het een blijvertje voor me 
Zal eens kijken of ze een fiets van me willen testen, of moet je dan eerst dik adverteren
JJ

Zal eens kijken of ze een fiets van me willen testen, of moet je dan eerst dik adverteren

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ook de plaatselijke Bruna al hier heeft B&T liggen.
Het oogt echt anders dan de meeste mtb bladen. Meer Glossy. Wel mag ie iets handzamer qua formaat.
-trekking spreekt mij zeker aan. Meer dan destijds de race in mtb plus. In mijn ogen een goede combi. Ook Fiets biedt deze combi niet, die doet veel meer race.
-foto's in het algemeen zijn beter. ik ga voor bladzijde 17
-kennis van redacteuren verschillen per stuk. het stuk over die witte cannondale is gewoon puur reclame. Ik heb de indruk dat ze meer hun oor laten hangen naar hun adverteerders dan mtb plus.
-stijl van schrijven is in een aantal stukken uit eigen ervaring. En dan met name de stukken waarin langduriger is getest.
De mtb plus spreekt me qua testverslagen meer aan, maar verder komt B&T op 1
Het oogt echt anders dan de meeste mtb bladen. Meer Glossy. Wel mag ie iets handzamer qua formaat.
-trekking spreekt mij zeker aan. Meer dan destijds de race in mtb plus. In mijn ogen een goede combi. Ook Fiets biedt deze combi niet, die doet veel meer race.
-foto's in het algemeen zijn beter. ik ga voor bladzijde 17
-kennis van redacteuren verschillen per stuk. het stuk over die witte cannondale is gewoon puur reclame. Ik heb de indruk dat ze meer hun oor laten hangen naar hun adverteerders dan mtb plus.
-stijl van schrijven is in een aantal stukken uit eigen ervaring. En dan met name de stukken waarin langduriger is getest.
De mtb plus spreekt me qua testverslagen meer aan, maar verder komt B&T op 1