De X-Race Pro is verkrijgbaar voor 1499 euro, de X-Race Comp al voor 1099 euro. Beiden zijn verkrijgbaar in de maten 49/52/55/59cm.

Moderator:JJ
BLRacing schreef:Ik weet niet precies wat ik met dit bericht aan moet. We hebben niet eens een specifieke wielren sectie (bewust voor gekozen natuurlijk) en nu komt er een nieuwsbericht over cyclocrossfietsen. Wat heeft Dirty-pages nu met cyclocrossen![]()
Het is komkommertijd qua nieuwsberichten bij DP!BLRacing schreef:Ik weet niet precies wat ik met dit bericht aan moet. We hebben niet eens een specifieke wielren sectie (bewust voor gekozen natuurlijk) en nu komt er een nieuwsbericht over cyclocrossfietsen. Wat heeft Dirty-pages nu met cyclocrossen![]()
Gène schreef:Bestaan er uberhaubt nog CX fietsen waarbij de kabelloop onderlangs is en de bovenbuis rond?
Ik doelde eigenlijk meer op het met te smalle bandjes op te modderige paden rijden... Met als doel door de toplaag heen te zakken voor grip. Staat niet netjes en zorgt voor pr-problemen voor bosfietsers.alain schreef:Mary bar erop en IMBA is ook weer tevreden